mati9151

Wymiana filtru paliwa MF 255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mati9151    0

Mam pytanie odnośnie filtru paliwa? Dzisiaj kupiłem filtr paliwa WF Sędziszów i nie wiem jak sie do tego zabrać? Czy normalnie odkręcić stary filtr i zakręcić nowy i odpalić? Nie zapowietrzy się układ? Proszę o podpowiedź jak to trzeba zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    30

poprostu musisz odkręcić filtr i wymienić. układ się zapowietrzy niestety, ale na pompie wtryskowej masz 2 śruby do odpowietrzania.


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Trzeba odpowietrzać. Zakręcić kranik w baku, wyjąć stary filtr, założyć nowy, skręcić wszystko. Odkręcić kranik w baku. Poluzować nakrętke wylotową w filtrze paliwa i pompować pompką reczną dokąd bedzie szło samo paliwo (bez piany). Dokręcić nakrętkę. Poluzować dolny korek w pompie wtryskowej i pompować paliwo bez piany. Dokręcić korek. Poluzować górny korek na pompie wtryskowej i to samo- pompować az do momentu kiedy bedzie szło paliwo bez piany. Dokręcić korek. Poluzować nakrętkę na przewodzie łączącym wtryskiwacze i pompować do momentu az bedzie szło paliwo bez piany. Dokręcić nakrętkę. Powinno sie jeszcze odpowietrzać świece płomieniową (ja tego nie robię) tak samo poluzować przewód na świecy i pompować paliwo. I dokręcić. Można próbować uruchamiać silnik. Nie dziw sie jak nie bedzie od razu zapalał to może troche potrwać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ferdek07    69

jak wymieniasz obejrzyj dokładnie ten szklany odstojnik czy nie ma żadnych nawet najmniejszych pęknięć, bo jeśli jest nawet mała ryska to prędzej czy później odstojnik pęknie, jak skręcasz to też z wyczuciem bo odstojnik pęknie, osobiście to znam na tyle mf-a że nie ma nawet co próbować starannie odpowietrzać, szkoda akumulatora, lekko odpowietrzyć i od razu na hol, prędzej 2 akumulatory się wychechła niż te bydle zapowietrzone odpali :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Ja jak odpowietrzam, to tylko filtr, a na pompie luzuje nakrętkę na przewodzie wysokiego ciśnienia(co idzie do wtryskiwacza) i po pewnym czasie załapuje na dwóch cylindrach dokręcam nakrętkę i jest git. Robi ktoś też tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    30

ja odpowietrzam za pomocą plaka


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BAGHIS1    1

jaśli poluzujesz przewód na pompie wtryskowej i filtr będzie dobrze napełniony paliwem to po jakiejś minucie kręcenia rozrusznikiem odpali na dwa tłoki potem dokręć trzeci i będzie cacy a co do tego szkiełka pod filtrem to lepiej założyć z metalu, będzie pewne bo te szklane trzeba bardzo umiejętnie dokręcać żeby nie pękały w czasie pracy i żeby paliwo nie wyciekało.


assasasas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Wszystko się zgadza tak jak koledzy piszą,ale to za mało jeżeli nie chcecie wydoić akumulatora lub nie bawić się w holowanie to jeszcze trzeba popuścić przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskach pokręcić aż zacznie ciec paliwo,przykręcić i brzdręk traktorek pali na kopa.Warunek jest taki że poprzednie czynności z filtrem i pompą są zrobione bardzo starannie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

Nie wiem jak wy odpowietrzacie, jak jest sprawny silnik to góra 5 sekund pracy rozrusznika i najbardziej zapowietrzony zapali.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Nie w tym przypadku, bez kluczy się nie obejdzie. Jak paliwa mi zabrakło to już musiałem go odpowietrzać , bo rozrusznikiem kręciłem długo i nic to nie dało :P


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    441

Przy wymianie filtra po założeniu ja odkręcam rurkę która idzie z filtra do pompy.

Przy pompie odkręcam i wyciągam,przepompuję jak pójdzie paliwo to ją wkładam w swoje miejsce i bez żadnego odpowietrzania odpala.Jak się zapowietrzy w czasie jazdy lub jak braknie paliwa to po przepompowaniu odkręcam śrubkę na pompie a później rurkę od wtryskiwacza i kręcę rozrusznikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    70

Nie wiem jak wy odpowietrzacie, jak jest sprawny silnik to góra 5 sekund pracy rozrusznika i najbardziej zapowietrzony zapali.

Kolego chyba nie masz mf255/u3512 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Podzielam zdanie @deera, za każdym razem ciągnik zapala z rozrusznika, po kilku(nastu) sekundach. Nie zawsze za pierwszym razem, czasami wszystkie czynności trzeba powtórzyć, ale zapala sam :P

Wersja dla leniwych to zapalić bez odpowietrzania - zgaśnie po kilku sekundach. I zostają tylko dwie śrubki na pompie i nakrętka przy końcówce wtrysku do odpowietrzenia.

 

Ale pękające szkiełka - czym was tam karmią, że tyle siły macie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BAGHIS1    1

te szkiełka występują w 3 rodzajach najmocniejsze są grube i mają wzmocnienia szklane to wytrzymują ale jak się kupi lipę z cienkiegon szkła to potrafi pęknąć przy odpalaniu


assasasas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lambogrand    40

A ja dzis zrobilem maly tuning ukladu paliwowego otoz dolozylem drugi filtr paliwa taki przeplywoy z malucha koszt 4 zl na pierwszy wezyk ktory idzie z kranika ladnie to dziala w moim 3512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Ja też taki wstawiłem i wyrzuciłem sitko z baku. Teraz mam spokój z zapychaniem się sitka kranika. Wcześniej trzeba było spuszczać ropę i dopiero można było sitko wyczyścić , a teraz ściągam ten filterek i przedmuchuje go co jakiś czas, zamiast bawić się z tym pół godziny to 3-5min i gotowe :)

Dodam ,że zawsze leje paliwo przez lejek z sitkiem, a bak był 3 razy płukany :P


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wolfram
      Mam pytanie ile powinno być sprężyn ma być w sprzęgle .Bo ja ma 9 a w katalogu pisze 12.?
       
    • Przez pocojakinaco
      jak w temacie, stary traktor massey z silnikiem perkins 4.236
      4 cylindrowy
      sprowadzony  z angli, tam stal dluzszy czas i zdzewial
      olej szarego koloru, jak sie przetarlo na palcu to wykazywal takie rozwarstwienie jak ma mleko gdy je chcesz zagotowac a ono sie zważy czyli oddziela sie wtedy bialko od wody i są takie biale punkciki w wodzie
      podobnie z tym olejem tylko kolor szary
      wymiana na nowy olej ale zaraz potem znowu robi się szary
      w chlodnicy nie babelkuje , z wydechu nie kopci, cos za mocno z odmy para leci
      zdjeta glowica, na uszczelce nei widac znakow uszkodzenia , nie jest przepalona
      ale w glowicy szlam w kanale wodnym koloru kawa z mlekiem , to samo w kanalach wodnych w bloku, syf
      po zrzuceniu miski widze od spodu na walku rozrzady przy pierwszym cylindrze od strony kierownicy piana , bialawy kolor, krople wody na walku rozrzadu , to potwierdza że woda byla w skrzyni korbowej
      zalalem blok goraca wodą , nie kapie z cylindrow,
      nastepnego dnia podalem na zwyklej wodzie sprezone powietrze 2 bary do chlodnicy , to już bylo na zimnej wodzie
      dawalem nawet kolo 3 bar ale bylo slychac jak sie chlodnica rozdyma wiec dalej nie ryzykowalem , nie kapało z cylindow
      tlokow nie wyjjmowalem, przekrecilme ze 2 razy korba zeby tloki zmienily polozenie
       
      pytanie jest czy mozliwe  że to wina uszczelki mimo iz nie jest przepalona?
      bo jak z bloku woda nie kapie to gdzie szukac usterki ?
       
       
       
    • Przez marcin1994
      Od pewnego czasu zaobserwowałem że w moim fergusonie słabnie udźwig. W czasie podnoszenia narzędzia lekkich typu brony nie ale już cięzszych tj. pług czy bądź agregat. W kabinie ciągnika słuchać jakby w środku gdzieś olej przelatywał nie wiem jak ten dzwięk opisać dokładnie(szum).Zbiegiem czasu coraz gorzej podnosi nie wiem co może być przyczyną.Jeżeli ktoś miał taki przypadek prosze o udzielenie pomocy.
    • Przez jacek86
      mam takie pytanie czym sie rozni mf255 od c 360-3p z gory dzieki
    • Przez Bonex157
      Posiadam silnik 3p z mf 255 i kryze bułgara i mam taki problem. Przerabiam mojego fergusona tea 20 benzyna, kryza w bułgarze ma otwory w innej odległości jakies 4 pasuja na siebie, reszte trzeba by było przewiercić, i tu moje pytanie czy ktos cos takiego przerabiał? Z czego kryza by pasowała?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj