Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
24 minuty temu, XMK13 napisał:

-obecne Ursusy - montowane w Ursusie z gotowych podzespołów z kilkoma własnymi elementami (kabina, itd.) - brak możliwości produkcyjnych i własnych podzespołów.

Dlatego ursus powinien nazywać się bardziej tunerem niż producentem, tak jak brabus czy AMG :) Bierze od merca auta,wstawi felgi i kilka dupereli i cena 2x taka 

Opublikowano

Crystal swego czasu tak robił. Obecnie jest jakby na odwrót - robią uboższe wersje DF-ów.

Bez zaplecza, jakie zbudowały obecne koncerny w poprzednim wieku, nie można produkować w 100% własnych ciągników. Nie jest to realne.

Opublikowano

Stylistycznie z zewnątrz kabiny w ursusach wyglądają spoko, nawet ładnie można by rzec ale w środku się powinni bardziej przyłożyć. Podłokietnik w którym powinny znajdować się 2 joysticki. Jeden multifunkcyjny z guzikami na których powinny się znajdować takie funkcje jak - zmiana kierunku jazdy, tempomat, opcjonalnie również sterowanie elektrozaworami hydrauliki, podnoszenie i opuszczanie podnośnika. Co jak co ale w tych czasach przedni tuz powinien mieć również sterowanie poprzez EHR albo chociaż powinno być to w opcji.  Pchnięcie takiej dźwigni do przodu mogłoby zmieniać biegi pod obciążeniem na wyższe a pchnięcie do tyłu na niższe. Drugi joystick powinien sterować hydrauliką i powinien być nie duży. Na podłokietniku mogłoby się jeszcze znaleźć ustawianie głębokości (EHR), włączanie i wyłączanie W.O.M. oraz załączanie napędu, blokady, automatyki napędów oraz sterowanie opcjonalną przednią amortyzowaną osią. Poza tym co wymieniłem jako wyposażenie opcjonalne nie powinno to stanowić aż tak dużego wyzwania w tych czasach. 

  • Like 1
Opublikowano
12 godzin temu, MF675ursus napisał:

:D:D:D Z którym starym dobrym sprzętem? Mułowatą ciężką serią, wyjącą sześćdziesiątką czy trzydziestką która ma dwa biegi do pracy w polu?  :D Naprawdę chciałbyś żeby nadal to tłukli? 

Fakt faktem możę mułowate może wyjące ale sprawdzone...

Opublikowano

A jak jechały z fabryki to hamulce się paliły... ot idealne sprzęty. Innych nie było sprzętów do wyboru i tyle. Większość robionych na kraj sprzętów nie spełniała standardów. Mnóstwo rzeczy było do poprawy. Tak naprawdę z nimi jest tak że jak z dobrych części naprawione są to pochodzą kilkaset godzin do następnej naprawy. A ich największą zaletą jest oczywiście dostęp do części i ich cena.

  • Like 1
Opublikowano
Dnia 24.03.2018 o 22:35, Agrotron155 napisał:

Stylistycznie z zewnątrz kabiny w ursusach wyglądają spoko, nawet ładnie można by rzec ale w środku się powinni bardziej przyłożyć. Podłokietnik w którym powinny znajdować się 2 joysticki. Jeden multifunkcyjny z guzikami na których powinny się znajdować takie funkcje jak - zmiana kierunku jazdy, tempomat, opcjonalnie również sterowanie elektrozaworami hydrauliki, podnoszenie i opuszczanie podnośnika. Co jak co ale w tych czasach przedni tuz powinien mieć również sterowanie poprzez EHR albo chociaż powinno być to w opcji.  Pchnięcie takiej dźwigni do przodu mogłoby zmieniać biegi pod obciążeniem na wyższe a pchnięcie do tyłu na niższe. Drugi joystick powinien sterować hydrauliką i powinien być nie duży. Na podłokietniku mogłoby się jeszcze znaleźć ustawianie głębokości (EHR), włączanie i wyłączanie W.O.M. oraz załączanie napędu, blokady, automatyki napędów oraz sterowanie opcjonalną przednią amortyzowaną osią. Poza tym co wymieniłem jako wyposażenie opcjonalne nie powinno to stanowić aż tak dużego wyzwania w tych czasach. 

Taaa. I cena tylko trochę mniejsza od zachodnich i komentarze polskiego chłopstwa: "Eeeeeee tam Panieeeee. To ja już wolę zachodniego. Trochę drożej ale za to pewny."

Opublikowano

Ale to wszystko co opisałem to stylistyka i ergonomia.  Przecież większość tych rzeczy będzie tylko rozmieszczenie tego jakie jest obecnie w c-3150 to porażka, muszą to poprawić koniecznie.  Ciągniki z lat 90 były bardziej ergonomiczne w środku.

Opublikowano

Nikt Ursusowi nie broni wprowadzić szeregu opcji zwiększających cenę i zaawansowanie ciągnika. Ewentualnie stworzyć 2, 3 wersje wyposażenia: od tej bardziej mechanicznej i okrojonej po taką w pełni elektro-hydro. z pełną amortyzacją.

  • Like 1
Opublikowano

Nie wiem co ma wspólnego ergonomia z podłokietnikiem Valtry. Kolega wyraźnie napisał, że te opcje ursus ma tylko kiepska ergonomia. 

Podniecacie się tym ursusem jakbyście mieli udziały w tej firmie. Ogólnie to robią sporo szumu, z którego póki co, niewiele wynika. 

Opublikowano (edytowane)

EHR, włączenie/wyłączanie - womu, przedniego napędu, blokady, automatyki blokady i przedniego napędu, biegi zmieniane pod obciążeniem, zmiana kierunku jazdy, sprzęgło, tempomat, gaz ręczny. To można spokojnie wsadzić w podłokietnik, zamiast rozpieprzać to wszystko po całej kabinie. Przecież wiązka kabli dużo nie kosztuje,koszt plastików na błotnikach na bank nie jest dużo większy niż zaprojektowany panel boczny, przecież to też plastiki tylko zintegrowane z fotelem. A lista życzeń to przedni tuz na ehr, oś resorowana i część hydrauliki sterowana elektronicznie. 

Dobrym przykładem jest Kirovets k424 można zrobić podłokietnik i nie wymagać za to monstrualnych pieniędzy.

Edytowane przez Agrotron155
Opublikowano
Dnia 23.03.2018 o 20:32, DYWI napisał:

Jedz do dilera zetora kuboty Ursusa i jd . 

Zetorowi na placu tylko majory zostały.

W Ursusie nawet w piecu nie palą .

 

To proszę sprawdzić sprzedaż Zetora w Czechach, jak na przestrzeni kilku ostatnich lat spadła ona o kilkadziesiąt procent. Zetor w tym roku przez dwa miesiące (styczeń i luty) w Czechach sprzedał łącznie 13 ciągników i ma niewiele ponad 2% udziału w rynku ....a w Polsce? Szał 

Atu link, gdzie można sprawdzić rejestracjęw Czechach: http://portal.sda-cia.cz/stat.php?n#rok=2018&mesic=2&kat=T&vyb=trakt&upr=&obd=r&jine=false&lang=CZ&str=nova

 

No i ?

Opublikowano
5 minut temu, XMK13 napisał:

W Czechach niecałe 15% nowych ciągników trafia do odbiorców indywidualnych, reszta do firm. I jakie tam ciągniki sprzedają.

 

5 minut temu, XMK13 napisał:

W Czechach niecałe 15% nowych ciągników trafia do odbiorców indywidualnych, reszta do firm. I jakie tam ciągniki sprzedają.

Ale firmy to też mogą być rolnicy. Ale nawet w Czechach Zetor już nie ma poważania. Taka jest prawda. 

Opublikowano

Na procentowy udział nie ma co patrzeć bo np cf moto ma ponad 7% - czyli quady rejestruje się tam jako ciągniki, a może ciągniki jako quady? xD... 13 ciągników to jednak słaby wynik, 

Opublikowano
18 godzin temu, pawel885 napisał:

Na procentowy udział nie ma co patrzeć bo np cf moto ma ponad 7% - czyli quady rejestruje się tam jako ciągniki, a może ciągniki jako quady? xD... 13 ciągników to jednak słaby wynik, 

Prawda jest taka, że dzięki polskim rolnikom Zetor jeszcze istnieje. A z tymi quadami to fajna ciekawostka. ;)

Opublikowano

Patrząc na większość hmm...

Nie ma jeszcze w sprzedaży nowych proxim więc co mają sprzedawać majory ???

Proxima będzie w maj.

Ursus padnie jak nie będzie robiony w Polsce przez polaków dla polskich rolników i do sektora leśnego i do transportu :) 

 

Opublikowano

link nie wejdzie wiec poszukajcie sobie na stronie tygodnika poradnik rolniczy najnowszych wiesci prosto z lublina- bedzie nowa 30 z korei :D:D:D

albo nie poczytacie bo trzeba zaplacic za pelny artykul:P.tak w skrocie-na majowke bedzie mozna kupic c-3150 power z silnikiem deutz'a i skrzynia zf 40\40,

w lecie c 335 i 350 z korei firmy branson z silnikiem mitsubishi 35. ma kosztowac 50 tys netto a 350 ok,75 netto.

na jesien  130 km a w przyszlym roku 160 km z oslawionym vigusem 32\32 jest juz w testach 

80 bedzie mogla miec silnik kohlera[lombardini] -podobno oszczedniejszym niz perkins,w sprzedazy w lecie,kiedys tam skrzynia 24 i mokre sprzeglo

testuja tez ciagniki na prad- podobno juz 10 godz moga jezdzic bez ladowania

 

  • Like 1
Opublikowano

No jak oni dopracują tego vigusa jak mojego  11024 na licencji masseya to na pewno będzie jeździć , nie działała pozycja siłowa po zdjęciu  podnośnika okazało się że nie dokręcili kontrujących  śrub i  całe sterowanie się rozkręciło  , a jeszcze nie chciało im się nita zaklepać to co sobie wymyślili że zrobią:

IMG_20160329_144134.jpg

  • Haha 1
Opublikowano
@jacus o 35B I 50B było już pisane w tym temacie i pod zdjeciami owych ciągników że nie wiem co Cie tak zdziwilo. Robią coś to źle nie robią też źle.
Opublikowano
1 godzinę temu, mateusz44 napisał:

No jak oni dopracują tego vigusa jak mojego  11024 na licencji masseya to na pewno będzie jeździć , nie działała pozycja siłowa po zdjęciu  podnośnika okazało się że nie dokręcili kontrujących  śrub i  całe sterowanie się rozkręciło  , a jeszcze nie chciało im się nita zaklepać to co sobie wymyślili że zrobią:

IMG_20160329_144134.jpg

Temu kto tak montował to ręce u samej d**y up******ić . Te skrzynie montowali do kupy w Lublinie czy przyjeżdżały w całości z Turcji albo innego kraju słynącego z jakości?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v