Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W każdym ciągniku może dojść do większej awarii. Problem polega na tym, że większa awaria w DF kosztuje ze 2 razy więcej niż w Ursusie albo innym prostym ciągniku. A o rozkraczonych DF 3 miechy po gwarancji i na tym forum możemy poczytać.

Opublikowano

Serio trzeba wszystko łopatologicznie? W Deutz Fahrach mamy silniki Deutza, takie same (tudzież podobne) jakie będą w Ursusach, stąd skrót myślowy "silnik z DF", znaczenie to samo jakby ktoś powiedział "silniki takie same jak w DF" :blink:

Opublikowano

Mówiąc o ciągnikach DF miałem na myśli awarie skrzyni biegów. Czy silniki do Ursusów będą się psuć? Nie wiem. Nie wiem również jak Ursus ma zadowolić niektóre jemioły, które znowu mają jakiś powód do hejtowania. Co mają zrobić? Biorą Perkinsy - źle. Będą brali Deutza jeszcze gorzej. Wsadzili by swój wymyślony - najgorzej bo polskie dziadostwo.

 

Opublikowano

SDF jest głównym udziałowcem Deutz AG, więc są powiązani.
@lukig - mnie tam średnio interesuje czy Ursus zadowoli każdego markotnego czy fana innych marek. Ale jak można twierdzić, że ciągnik składany z części wiodących producentów, będzie tańszy w naprawie i trwalszy od "zachodniego" odpowiednika składanego z tych samych lub podobnych podzespołów? Przecież to sie nie trzyma kupy. Nie jeden tu jeszcze zawyje z bólu, jak zobaczy koszt roboczogodziny serwisu, a co dopiero mówić o wymianie jakichś części poza filtrami i innymi pierdołami.

Opublikowano

SDF jest głównym udziałowcem Deutz AG, więc są powiązani.

@lukig - mnie tam średnio interesuje czy Ursus zadowoli każdego markotnego czy fana innych marek. Ale jak można twierdzić, że ciągnik składany z części wiodących producentów, będzie tańszy w naprawie i trwalszy od "zachodniego" odpowiednika składanego z tych samych lub podobnych podzespołów? Przecież to sie nie trzyma kupy. Nie jeden tu jeszcze zawyje z bólu, jak zobaczy koszt roboczogodziny serwisu, a co dopiero mówić o wymianie jakichś części poza filtrami i innymi pierdołami.

 

Czy ja twierdzę, że będzie trwalszy?

Natomiast na razie ciągniki Ursusa SĄ tańsze w serwisie. No to chyba jest oczywiste. Pewnie się to zmieni z chwilą, kiedy wejdą nowe normy emisji i będą musieli stosować bardziej zaawansowane podzespoły.

Zarajczyk mówił, że produkując Vigusa będą mieli tańszą transmisję o 20-30%, więc w serwisie pewnie też. Do tego ciągniki te nie mają komputerów pokładowych i innych szmerów bajerów, które są najdroższe.

Opublikowano

nie żebym śledził rynek ale jeśli to ma spełniać normy spalin to pewno CR tam siedzi a niby co tym steruje? przecież nie krasnoludki i nie sądzę żeby jakiś sterownik był drogi...

Opublikowano

Tańszą, bo nie trzeba będzie kupować gotowego produktu, tylko zrobi się własny, a to prawie zawsze taniej wychodzi. A czy przy cenie gotowego ciągnika to będzie uwzględnione? Szczerze wątpię. Jakoś nie widzę tego patriotycznego podejścia jeśli idzie o ceny produktów Ursusa, tak samo zawyżone przez dotacje jak reszta.

Opublikowano

Serio trzeba wszystko łopatologicznie? W Deutz Fahrach mamy silniki Deutza, takie same (tudzież podobne) jakie będą w Ursusach, stąd skrót myślowy "silnik z DF", znaczenie to samo jakby ktoś powiedział "silniki takie same jak w DF" :blink:

W niektórych ciągnikach Deutz-Fahr jest montowany silnik SDF Farmotion

Opublikowano

Tańszą, bo nie trzeba będzie kupować gotowego produktu, tylko zrobi się własny, a to prawie zawsze taniej wychodzi. A czy przy cenie gotowego ciągnika to będzie uwzględnione? Szczerze wątpię. Jakoś nie widzę tego patriotycznego podejścia jeśli idzie o ceny produktów Ursusa, tak samo zawyżone przez dotacje jak reszta.

 

Są w zasadzie najtańsi. DF Agrolux 410 oferujący te same parametry praktycznie (chociaż za kabinę trzeba zdaje się dopłacić) na goło 110 tys netto. Za tyle można mieć 380 z turem.

 

CIągniki na Vigusie mają być o 20-30 % tańsze (tak zapewniali) od konkurencji. Zobaczymy. Ocenimy za kilka miesięcy.

Opublikowano

Akurat co do Agroluxa 410 to ostatnio był cały czas sprzedawany za niecałe 110 tyś ale BRUTTO i w tej cenie była kabina. Jak pytałem wcześniej to 410 z klimatyzacją, pneumatyką i ładowaczem wychodziła nieco ponad 140 tyś BRUTTO więc cenowo nawet taniej ale ta dokładana kabina to jest trochę tragedia, jest nawet głośniej niż w wersji bez kabiny do tego wykończenie też dość słabe i mało miejsca, pod tym względem w Ursusie było lepiej.

Opublikowano

Akurat co do Agroluxa 410 to ostatnio był cały czas sprzedawany za niecałe 110 tyś ale BRUTTO i w tej cenie była kabina. Jak pytałem wcześniej to 410 z klimatyzacją, pneumatyką i ładowaczem wychodziła nieco ponad 140 tyś BRUTTO więc cenowo nawet taniej ale ta dokładana kabina to jest trochę tragedia, jest nawet głośniej niż w wersji bez kabiny do tego wykończenie też dość słabe i mało miejsca, pod tym względem w Ursusie było lepiej.

Opublikowano (edytowane)

No to się postarali jak bez kabiny ciszej niż z kabiną :)

Być może mam stare dane co do tych 110 tysięcy.

Natomiast za tyle można mieć C 380 z turem. Netto. A Olkop swego czasu 1 tys litrów ON dorzucał.

Edytowane przez lukig
Opublikowano

I można?Po raz kolejny pytam po jaki ch.. normy spalin w polu?Niemcy pokazali jak jest z tymi normami.Powinnismy się od nich uczyć bronienia swojego rynku i interesów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v