Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Akurat dzwignia tura jest teraz w wygodniejszym miejscu, to te wajchy od hydrauliki powinny być bardziej z tyłu tego panela bocznego co ułatwiło by pracę  np. pługiem obrotowym.

Opublikowano

Zalecałbym aby któryś z twórców tego pojazdu pooglądał coś w tej mocy. Może to być coś np z Case Magnum. Jak już poogląda to niech się zastanowi co zbudowali. 

Opublikowano

Kabina to sprawa wtórna. Tył jest do "d*py". A te boczne stabilizatory podnośnika to już mistrzostwo świata. Chyba ktoś nie wie co czepia się do tej mocy i jakie obciążenia ma to przenosić. Chciałbym to zobaczyć przy szóstce obrotowej np Akpila Viking. 

Opublikowano

No widocznie nie wiedzą, jak dobrze zrobić ciągnik o takiej mocy. W sensie projektanci. Bo ludzie na produkcji i linii montażowej nic do tego nie mają.

Ps Ten ciągnik powinien pociągnąć ósemkę obrotową ciąganą. Ale przy takiej konstrukcji i przy takim tuzie będzie potrzebował dobrego dociążenia z przodu.

Opublikowano (edytowane)

Ten dealer ma same ciekawe konstrukcje z Ursusa. Wcześniej Ursusy 5314, teraz Ursus 28014. W ofercie ma również prototyp Ursus C-380S z silnikiem Deutz oraz dwa inne ciekawe Ursusy. Model 4512 z kabiną oraz model, o którym nie miałem zielonego pojęcia czyli Ursus 266 G. Ursus 4512 zalatuje jednak trochę pakistańskim Ursusem produkowanym przez FarmAll. Ursus 266 G to pewnie kolejny romans Ursusa z Hattatem, bo to Hattat 266 G z logo Ursusa.

Edytowane przez krzychu12
Opublikowano (edytowane)

Ale marka Kraft? Nie słyszałem. Jeżeli takowy istnieje, to jakiś skladak.

Rok założenia tej "marki" to 2016. No sorry, ale z jednym modelem w ofercie to szału nie zrobią. Mogli się bardziej postarać.

Gość od 20 lat zajmuje się regeneracją turbin i naprawą silników diesla. Ile w tym prawdy, nie wiadomo.

Edit: Właścicielami są jakeś dwie babki. Toż to się nie może udać. No chyba, że mają pojęcie o składaniu ciągników.

Edytowane przez MARTINEZUrsus
Opublikowano

Oni swego czasu skupili od Warszawskiego Ursusa wszystkie nieskończone ciągniki za grosze i je skręcali i dorabiali brakujące rzeczy m.in jakieś prowizoryczne kabiny podzespoły wydaję mi się że po prostu dokupowali i je sprzedawali ceny były atrakcyjne bo średnio o kilkanaście tysięcy tanieje niż Ursusy z Lublina, potem zaczęli ściągać pakistańskie Massey Fergusony/Ursusy i handlowali tym a teraz ktoś się pewnie o markę przyczepił i musieli stworzyć coś swojego,  ale to maskę to chyba kupują gdzieś w Polsce widziałem już takie paskudztwo gdzieś, ogólnie firma jest tylko na babki, firma rodzinna powstawała przy domu cała rodzina pracuje w niej, rozrosła sie trochę często rozmawia się bezpośrednio z członkiem rodziny i nawet się nie wie o tym

Opublikowano

@sayo300 Ciekawa historia. Ale i tak bym tego nie kupił. Po pierwsze paskudne (jak już napisałeś), a po drugie składak z części z całego świata. Coś się zepsuje i się człowieku martw. Niby jest gwarancja, ale na co jest, to nie wiem.

Grunt, że cena przystępna. Oglądałem jego zdjęcia w kabinie i powiem, że nawet ładniej wykonany niż Ursus z Lublina w środku, ale ergonomia dalej pozostawia wiele do życzenia.

Opublikowano

Znowu jakieś domysły - sprawdź na ich oficjalnej stronie i będziesz wiedział, że właścicielem tej marki jest zakład naprawczy Krawiec z Paciorkowej Woli koło Zwolenia.

Jak dla mnie ta firma to taki mniejszy Ursus ( składak, nie wiadomo skąd części, jak się zepsuje to twoje sprawa ).

Opublikowano

@akmaly Ta firma (Krawiec Traktor) została stworzona na bazie firmy Krzysztof Krawiec czy jakoś tak.

Co do porównania jej do Ursusa, no to po części przyznam Ci rację. Tyle tylko że w Ursusie jest gwarancja na silnik 2 lata i na skrzynie chyba podobnie, a na drobnostki 4 lata. A tutaj masz gwarancję 2 lata na nie wiadomo co. Nie określili tego dokładnie. 

Jeżeli chodzi o składaki, to powiem tak. Ursus stara się wprowadzić modele z własną skrzynią. I to wyróżnia go na tle innych "polskich" marek. Taki np Crystal czy Farmer będzie zawsze swoje ciągniki składał.

Opublikowano

Moim skromnym zdaniem to skrzynia uznanego producenta wcale nie jest minusem, sam fakt że jest stosowana w ilus tam modelach oznacza większą dostępność części zamiennych przez długi czas po zakończeniu produkcji. 

Opublikowano

Dobra czy nie to się okaże, swoją droga musi być tania bo nowości w niej nie ma, w przeciwnym wypadku się nie sprzeda.

Firma Krawiec ma większe doświadczenie w ciągnikach jak Ursus w Lublinie, także spokojnie z tym nie wiadomo czym.

Gwarancję masz 24 miesiące na ciągnik, tak samo jak w większości marek.

Czy gwarancja 5 czy 7 lat jest lepsza? Wg. mnie tylko droższa bo musisz przeglądy w serwisie robić, a jak się coś zepsuje to i tak Ci ściemę wcisną, że to twoja wina.

Opublikowano
4 godziny temu, MARTINEZUrsus napisał:

@akmaly Ta firma (Krawiec Traktor) została stworzona na bazie firmy Krzysztof Krawiec czy jakoś tak.

Co do porównania jej do Ursusa, no to po części przyznam Ci rację. Tyle tylko że w Ursusie jest gwarancja na silnik 2 lata i na skrzynie chyba podobnie, a na drobnostki 4 lata. A tutaj masz gwarancję 2 lata na nie wiadomo co. Nie określili tego dokładnie. 

Jeżeli chodzi o składaki, to powiem tak. Ursus stara się wprowadzić modele z własną skrzynią. I to wyróżnia go na tle innych "polskich" marek. Taki np Crystal czy Farmer będzie zawsze swoje ciągniki składał.

Zauważ że 3/4 producentów ma w swojej ofercie składaki. Sam takim jeżdżę przecież agrotron to skrzynia z-f silnik deutz i hydraulika boscha. Dopiero agroplus jest w 100 procentach składany przez koncern sdf.

Opublikowano

@Agrotron155 Wiadomo, że łatwiej jest kupić od innego producenta części i podzespoły, niż robić samemu. Chociaż przyjemniejsze dla portfela jest zainwestować w zaplecze i potem oszczędzać na każdej sztuce (mówię na przykładzie ciągnika). Dlatego Ursus właśnie poszedł w tą transmisję, bo taniej im wyjdzie produkcja u siebie, a im tańszy ciągnik z dobrym wyposażeniem, tym lepiej, bo więcej sprzedadzą. 

Wiem, poszedłem trochę w tematy ekonomiczne :)

@akmaly Może i tak z tym doświadczeniem w ciagnikach, jednak mnie to zbytnio nie przekonuje, bo mają zaledwie jeden model. A ergonomia też pozostawia wiele do życzenia, podobnie jak w przypadku Ursusa. O jakości się nie wypowiem, bo to za mało czasu, żeby cokolwiek stwierdzić. Wykończenie w kabinie na plus, bardzo ładne obicia. 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v