Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Póki Ursus nie wprowadzi jakiś innowacji to nie zdobędą klientów. Powtórzę się kolejny raz. Ergonomia w Ursusie leży i kwiczy. Kto to widział żeby w dzisiejszych czasach nie było w podstawie EHR'u, rewersu elektrohydraulicznego, przedniego TUZ czy WOM'u. Straszna bieda. Ja na obecną chwilę nie zainwestuję w Ursusa. Wybór padł na Fendt'a 209 Vario. Moim zdaniem żeby Ursus się rozwijał, to musi być inny prezes dla którego rozwój traktorów będzie priorytetem. Tymczasem Ursus inwestuję w jakieś elektro pierdoły.

Opublikowano (edytowane)

@tracer93 rewers czy ehr oczywiście ze przydatne, ale pisząc ze w standardzie powinien być przedni tuz i WOM to poplynales, co poniektórzy rolnicy w PL na wałek napędzany mają tylko rozrzutnik, bo kosiarkę mają konna, a takich co mieliby co z przodu podczepic to pewnie jest paru w gminie. To są małe kompaktowe ciągniki, a nie stare dobre woly robocze, zapnie mu jedno z przodu, drugie z tyłu, i nie ruszy z miejsca, bo zdechnie. I nie dotyczy to tylko Ursusa ale wszystkich nowych małych ciagnikow

Edytowane przez bratrolnika
Opublikowano

@Tracer93 w jakim zachodnim ciągniku mamy rewers elektrohydrauliczny czy EHR w standardzie?? No może w kubocie (tylko rewers) czy też Fendt  jest ale nie za tą cenę...;/ Poza tym sam piszesz że wybrałeś Fendta 209 Vario za niego mógłbyś kupić 2 ursusy i jeszcze jakąś 10 tonową przyczepę i nie wiem czy pieniędzy by jeszcze nie zostało. To jak porównywać Dacię z Mercedesem..;/

Opublikowano

@Tracer93 ma rację. Ursus powinien oferować znacznie szerszą gamę opcji do wyboru. Sporo rolników szuka ciągników, choćby pomocniczych, z rewersem e-h, biegiem pod obciążeniem, EHR-em.

Amortyzowana kabina czy most nie są czymś nowym. Nawet trochę dziwne, że to nie jest w standardzie. W samochodach jest zawieszenie, to i w ciągniku może być.

Za to przedni TUZ i WOM Ursus ma w opcji. Jednak brakuje jeszcze sporo rzeczy. Nawet takie ogrzewane lusterka to przydatny gadżet, a tego nie oferują.

Opublikowano

W dwóch autach mam podgrzewane lusterka, przez ostatnie dwie zimy użyłem w jednym raz :-) różne dodatki, przydatne opcje oczywiście by się przydaly, ale żeby nie było zaraz 10nowych modeli, bo ten ma szersze opony, a tamten drugi nie ma szyberdachu. Długa lista dodatków, ale tania podstawowa biedna wersja. Bo to co jeden potrzebuje codziennie to drugi raz na pięć lat użyje, każdy potrzebuje co innego

Opublikowano

A może zamiast pracować nad jakimś ehr, czy rewersem eh, czy półbiegami (nawet jakby mieli to wziac znowu od carraro czy zf) to czy nie lepiej żeby najpierw pooracował nad jakością i wykończeniem kabin? Żeby materiałby były trwalsze i lepsze... Powiecie że teraz każda marka produkuje z gównolitu. I to prawda, a gdyby tak jedna zaczela robić z porządnego materiału, lub chociaż z dobrym wykończeniem, czyli ursus?
Wiem że wszystkiego nie zrobią bo skrzynie czy silniki biorą gotowe ale to nie znaczy że nie mogą wziąć też innych marek żeby była konkurencja...
Tak sobie tylko fantazjuję, chyba można?

Opublikowano

Jak słyszę gadanie Zarajczyka, że Ursus ma być prosty i tani z naciskiem na to drugie krew mnie zalewa. Polscy rolnicy kupują NH, JD czy nawet Fendt'a, których wbrew pozorom po polskich wsiach tak mało nie jeździ. Jestem przekonany, że nie oferują nic lepszego bo nie potrafią tego zrobić. Ten cały Vigus przerósł już ich możliwości. O skrzyni bezstopniowej w Ursusie możemy pomarzyć. Ciekaw jestem jak wyglądałby Ursus gdyby był w rękach AGCO. Czy zrobili by to samo co New Holland z Bizonem czy rozwijaliby markę na polskim rynku.

Opublikowano

Nic ich nie przerosło, dostali projekt, rozliczą go i postarają się o następny. Ot taka prosta polityka handlowców z Pol-Motu co z potrzeby kupili znaczek Ursus.

Opublikowano

Byliśmy zainteresowani zakupem nowego ursusa ale patrząc co oferują lepiej było szukać czegoś zagranicznych marek

Ursus jakby stanął w miejscu stare mf z 80-90 lat mają lepsze wykończenia w kabinach a o reszcie nie wspominając więc nie ma się co dziwić że polscy rolnicy wolą kupić konkurencję

Opublikowano

@Tracer93, nie rozumiem po co to gadanie, że VIGUS ich przerósł ? Ja, czy Ty nie możemy powiedzieć nic na ten temat, bo mamy zerowe informacje, co jest powodem odwlekania produkcji seryjnej. Jedynie mogą się wypowiedzieć osoby, które przy tej skrzyni pracują. Oficjalnie wiadomo tylko tyle, że pod koniec maja był przetarg na obrabiarki CNC do produkcji Vigusa oraz że na Wydziale Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej trwają badania tej transmisji, więc wprowadzenie transmisji do produkcji seryjnej z początkiem nowego roku, zgodnie z zapowiedzią, może być realne.

Opublikowano (edytowane)

Jeśli to ciągnik z 2016 roku to uwierzę że ma perkinsa po za tym perkins już bierze jednostki napędowe od fiata więc już nie jest taki dobry, niestety. Jesli ktoś chce sie zemną kłócić to z tym silnikiem odsyłam do wikipedi bo jest tam napisane a co do tej skrzyni to denerwuje mnie to że zapowiadają już ją od groma czasu a efektu nie widać ale może ją nie długo wypuszczą bo będą projektować nową zobaczymy czas pokaże może i coś wytworzą.

Edytowane przez Graham
Opublikowano (edytowane)

Tak zgadza się przyjacielu te silniki dostarcza fiat - cytat z wiki (W 2011 roku Fiat Powertrain Technologies zaczął dostarczać firmie Perkins 3,4 litrowe silniki spełniające normę Tier 4 Interim/Stage IIIB o mocy od 45 kW (60 KM) do 86 kW (115 KM) produkowane w swojej fabryce w Turynie. Silnik będzie występował na rynku jako Perkins serii 854) 

 

SILNIK PERKINS IIIB

 

SILNIK FPT IIIA

 

Minimalne różnice widać pomiędzy nimi :) 

Edytowane przez Adrian_URSUS_1999
Opublikowano

Nie ufasz bo masz blade pojęcie, zresztą takie samo o Fiacie jak i Perkinsie. 

Jak można w obecnych czasach pisać że Perkins jest dobry - ok ale który, jaki model, z jakiego kraju, itd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v