Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Jestem nowy i nie chciał bym zakładać nowego tematu jak mogę tu napisać, a więc.

 

Mam T-25 z 84 roku z jedną dźwignia i mam pytanie czy ktoś ma z tego roku ciągnik ? i z jedną wajchą ? Prosił bym o zrobienie zdjęcia tabliczki zmiany biegów, bo chciał bym sobie wydrukować.

 

Bo już nie wiem czytałem już dużo tematów o skrzyni biegów w T-25 i nie wiem już gdzie jest 3, a gdzie 2.

 

http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/1197749780/gallery_3905_235_11637.jpg

 

Podaje zdjęcie i tam gdzie jest niby 2 to ja robię w polu i szybciej ciągnik jedzie niż na szosowej 3. Więc jak to jest ?

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ja mam najprawdopodobniej podobnie tak jak ktoś napisał na 1 stronie. Poczekam jak ktoś się wypowie kto ma z 84 roku.

 

 

szosowe------------polowe

 

 

 

polowe:

 

3-----------żółw

 

5-----------1

 

szosowe:

 

4-----------żółw

 

6-----------2

Opublikowano

Chyba śmieszny jesteś !

@ Grego525

 

Udowodnić Ci ?

 

Proszę :

Na szybko zanim coś wyskrobię:

Zdjęcia wersji jednowajchowej:

1. Tabliczka ze schematem biegów:
Uwaga biegi w wersji z fabrycznym rewersem są nieco inaczej rozmieszczone.

https://picasaweb.google.com/Bolszewik3/Biegi?authkey=Gv1sRgCN2FvsLst6OUOQ#5628719790059778962

2. Lewarek zmiany biegów niestety już po przeróbce (jak ktoś ma oryginał to proszę o fotkę):

https://picasaweb.google.com/Bolszewik3/Biegi?authkey=Gv1sRgCN2FvsLst6OUOQ#5628719927050076722



Schemat biegów z fabrycznym rewersem:

https://picasaweb.google.com/Bolszewik3/Biegi?authkey=Gv1sRgCN2FvsLst6OUOQ#5628719311480955154

Jak widać

I -> Nieparzyste
II -> Parzyste

 

Zobacz schemat biegów z fabrycznym rewersem.

Opublikowano

A ja mam taki problem:

 

złamałem raczkę zmiany biegów kupiłem nowa i niechcą mi sie zmieniać biegi

 

 

dlaczego tak sie dzieje

 

mam traktor władimirca T25

 

 

Opublikowano

@gregorH . Miałem to samo nic nie jest zakleszczone tylko pewnie kupiłeś złą wajchę , są 3 rodzaje . ja gdy kupiłem złą to biegi wchodziły normalnie tylko ciężko było zmienić biegi szosowe - polowe , weź tą starą wajchę do sklepu i powinni Ci dać taką jak się należy :) .

Opublikowano

Koledzy nie ma co się spierać, że ten ma biegi tak a drugi inaczej. Niestety kiedyś takie wersje były i ja również taką posiadam, a mianowicie w moim T-25A dwójka jest w tym samym miejscu co piątka. Władek jest z 1980r. po roku 1984 chyba to się zmieniło, ruskie tak mają koniec i kropka.

Opublikowano

To może być po prostu otwór technologiczny, czyli potrzebny do obrabiania korpusu skrzyni na obrabiarce lub lepszego montażu elementów skrzyni. Bo żadnego wałka tamtędy się nie wyciąga.

Opublikowano

albo jakis wałek tam szedł w tych ciekawych jak że maszynach do przewozu materialów różnorakich T-16 bo silnik z t-25 z tyłu sądze że reszta podzespołow też a że silnik był za skrzynia więc wszystko możliwe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v