kubaguzik

T-25, schemat biegów

Polecane posty

kubaguzik    226

Poszukuje schemat biegów do t-25 z dwoma dzwigniami.


Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Po co zakładałeś nowy temat? A może by tak wysłać PM do posiadacza T25? Ale niech będzie:

Wsteczne------------- Do przodu

Szosowe-------------- Polowe

3--------------1

4--------------2

Nie jestem pewny na 100% bo mam T25 z jedną dźwignią a ruskiem z 2 dźwigniami dobre pare lat nie jeździłem. A i jeszcze:

niema 1 wstecznej ( pojedzie do przodu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    226

dzieki wielkie


Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kserkses    2

Po pierwsze były różne wersje skrzyń z dwoma dźwigniami

u mnie jest tak

pierwsza wajcha-rewers

do przodu ---------do tyłu

 

druga-biegi

szybkie II ----- wolne I - reduktor

4 - 3 ------- żółw 2 - 1 na żółwiu nie ma wstecznych

6 - 5 --------2- 1

 

w sumie 8 biegów do przodu 6 do tyłu


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

TYZ prowda :lol: ale jeszcze byla wersja gdzie na jednej dźwigni był reduktor z rewersem.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    226

czyli

 

przód--------------tył

 

 

 

szbkie------

|

|

5-------------------4

|

|

6-------------------W

 

--------wolne

|

|

3-------------------2

|

|

4-------------------1


Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Nieee.. tak jak ja ci narysowałem to było OK ale kserkes to zrobioł bardzo szczególowo (nie mówia że źle) i trocha ci się namąciło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

W T-25 żeby zmienić bieg na kolejny trzeba zawsze przełączyć reduktor, a bieg to już niekoniecznie, dlatego dla niektórych gdy spojrzą na schemat może to być nieco niezrozumiałe :lol:


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

szosowe-----------------polowe

 

jak dasz polowe to masz:

 

2--------------żółw

 

5--------------1

 

jak dasz szosowe:

 

4--------------żółw

 

6--------------3

 

tak jest u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danex89    0

@luki21

 

troszke inaczej :)

 

 

 

szosowe------------polowe

 

 

 

polowe:

 

3-----------żółw

 

5-----------1

 

szosowe:

 

4-----------żółw

 

6-----------2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rako    1
@luki21

 

troszke inaczej :)

szosowe------------polowe

polowe:

 

3-----------żółw

 

5-----------1

 

szosowe:

 

4-----------żółw

 

6-----------2

Masz rację

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rako    1
@luki21

 

troszke inaczej :)

szosowe------------polowe

polowe:

 

3-----------żółw

 

5-----------1

 

szosowe:

 

4-----------żółw

 

6-----------2

Masz rację :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laraks    26

ja mam t25 pierwszy model i umnie jest tak:

 

tak jest jezeli droga dzwignia jest na pierwszym luzie od prawej strony

D2 ----------- wolny zolw

|

|

|

|

D5 ----------- D1

 

 

 

tak jest jezeli droga dzwignie mamy na pierwszym luzie od prawej strony i wzucimy wsteczny pociagajac za wajche do siebie i w prawo

 

R2 ----------- bez biegu

|

|

|

|

R5 ----------- R1

 

 

 

tak mamy jezeli droga dzwignia wzucimy na 2 luz a robimy to przesowajac dzwignie do przodu i w lewo

D4 ----------- zolw szybki

|

|

|

|

D6 ----------- D3

 

 

 

 

tak mamy jezeli droga dzwignie mamy na drugim luzie patrz wyzej i wajche pociagamy do siebie i w prawo

 

R4 ----------- bez biegu

|

|

|

|

R6 ----------- R3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danex89    0

Kurde to jakos dziwnie macie, dla mnie to jest za bardzo nie logiczne nawet, z jednego na drugi jest skok o jeden bieg a z drugiego na trzeci skok odrazu o dwa biegi, u mnie na kazdym jest skok o dwa biegi a jak sie chce o jeden to za kazdym razem trzeba przelaczac szosowe/polowe.

 

Swoja droga to przydalaby sie osobna dzwignia reduktora taka jak jest np w licencyjnych ursusach bo jak sie np jedzie z duzym ladunkiem pod spora gore to trzeba z 6 biegu redukowac na 5 i troche to jest klopotliwe bo trzeba przelaczyc najpierw zakres biegow a potem wrzucic bieg i w druga strone to samo a tak to by sie tylko przelaczylo na reduktorze i kita

 

nie wiecie czy idzie zrobic cos takiego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    533
Kurde to jakos dziwnie macie, dla mnie to jest za bardzo nie logiczne nawet, z jednego na drugi jest skok o jeden bieg a z drugiego na trzeci skok odrazu o dwa biegi, u mnie na kazdym jest skok o dwa biegi a jak sie chce o jeden to za kazdym razem trzeba przelaczac szosowe/polowe.

 

Swoja droga to przydalaby sie osobna dzwignia reduktora taka jak jest np w licencyjnych ursusach bo jak sie np jedzie z duzym ladunkiem pod spora gore to trzeba z 6 biegu redukowac na 5 i troche to jest klopotliwe bo trzeba przelaczyc najpierw zakres biegow a potem wrzucic bieg i w druga strone to samo a takto by sie tylko przelaczylo na reduktorze i kita

 

nie wiecie czy idzie zrobic cos takiego??

 

załóż skrzynie od 3512 :) (lub podobnych)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danex89    0

Problem w tym ze u mnie do biegow i zakresow jest jedna dzwignia i druga do rewersu wiec nie da sie inaczej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    282

Ja mam T-25 z jedną dźwignią biegów, a schemat jest następujący:

 

II luz----------I luz

 

4-3----------II-I redukcyjny

 

6-5----------2-1

 

b.w----------b.p

 

 

redukcyjne: tylko do przodu [na ustawionych biegach do tyłu też bedzie jechał do przodu]

b.w - biegi wsteczne

b.p - biegi do przodu


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mistqo    0

ja dzisiaj bede z wójkiem jechał robic 25 to biegi zobacze bo mam tam taki schemacik na skrzyni zrobiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mirek    0

A wiec we Władku jest róznica taka ze zalezy który masz rocznik, ja mam rok 1987 i mam dwie dzwignie tak jak kserkses i Krzys123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hunter112    0

Są dwie wersje skrzyni do władka z jedną i z dwoma dźwigniami pierwsze modele miały dwie dźwignie potem były modele z jedną dźwignią a jeszcze później wrócili do koncepcji dwóch dźwigni według mnie lepszej bo się wygodniej biegi zmienia w skrzyni z dwoma dźwigniami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Robinson178
      Witam Panowie. Mam pytanie odnośnie Władka t25 . Mam kawałek ziemi ok.4-5 ha w tym działka na której powstanie domek. Działka jest oddalona od drogi głownej jakies 100m chciałbym ja utwardzic nawiezc tłuczen itd. Czy władek z turem nada sie do takich prac typu załadowac tłuczen , rozgarnac ziemie ,załadować ziemie na przyczepę wywiezc ja itd. nie bedzie za słaby ?  I w przyszłosci mysle coś posiać na tych polach czyli do uprawienia 4ha. Bo mam dylemat czy kupic fajnego władka z przyczepą i turem czy po prostu c360 z turem a do przyczepy dozbierac , a może jeszcze cos innego doradzicie ? Pozdro i proszę o pomoc Władkowicze i nie tylko
       
    • Przez eryk94
      Witam koledzy czy ktoś z was próbował wymienić rozdzielacz od Władka na taki jak mamy do tura tylko z jedna sekcja pływająca ?? Bo mam taką koncepcje aby rozdzielacz był 3 sekcyjny jedna na podnośnik druga na tura a 3 na wywrot jakie są wasze opinie co do takiej modyfikacji ?? 
    • Przez jarox1100
      Witam T25 nie gaśnie podczas ujmowania gazu trzeba go gasić na odprężniku .Jak to wyregulować?
    • Przez jarox1100
      Witam co to jest te czarne okrągłe i do czego może służyć czarny kabelek? Znajduje się to pod wyłącznikiem prądu.

    • Przez Łuki123
      Witam  chce zapytać jakie oleje wlać do mojego t-25 
      1-silnik jaki olej? 
      2-skrzynia biegów (jaki? I ile wlać? 
      3- podnośnik jaki najlepiej? 
      Dodam że nie pamiętam jakie są aktualnie bo długo nie wymieniane były. I też słyszalem od znajomego że podbno do t25 idzie wszędzie olej taki jak do silnika np Superol 15w 40. I taki mi też kazał wlać do skrzyni i podnośnika to prawda? 
      Czy do skrzyni czasem nie lepiej przekładniowy? 🤔 
      I do podnośnika hydrauliczny? 🤔 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj