kubaguzik

T-25, schemat biegów

Polecane posty

Krzys123    21

Po co zakładałeś nowy temat? A może by tak wysłać PM do posiadacza T25? Ale niech będzie:

Wsteczne------------- Do przodu

Szosowe-------------- Polowe

3--------------1

4--------------2

Nie jestem pewny na 100% bo mam T25 z jedną dźwignią a ruskiem z 2 dźwigniami dobre pare lat nie jeździłem. A i jeszcze:

niema 1 wstecznej ( pojedzie do przodu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kserkses    2

Po pierwsze były różne wersje skrzyń z dwoma dźwigniami

u mnie jest tak

pierwsza wajcha-rewers

do przodu ---------do tyłu

 

druga-biegi

szybkie II ----- wolne I - reduktor

4 - 3 ------- żółw 2 - 1 na żółwiu nie ma wstecznych

6 - 5 --------2- 1

 

w sumie 8 biegów do przodu 6 do tyłu


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    181

czyli

 

przód--------------tył

 

 

 

szbkie------

|

|

5-------------------4

|

|

6-------------------W

 

--------wolne

|

|

3-------------------2

|

|

4-------------------1


Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Nieee.. tak jak ja ci narysowałem to było OK ale kserkes to zrobioł bardzo szczególowo (nie mówia że źle) i trocha ci się namąciło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

szosowe-----------------polowe

 

jak dasz polowe to masz:

 

2--------------żółw

 

5--------------1

 

jak dasz szosowe:

 

4--------------żółw

 

6--------------3

 

tak jest u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danex89    0

@luki21

 

troszke inaczej :)

 

 

 

szosowe------------polowe

 

 

 

polowe:

 

3-----------żółw

 

5-----------1

 

szosowe:

 

4-----------żółw

 

6-----------2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rako    1
@luki21

 

troszke inaczej :)

szosowe------------polowe

polowe:

 

3-----------żółw

 

5-----------1

 

szosowe:

 

4-----------żółw

 

6-----------2

Masz rację

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rako    1
@luki21

 

troszke inaczej :)

szosowe------------polowe

polowe:

 

3-----------żółw

 

5-----------1

 

szosowe:

 

4-----------żółw

 

6-----------2

Masz rację :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laraks    25

ja mam t25 pierwszy model i umnie jest tak:

 

tak jest jezeli droga dzwignia jest na pierwszym luzie od prawej strony

D2 ----------- wolny zolw

|

|

|

|

D5 ----------- D1

 

 

 

tak jest jezeli droga dzwignie mamy na pierwszym luzie od prawej strony i wzucimy wsteczny pociagajac za wajche do siebie i w prawo

 

R2 ----------- bez biegu

|

|

|

|

R5 ----------- R1

 

 

 

tak mamy jezeli droga dzwignia wzucimy na 2 luz a robimy to przesowajac dzwignie do przodu i w lewo

D4 ----------- zolw szybki

|

|

|

|

D6 ----------- D3

 

 

 

 

tak mamy jezeli droga dzwignie mamy na drugim luzie patrz wyzej i wajche pociagamy do siebie i w prawo

 

R4 ----------- bez biegu

|

|

|

|

R6 ----------- R3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danex89    0

Kurde to jakos dziwnie macie, dla mnie to jest za bardzo nie logiczne nawet, z jednego na drugi jest skok o jeden bieg a z drugiego na trzeci skok odrazu o dwa biegi, u mnie na kazdym jest skok o dwa biegi a jak sie chce o jeden to za kazdym razem trzeba przelaczac szosowe/polowe.

 

Swoja droga to przydalaby sie osobna dzwignia reduktora taka jak jest np w licencyjnych ursusach bo jak sie np jedzie z duzym ladunkiem pod spora gore to trzeba z 6 biegu redukowac na 5 i troche to jest klopotliwe bo trzeba przelaczyc najpierw zakres biegow a potem wrzucic bieg i w druga strone to samo a tak to by sie tylko przelaczylo na reduktorze i kita

 

nie wiecie czy idzie zrobic cos takiego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531
Kurde to jakos dziwnie macie, dla mnie to jest za bardzo nie logiczne nawet, z jednego na drugi jest skok o jeden bieg a z drugiego na trzeci skok odrazu o dwa biegi, u mnie na kazdym jest skok o dwa biegi a jak sie chce o jeden to za kazdym razem trzeba przelaczac szosowe/polowe.

 

Swoja droga to przydalaby sie osobna dzwignia reduktora taka jak jest np w licencyjnych ursusach bo jak sie np jedzie z duzym ladunkiem pod spora gore to trzeba z 6 biegu redukowac na 5 i troche to jest klopotliwe bo trzeba przelaczyc najpierw zakres biegow a potem wrzucic bieg i w druga strone to samo a takto by sie tylko przelaczylo na reduktorze i kita

 

nie wiecie czy idzie zrobic cos takiego??

 

załóż skrzynie od 3512 :) (lub podobnych)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    282

Ja mam T-25 z jedną dźwignią biegów, a schemat jest następujący:

 

II luz----------I luz

 

4-3----------II-I redukcyjny

 

6-5----------2-1

 

b.w----------b.p

 

 

redukcyjne: tylko do przodu [na ustawionych biegach do tyłu też bedzie jechał do przodu]

b.w - biegi wsteczne

b.p - biegi do przodu


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mirek    0

A wiec we Władku jest róznica taka ze zalezy który masz rocznik, ja mam rok 1987 i mam dwie dzwignie tak jak kserkses i Krzys123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hunter112    0

Są dwie wersje skrzyni do władka z jedną i z dwoma dźwigniami pierwsze modele miały dwie dźwignie potem były modele z jedną dźwignią a jeszcze później wrócili do koncepcji dwóch dźwigni według mnie lepszej bo się wygodniej biegi zmienia w skrzyni z dwoma dźwigniami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez pawel807
      Siema. Mam problem z silnikiem mojego władka czyli po rozgrzaniu słychać nie równą prace silnika, jak jest zimny jest ok, ale im bliżej 80 C pojawia sie nie nierówna praca na wolnych obrotach ewidentnie słychać ze silnik pracuje nie równo , nie chodzi tu o falowanie obrotów tylko o sam głos, na wysokich obrotach nie słychać różnicy, Pompa wtryskowa zrobiona,  w czym tkwi problem ? Może coś z zaworami ? zawory ustawione są na 0,30, dodam że głowice są nowego typu. Czekam na wasze propozycje . 
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez binek85
      Witam!Panowie pomóżcie ..wczoraj pryskalem maliny o co się okazało że walek wom mi staje..jadąc do przodu i mając lekko z górki traktor tak jakby wskakiwal na luz i po chwili jest spowrotem na biegu. .dzisiaj jechalem z przyczepa i dodajac gazu nie bylo reakcji przyspieszenia od razu tylko tak jakby z opoznieniem i szarpniecie..A jadąc znów z górki tak jakby właśnie nie było biegu wlozonego i nagle jest bieg i szarpniecie...takie duganie..co to może być?Władimirec z jedną wajcha..
       
    • Przez adamek1942
      Witajcie ;] czy jest możliwość  aby wałek sprzęgłowy  się cofnął w stronę skrzyni  przy wymianie sprzęgła ???  po wymianie sprzęgła wyje skrzynia a nie wyła ani grama, przy składaniu słychach było jak ten wałek wskoczył lekko ale może to lekko było za mocno ??
      Dekielek za pompa nie był odkręcany, ale wiem ze są tam nakrętki 2  właśnie od regulacji tego wałka, jest możliwość aby się one odkręciły i ten wałek się przesunął,  czy raczej  łożyska z wałkiem poszły razem - jeżeli tak  to jak tymi nakrętkami skręcę to ten wałek się cofnie z powrotem  chodź by trochę ???  
      Podpowiedzcie coś ;]    Pozdrawiam
    • Przez Fuciu
      Witam. Mam problem z moim władkiem. Wygląda to tak że po rozgrzaniu czasami traci moc wtedy trzeba wcisnąć sprzęgło potrzymac chwilę gaz w podłodze aż się zbierze i jest dobrze przez chwilę i znowu to samo. Wygląda to tak jak by paliwa za mało dostawał filtry są czyste. Podczas pracy pompka paliwa ręczna jest pusta. Tak ma być? Co może być przyczyną? Zawory ustawione prawidłowo.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.