Skocz do zawartości
kubaguzik

T-25, schemat biegów

Polecane posty

Krzys123    21

Po co zakładałeś nowy temat? A może by tak wysłać PM do posiadacza T25? Ale niech będzie:

Wsteczne------------- Do przodu

Szosowe-------------- Polowe

3--------------1

4--------------2

Nie jestem pewny na 100% bo mam T25 z jedną dźwignią a ruskiem z 2 dźwigniami dobre pare lat nie jeździłem. A i jeszcze:

niema 1 wstecznej ( pojedzie do przodu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kserkses    2

Po pierwsze były różne wersje skrzyń z dwoma dźwigniami

u mnie jest tak

pierwsza wajcha-rewers

do przodu ---------do tyłu

 

druga-biegi

szybkie II ----- wolne I - reduktor

4 - 3 ------- żółw 2 - 1 na żółwiu nie ma wstecznych

6 - 5 --------2- 1

 

w sumie 8 biegów do przodu 6 do tyłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

TYZ prowda :lol: ale jeszcze byla wersja gdzie na jednej dźwigni był reduktor z rewersem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    133

czyli

 

przód--------------tył

 

 

 

szbkie------

|

|

5-------------------4

|

|

6-------------------W

 

--------wolne

|

|

3-------------------2

|

|

4-------------------1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Nieee.. tak jak ja ci narysowałem to było OK ale kserkes to zrobioł bardzo szczególowo (nie mówia że źle) i trocha ci się namąciło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

W T-25 żeby zmienić bieg na kolejny trzeba zawsze przełączyć reduktor, a bieg to już niekoniecznie, dlatego dla niektórych gdy spojrzą na schemat może to być nieco niezrozumiałe :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

szosowe-----------------polowe

 

jak dasz polowe to masz:

 

2--------------żółw

 

5--------------1

 

jak dasz szosowe:

 

4--------------żółw

 

6--------------3

 

tak jest u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danex89    0

@luki21

 

troszke inaczej :)

 

 

 

szosowe------------polowe

 

 

 

polowe:

 

3-----------żółw

 

5-----------1

 

szosowe:

 

4-----------żółw

 

6-----------2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rako    1
@luki21

 

troszke inaczej :)

szosowe------------polowe

polowe:

 

3-----------żółw

 

5-----------1

 

szosowe:

 

4-----------żółw

 

6-----------2

Masz rację

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rako    1
@luki21

 

troszke inaczej :)

szosowe------------polowe

polowe:

 

3-----------żółw

 

5-----------1

 

szosowe:

 

4-----------żółw

 

6-----------2

Masz rację :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laraks    22

ja mam t25 pierwszy model i umnie jest tak:

 

tak jest jezeli droga dzwignia jest na pierwszym luzie od prawej strony

D2 ----------- wolny zolw

|

|

|

|

D5 ----------- D1

 

 

 

tak jest jezeli droga dzwignie mamy na pierwszym luzie od prawej strony i wzucimy wsteczny pociagajac za wajche do siebie i w prawo

 

R2 ----------- bez biegu

|

|

|

|

R5 ----------- R1

 

 

 

tak mamy jezeli droga dzwignia wzucimy na 2 luz a robimy to przesowajac dzwignie do przodu i w lewo

D4 ----------- zolw szybki

|

|

|

|

D6 ----------- D3

 

 

 

 

tak mamy jezeli droga dzwignie mamy na drugim luzie patrz wyzej i wajche pociagamy do siebie i w prawo

 

R4 ----------- bez biegu

|

|

|

|

R6 ----------- R3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danex89    0

Kurde to jakos dziwnie macie, dla mnie to jest za bardzo nie logiczne nawet, z jednego na drugi jest skok o jeden bieg a z drugiego na trzeci skok odrazu o dwa biegi, u mnie na kazdym jest skok o dwa biegi a jak sie chce o jeden to za kazdym razem trzeba przelaczac szosowe/polowe.

 

Swoja droga to przydalaby sie osobna dzwignia reduktora taka jak jest np w licencyjnych ursusach bo jak sie np jedzie z duzym ladunkiem pod spora gore to trzeba z 6 biegu redukowac na 5 i troche to jest klopotliwe bo trzeba przelaczyc najpierw zakres biegow a potem wrzucic bieg i w druga strone to samo a tak to by sie tylko przelaczylo na reduktorze i kita

 

nie wiecie czy idzie zrobic cos takiego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529
Kurde to jakos dziwnie macie, dla mnie to jest za bardzo nie logiczne nawet, z jednego na drugi jest skok o jeden bieg a z drugiego na trzeci skok odrazu o dwa biegi, u mnie na kazdym jest skok o dwa biegi a jak sie chce o jeden to za kazdym razem trzeba przelaczac szosowe/polowe.

 

Swoja droga to przydalaby sie osobna dzwignia reduktora taka jak jest np w licencyjnych ursusach bo jak sie np jedzie z duzym ladunkiem pod spora gore to trzeba z 6 biegu redukowac na 5 i troche to jest klopotliwe bo trzeba przelaczyc najpierw zakres biegow a potem wrzucic bieg i w druga strone to samo a takto by sie tylko przelaczylo na reduktorze i kita

 

nie wiecie czy idzie zrobic cos takiego??

 

załóż skrzynie od 3512 :) (lub podobnych)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danex89    0

Problem w tym ze u mnie do biegow i zakresow jest jedna dzwignia i druga do rewersu wiec nie da sie inaczej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    280

Ja mam T-25 z jedną dźwignią biegów, a schemat jest następujący:

 

II luz----------I luz

 

4-3----------II-I redukcyjny

 

6-5----------2-1

 

b.w----------b.p

 

 

redukcyjne: tylko do przodu [na ustawionych biegach do tyłu też bedzie jechał do przodu]

b.w - biegi wsteczne

b.p - biegi do przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mistqo    0

ja dzisiaj bede z wójkiem jechał robic 25 to biegi zobacze bo mam tam taki schemacik na skrzyni zrobiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mirek    0

A wiec we Władku jest róznica taka ze zalezy który masz rocznik, ja mam rok 1987 i mam dwie dzwignie tak jak kserkses i Krzys123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hunter112    0

Są dwie wersje skrzyni do władka z jedną i z dwoma dźwigniami pierwsze modele miały dwie dźwignie potem były modele z jedną dźwignią a jeszcze później wrócili do koncepcji dwóch dźwigni według mnie lepszej bo się wygodniej biegi zmienia w skrzyni z dwoma dźwigniami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×