Polecane posty

Gość   
Gość

?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

Masz pełne obciążenie z przodu? Ja do swojej myślałem z 1500 kg rozsiewacz chciałbym ale nie wiem czy dobrze myślę. A opryskiwacz to nie wiem bo ja zawieszanego nie chciałem kupować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

U nas 600 litrowy 15m z 330 chodzi u znajomego. Skoro rozsiewacz da radę to opryskiwacz też powinien. Powinien dać radę na spokojnie moim zdaniem bo proxima 90 u mnie ciąga lecha 3.6 m co waży 1200kg i bez problemu podnosi nie buja więc czemu nie opryskiwacz i rozsiewacz co są bliżej ciągnika i tak tego nie odczuwa. A druga sprawa to jest taka że lepiej brać większy bo w opryskiwaczu czy rozsiewaczu różnica jest znikoma w cenie a większy się może przydać ja dlatego zamiast 1200l mam 2200l a zawsze możesz pełnego nie zalewać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

 

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

mieszko 123 z wyposażenia dodatkowego weź podgrzewacz płynu, w zimę będziesz miał ławiejszy rozruch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolci13    27

Ja nie mam podgrzewania i przy -15 żadnego problemu ze startem nie było, a co do cennika to chyba nie na różnicy jaki model

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

kolego mieszko-123 jak będziesz brał to ciągnik z maksymalnym obciążeniem przodu ja mam Proximę Plus 100 z obciążeniem 500 kg z przodu i widzę teraz że przydało by się jeszcze z 200 kg bo trochę buja jak mam pług przyczepiony

ja do 100 nie musiałem dopłacać za podgrzewacz płynu ale za regulowaną kierownicę dopłaciłem 250 zł, przydaje się warto dopłacić  dodam, że sam miałem brać Proximę 90 ale po wycenie jaką przedstawił mi diler to wyszło, że 90 i 100 będą tyle samo kosztować jeśli miały by być w takiej samej opcji, wziąłem  100 zapłaciłem to samo bo miała większość dodatków w standardzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

Przed zakupem warto pytać. Ja gdybym jeszcze raz kupował to mówię szersze ogumienie i przedni tuz bym wziął bo teraz by się przydał. Warto przemyśleć sprawę bo na rok czy dwa się chyba nie kupuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cucek    1

panowie jak kupujecie nową proxime to zastanówcie sie nad klimą...duże przeszklenie i tylko boczne szyby( i tył)uchylane niewiele pomagają... chciałem zaoszczędzić i nie wziąłem - teraz żałuje...ubiegłoroczne upały dały nieźle popalić i poważnie zastanawiam się czy teraz jej nie dołożyć(5500zł orginalna)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

no powiedzmy z orginalnym zetorowskim ladowaczem jaka bylaby dlugosc bez osprzetu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolci13    27

Jeśli bez ładowacza to obciążniki nie koniecznie, co do klimy to ja osobiście po pół roku żałuje że nie dopłaciłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolci13    27

Nie mam obciążników mam ładowacz ale na koła musze dokupić, proxa zwykła 90, a spalanie opisywałam wyżej  więc poszukaj ale myśle że jak DPF wyrzucę to ciut spadnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolci13    27

U mnie 200 i jeszcze się haczą ale nie jest już tak źle jak się wprawisz to też będzie lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolci13    27

Szybka skrzynia, dwie pary hydrauliki, szersze koła tył ,nie szczędz na klime bo będziesz żałował, a jeśli cię stać to bież plusa bo biegów ciut brakuje.

A za przegląd zdarli 1500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj