Polecane posty

krist4321    0

Tak ciągnik z 2010 a sprzedawca jest moim znajomym ze studiów wiec wiesz.Jak się orientuje to jest jeszcze Kutno??? Ja swoje biorę w Gostyniu wiec drugi kierunek polski. Cena możne i dobra ale wyposażenia nie będzie takie jakbym chciał np opony będę miał standardowe ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksys    23

szkoda bo warto troszkę dołożyć do szerszych opon jakbyś miał możliwość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krist4321    0

wiem o tym, ale nie było takiej możliwości bo nie mieli z jakiego zetora zamienić. nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło przynajmniej będzie mógł pracować przy wykopywaniu ziemniaków jak 5211 nie da rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Kolego a czy jesteś pewien że to koniecznie musi być Zetor? Bo ostatnio troszkę u nich marnie z jakością, zwyczajnie trzaskają masówkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krist4321    0

Nie jestem pewien ale bardzo blisko mam do Kalisza wiec tez głownie dlatego padł wybór na ten ciągnik. Bo jak wiadomo psuje się wszystko albo mniej albo więcej, a nie sztuka jeździć przez pól polski i szukać części. Uwierzcie mi naoglądałem się ciągników tak do około 160 tys zł i jakoś zetor przypadł mi do gustu, aczkolwiek nie ukrywam, że jakby nie dobry upust u dilera to mocno bym się zastanawiał czy kupić zetora bo naprawdę z tą cena przesadzają powoli.

 

A co do jakości to nie ukrywajmy, że te ciągniki były kupowane najdalej ok dwa lata wstecz, wiec nie jest powiedziane, że teraz będą też kiepskie. Za dwa lata taka opinia może krążyć o NH albo JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Zwróć też uwagę na spalanie i cenę części zamiennych Ja osobiście uważam że lepiej kupić droższy ciągnik który później będzie tani w eksploatacji niż odwrotnie

 

Mówisz że dwa lata wstecz? Ja myślałem że wtedy oni lepsze robili bo niedawno oglądałem galerie zdjęć właśnie Zetorów i nie były one starannie wykonane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krist4321    0

jeżeli mówisz że wstawiają za długie śruby łączące błotniki to możne i masz racje. Znajomy robił również który ciągnik najlepiej wychodzi co do czasoprzeglądów i zetor wypadł najkorzystniej a jego konkurentami byli Same i Mc cormick. oglądałem już niejednego zetora i jakoś nie rzuciły mi się w oczy żadne niedoróbki no chyba że te mniejsze koła z tyłu czego nie mogę np powiedzieć o farmtracku i farmerze. Oglądałem również Case JX i w kabinie nie było żadnych rewelacji. Mówisz lepszy a co masz dokładnie na myśli????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Tylko tyle że było dokładniejsze wykonanie i nie było takiej oszczędności na materiałach

Eee tam wiesz śruby to głupota pod kątem praktycznym ale świadczy o dokładności i staranności ale już słabe dopasowanie maski przy kabinie czy tak jak ktoś pisał w komentarzach cieniutkie przewody elektryczne to już jest trochę poważniejsza sprawa Mi osobiście niezbyt podoba się taki dobór kół do tych błotników nawet w standardzie nie powinno ich być

Mówisz ze w okolicy masz dużo Zetorów, to dobrze popytaj ludzi co o nich sadzą ale takich którym się już przynajmniej gwarancja skończyła, takich którzy mają najdłużej te ciągniki Za ile oferują Ci oba modele?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemol87    187

drozszy nie zawsze lepszy

ja ma 4 km do dilera new hollanda,do zetora 30km ale z takim wyposazeniem jakie ja chce jest roznica 30paru tys miedzy fortera 115 a TD6020


Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Z tym ze droższy nie do końca chodziło mi o to ze lepszy bo np tym tokiem myślenia to można dojść do wniosku że JD to najlepsza marka,( nie mówię że jest zła nic z tych rzeczy ale silniki to mają niezbyt oszczędne )

Miałem na myśli to że nie sztuka kupić tani ciągnik a potem ciągle ładować kasę w paliwo części naprawy itd nie wspomnę już o tym że jak sprzęt stoi to generuje straty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemol87    187

... nie sztuka kupić tani ciągnik a potem ciągle ładować kasę w paliwo części naprawy itd nie wspomnę już o tym że jak sprzęt stoi to generuje straty

tez tak mysle

Edytowano przez przemol87

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

miał przyjechać do mnie serwis zetora i wyregulować dzwignie skrzyni biegów bo cieżko wchodzą ale coś zwlekają z tym przyjazdem ;[ ;[

 

może ktoś z was wie jak to można samemu wyregulować? :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krist4321    0

no właśnie trochę pracuje tych zetorów. A jednego który jest już prawie weteranem mam mój dobry znajomy i złego słowa nie możne powiedzieć na ten ciągnik prawie wszystkie ciągniki u niego to zetory. mówiąc szczerze to chyba wszystko zależy jak się trafi jednemu się psuje i drugi raz by zetora nie kupił a innemu wszystko gra. co do silników to faktycznie są paliwożerne ale swoje zrobią i jestem o tym świecie przekonany. mam porównanie co potrafi 5211 i co potrafi MTZ i niestety ten drugi zostaje w tyle. po prostu stosunek ceny do jakości wykonania ale takiej jakosci która widac okiem to zetor wypadł najlepiej, nie mowie tutaj o JD serii 5M czy o NH T5000 bo to już droższe statki są

 

@przemol87 ja do Kalisz mam jakieś 20 km a ciągnik najprawdopodobniej będę kupował ok 100 km dalej.

 

za ile oferują mi oba modele, a jakich modelach mówisz?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemol87    187

ja z kalisza bralem tylko oferte na MGR a ciagnik moze bedzie z brzezin lub sieradza..,zobaczymy


Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krist4321    0

Aha w Kaliszu cholernie cenę zawyżają u dilera na pewno kupisz taniej i co wybrałeś już model????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

A myślałeś nad czymś z silnikiem Perkinsa, przy czym odradzam wynalazki pokroju FT :) doskonałe silniki wytrzymałe i oszczędne, jak się dba to chyba nie do zajechania

 

Pytałem o Forterre 115

Edytowano przez kedziorek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemol87    187

proxima power 115za 175tys i forterra 115 za 187tys

cana katalogowa do nedocjacji

Edytowano przez przemol87

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krist4321    0

daj znać jak zbijesz cenę u mnie cena katalogowa wynosiła ponad 16o tys a ostatecznie stanęło na 143 ale ciągnik golas i z 2010r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemol87    187

forterre biore z obciaznikami,przednim tuzem,sterowanie podnosnika na blotniku,dodatkowy rozdzielaczem wiec te dodatki troche kosztuja

Edytowano przez przemol87

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krist4321    0

wiem sam tuz kolo 9 koła obciążników czasami nie bierz oryginalnych, kurde w Gostyniu stało trochę tych modeli w dobrym wyposażeniu ale sądząc po tym jak one schodziły to już dawno ich nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemol87    187

bez dodatkow w standardzie to cos okolo 173tys,dokladnie nie pamietam

 

dlaczego nie brac obciaznikow oryginalnych?


Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Sam przedni TUZ pewnie z 8-10 tys ale to sterowanie na błotnikach to powinno być w standardzie jak ciągnik ma EHR

A z tym zakupem to się lekko spóźniłeś było brać ciągnik grudzień-luty można wtedy dużo urwać tak jak koledzy mówią :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krist4321    0

dokładnie 173 690,00 myślę ze coś kolo 10000-12000 powinno dac rade urwać bez większych problemów, chyba, że ciągnik z 2010 to upust musi być większy. ale czy nie uważasz, że powoli przesadzają z ta ceną???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemol87    187

no wlasnie,z cena szaleja


Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj