Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

a jak można sprawdzić gdzie mogą być przebicia? bo wyciągniety kluczyk w stacyjce a prąd  ucieka. jak sa metody ? prosze o pomoc

Kolego a może Ty masz zwarcie w instalacji gdzieś zupełnie w innym miejscu i Ci akumulator rozładowuje? Lepiej posłuchaj kolegów i wezwij fachmana bo wykończysz aku albo popalisz kable tyle zaoszczędzisz. 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam moj ursus trzymał jesieniom cisnienie 3 a jak sie rozgrzał w orce słabe dwa . Teraz w mrozy zauwazyłem że po odpaleniu go wskazówka od cisnienia lezy . Dopiero po jakis paru min pracy skoczyła na słabe 3 .Czy to oznaka ze pompa olejowa jest słaba i dlatego nie mogła podac gęstego oleju stąd jesieniom też niskie cisnienie ?

Opublikowano

ursus 904 po ciężkiej pracy rozgrzany po zgaszenu często nie odpala, nie da rady przekrecic walem, na zimnym nie ma problemu.  ciągnik jest do remontu, po rozgrzaniu ciśnienie niecale 1 na ma obrotach, pytanie czy te nie odpalanie może być oznaka zacierania się silnika?

Opublikowano

Tym razem ja potrzebuję pomocy.

Problemy z odpaleniem. Kręci rozrusznikiem, ale nie odpala. Akumulatory są dobre, rozrusznik dobry. Silnik ma w bloku grzałkę. Więc warunki są bardzo dobre.

Zachowuje się tak, jakby akumulatory były za słabe. Kompletnie nie mam pomysłu co to może być. Gdzieś jakieś przebicie?

Opublikowano

Panowie mam problem z odpalaniem moje c-385. Posiadam rozruch 12/24. Jak jest ciepło to kreci ok. ale jak spada ponizej zera ledwo co rusza rozrusznikiem. Sprawdziłem miernikiem i tak:

kabel gruby dochodzacy do rozrusznika podczas postoju 12.4/12,5;podczas kręcenia 17.5

Akumulatory: na postoju oba po 12.4, podczas krecenia na jednym spada napiecie do 9.3, na drugim do 9.7

 

Cos poradzicie? od czego zacząc teraz sprawdzanie?

Opublikowano

Witajcie. Mam ursusa 912 co miał w zeszłym roku robiony kapitalny remont silnika  a 2 lata temu kupiony nowy rozrusznik i nawet nowy akumulator dostał  i nwm co mu dalega  ale przyjdzie lekko zimno to za chiny niechce odpalić nawet nie ma siły zakręcić co jedynie może raz albo 2 razy i kaplica Wiecie może co mu dolega nwm dać wiekszy kabel od + czy  podwójną masę ?  A rozrusznik to jest szybkoobrotowy  . Pomóżcie bo  nwm co jest z góry dziękuje 

Opublikowano

Ach te rozruszniki szybko obrotowe,wymyślone po to by trzepać kasę, z nieświadomości ludzkiej, a potem tylko same problemy.Prawdę mówiąc mając styczność nie widziałem tam nic szybko obrotowego,prócz szybko obrotowych finansowych strat.

Jak próowałeś ładować akumulator a to nie pomogło,to polecam wyrzucić rozrusznik i założyć zwykły

 

Opublikowano

co ty gadasz w 7211 mam już z 5 może 7 lat szybkoobrotowy i nic się nie dzieje , no w tym roku wymieniałem sprzęgło bo pękło (jednokierunkowe i przepuszczał) wieniec cały

I to naprawdę szybkoobrotowe po prostu silnik jest mniejszy ale właśnie szybciej się kręci a obroty zwalnia mu przekładnia która podnosi moc

@Majkelos a ku ma prąd moze po prostu już zużyty i wiadomo przy niższych temp się rozładowuje . Nie masz miernika prądu jakiegoś ?

Opublikowano

Jeśli mimo dobrych rozruszników i akumulatorów  ursusy Wam nie palą, prawdopodobnie do sprawdzenia głowice ( wymiana gniazd,  sprawdzenie zaworów,  planowanie) 

sprawdzić wtryski na urządzeniu  , może być też przyczyną że przy dużym ciśnieniu (165) będą dobrze rozpylać, ale przy mniejszym ciśnieniu nie będą prawidłowo rozpylać.  a przy uruchamianiu ciągnika nie od razu jest pełne ciśnienie.

Opublikowano

Panowie potrzebuje waszej rady. Ciągnik c385 miał regenerowaną głowice bo wcześniej mocno dymił i nie miał siły. Po remoncie jak jest rozgrzany silnik nie chce zapalać.  Rozrusznik wogul nie obraca. Jak jest zimny zapala normalnie. Rozrusznik zamieniony na inny a reakcja taka sama. Przed remontem czy ciepły czy zimny zapalał normalnie. Co może być przyczyną tego stanu rzeczy. Na zaciąg odpala momentalnie .

Opublikowano

mam inny rozrusznik i nie ma poprawy Mocowania kabli też sprawdzone Jeśli kable byłyby luźne lub zaśniedziałe to na zimnym silniku też by nie palił a on zapala Myślę czy głowica po tym remoncie nie puchnie od ciepła i temu nie chce potem  zapalić 

Opublikowano

Rozrusznik wogul nie obraca. Jak jest zimny zapala normalnie. Rozrusznik zamieniony na inny a reakcja taka sama. 

 

jak rozruszniki nie obracają , to szukaj w elektryce  i nich samych a nie w  głowicy, no chyba że nie mogą obrócić. słabe kręcenie i lejące wtryski,  kompresja ro też ciężkie palenie na rozruszniku

Opublikowano (edytowane)

Ale podejdę teraz i ciągnik odpali normalnie. Pochodzi sobie 20minut, zgaszę silnik i przy pponownej próbie odpalenia obróci troszkę albo wogole. Pójdę jutro rano i zapali normalnie.  Przed remontem głowicy zapalał normalnie czy to ciepły czy zimny. 

Edytowane przez mikcom20
Opublikowano (edytowane)

Te rozruszniki masz może spasowane.Za dużo podkładek regulacyjnych i wirnik niema luzu.Ładowanie jest prawidłowe?Głowica była planowana?Może była krzywa bo przegrzany był silnik i teraz masz prostą głowicę a krzywy blok.

Edytowane przez krzysztofz14
Opublikowano

robiłeś samą głowicę czy coś jeszcze wcześniej , np zestawy naprawcze, a rozruszniki przejrzyj bo że  masz dwa to nie znaczy że w najlepszym stanie, coś trzeba zrobić bo gotowej odp. nikt nie poda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v