powsinoga

drgańia mtz

Polecane posty

powsinoga    0

jaka może być przyczyna przenoszenia drgań na traktor podczas pracy z włonczonym przednim napędem drgania są odczuwalne przy pewnych obrotach ciągnik mtz 920.2 krzyżaki szerokie opony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Wygląda na niewyważony wał, nie urwałeś blaszki wyważającej na wale. Można spróbować dać do firmy by sprawdziła wyważenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Wygląda na niewyważony wał, nie urwałeś blaszki wyważającej na wale. Można spróbować dać do firmy by sprawdziła wyważenie.

Ale o czym ty to mówisz przecież wał to sie cały czas kręci jak jedziesz

obojętne czy jest włączony czy nie a on mówi że tylko przy włączonym napędzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

To nie takie proste. Przy wyłączonym napędzie wał napędzany jest od przedniego mostu, przy włączonym pracuje pod obciązeniem(napręzony) i w układzie koła skrzyni plus przedni most. Po prostu mogą się sumować niewyważenia poszczególnych części składowych napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

A mi sie wydaje że to wina tego iż pierwszy wał od skrzyni nie jest na wprost tylko pod skosem. Wały przegubowe gdy są na "krzywo" przenoszą moment z drganiami zamiast płynnie i wydaje mi się że ten skos mimo że mały może powodować te drgania na twardym podłożu gdy wszystko jest naprężone. U mnie podobnie na małych obr i twardym podłożu wyczuwalne są drgania co przy wyższych obr nie występuje. To tylko moja teoria nie wiem czy prawdziwa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
powsinoga    0

poprzednio miałem starego 25 letniego mtzta 80 przywieżionego z byłego DDR wyćjągnientego z kontenera na złom tamten wył ale nigdy nie przenosił drgań

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
powsinoga    0

pomiiając drgania doradcie mi czy bielarus 920 monoblok da rade z agregatem uprawowo siewnym biernym na hydropaku waga zestawu razem ze zbożem 2t pola ruwne 4 klasa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    317

powiedz mi parę rzeczy odnoścnie tego 920. Ile ma KM w papierach,homologacji lub dowodzie rejestracyjnym bo widzę rozbieżność od 79KM do 90KM.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
powsinoga    0

tolerancja jest + - 5% czyli każdy może mieć kilka więcej lub mniej koni muj w dowodzie rejestracyjnym ma wpisane 60 kw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj