Polecane posty

ENDURAK91    23

wszukam korka wlewu paliwa z zamkiem na kluczyk i znalazłem takie w cenie ok. 100zł znacie może jakieś zamienniki czy tansze oferty sprzedaży?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur75    0

Tu się kolego ursus mylisz bo byliśmy w Kaliszu i nadal jest silnik Euro Tier3A co do filtra cząstek stałych to dopiero jak unia ich przyciśnie to muszą wprowadzić silnik Euro Tier 3B i wtedy ciągnik będzie duzo droższy o kilka tysi to są słowa GRZEGORZA KEMPIŃSKIEGO przedstawiciel na Polskę.

 

A z tym podnośnikiem to są potencjometry koło siedzenia do ustawiania przepływu oleju i to w dwie strony opuszczanie i podnoszenie bo są 2 a tak wogóle to Powerka ma udziwig ponad 4 tony a tak wogóle nie wyobrażam sobie opuszczenia 4ton bez regulacji przepływu oleju.

 

I centralki wymieniają wszystkim zetorom power na nowe i nieważny rocznik gdyz tamte szarpały i byly żle zaprogramowane i nie jestem pewien ale chyba w ramach gwarancji nawet jeśli już się skończyła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Tak okazało sie że i moja jest z 2012r. podobno zetor narobił wiele silników i gdy im sie z kończą to dopiero podwyżka będzie ;d

Też mi diler mówił o tej centralce. I jednak wdzieliśmy Plusa a miała być Power..

Edytowano przez Ursus11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur75    0

A skąd taka decyzja kolego ursus11 jak powerka ma rewers elektrohydrauliczny wzmacniacz dwustopniowy automatic lub sam zmieniasz przyciskiem żółtym L lub H no i ten wałek 540E mniejsze spalanie pod obciązeniem zmienione centralki i od niedawna chodzi to wszystko idealnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

U nie też 540ECO i sam sobie odpowiedziałeś na pytanie niesprawdzona centralka nie wiadomo jak będzie chodzić w przyszłości. Półbiegi bede tylko używał do belownicy wiec wystarczy jeden.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1016

Jak jest z blokadą przedniego mostu w proximach ?? ostatno jak jechałem pod góre i jedno koło było na oblodzonej ziemi a drugie na sniegu, z początku obydwa koła ciągneły ale jak złapały wiekszego poślizgu to kręciło się tylko to koło które było na lodzie ( to które ma lżej) wiec jak to jest ?? mają proximy jakąś blokade przedniego mostu i czy takie zachowanie jest normalne ??


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Proximy mają tą automatyczną blokadę,ale chyba tylko do pewnego momentu,bo jak talerzowałem i się zaczął rżnąć to ciągnęły 2,a jak wpadł w dołek z przyczepą i jeszcze lód tam był, to tylko jedno ciągnęło


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

bo z tego co mi wiadomo Proxima nie centralnej blokady mechanizmu różnicowego, tylko blokuje tył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Ile macie powietrza w kołach?? Bo ja chyba muszę spuścić ale nie wiem ile

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1016

ja miałem 2 atmosfery i spuściłem jak dobrze pamiętam do 1,4 ale sie zastanawiam czy jeszcze nie spuścic


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    258

bo z tego co mi wiadomo Proxima nie centralnej blokady mechanizmu różnicowego, tylko blokuje tył

O co chodzi z tą centralną blokadą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

może nie do końca poprawnie to nazywam, ale biega ;) o to że np w MF blokuje się nie tylko tylni, ale także przedni napęd. Myślałem że to standard w przednim napędzie, ale uświadomiono mnie kiedyś że tak nie jest :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Cały czas myślałem, że obie osie napędowe w proximach mają możliwość blokady mechanizmu różnicowego. Wygląda na to, że się pomyliłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    258

Nie do końca gdyż ponieważ przedni most jest wyposażony w automatyczną blokadę o ograniczonym poślizgu czy jakoś tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

adik własnie o to chodzi...Blokada działa,ale do pewnego momentu,bo przecież jakby non-stop była to by nie szło skręcić nie?


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tiger3952    8

Panowie mam pytanko. Mam w swojej proximie skrzynie 12/12 30km/h i zazwyczaj agregatem 3m uprawiam na 3 biegu z włączonym napędem, ale ostatnio spróbowałem jechać na 4 biegu i ciągnik nawet nie czuł agregatu ale trochę wył przedni napęd. I tu moje pytanie czy nic się nie stanie jeśli cały czas będę uprawiał na 4 z włączonym napędem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Zobacz w instrukcji ile Proxa leci na tym biegu. Napęd można używać do 15km/h/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5457
Napisano (edytowany)

tak samo spróbowałem ale ja wolę nie ryzykowac i na 3 jeździć

Edytowano przez marulekk

sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Igor89    60

Według instrukcji przy skrzyni 12/12,30km/h na czwartym biegu ciągnik osiąga 14,3km/h na 2200obr,przy oponach 16,9,także spokojnie możesz jeździć,ja też nie raz jeździłem na czwórce tyle,że ja mam skrzynie 40km/h i opony 18,4 i na 4 łapie 18km/h przy 2200obr :D ,ale to już była przesada,zdecydowanie za szybki bieg do pola B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

no dobra,ale do uprawy się kręci 1800. Z tego co wiem wtedy jest osiągany max moment obrotowy


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Igor89    60

Dlatego mówie,że może na tym biegu jeździć,gdyż więcej jak 11-12km/h nie będzie jeździł,bo tak jak ty mówisz 1800obr spokojnie wystarczy B) Ja gdzieś wyczytałem,że zetor przy 1480obr rozwija max moment obrotowy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

1480?? Jakoś mało. W każdym razie ja tam popylam 1700/1800


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Maksymalny moment obrotowy jest zazwyczaj przy takich obrotach [1400-1500] uzyskiwany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5457

Tam gdzie ja kupiłem Proxime główny mechanik powiedział mi że najlepiej jezdzić na obrotach1500 - max 1600 bo jak wieksze obroty dostanie to o wiele wiecej spali a mocy mu nie przybędzie


sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goralus19    0

Witam mam problem z układem kierowniczym serwisanci wymienili dwukrotnie orbitrol bez skutku nadal kręci sie ciężko ma ktoś jakieś pomysły dodam że to proxima power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jano1232
      Witam mam problem z forterrą 135 16v2012 kupiłem ją 2 miesiące temu zauważylem że mi jeden półbieg zaczął ślizgać no to dałem do mechanika po 2 tygodniach ciągnik był zrobiony pojechałem go odebrać pojeździłem nim troszkę i zacząły szarpać półbiegi powiedziałem to gościowi to on powiedział że to tak ma być moim zdaniem nie powinny szarpać mój sąsiad ma 11441 z 2009r i jak wsiadłem do jego ciągnika to tam nic nie szarpie. Proszę o pomoc!!!
    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez krystek1992
      Mam Zetorka 9641 i mam z nim problem mały. Co jakiś czas zapowietrza sie mi w nim tylni prawy hamulec. Mechanik mówił że trzeba instalacje uszczelnić. No i właśnie nie wiem gdzie to trzeba uszczelnić, jak i czym. Może ktoś już z tym sie spotkał, bardzo bym prosił o pomoc.
    • Przez prezes3p
      witam mam problem z silnikiem a dokładniej na wolnych obrotach chodzi nie równo i trzeba go gazować żeby chciał jechac jest strasznie zamulony. miał ktoś taki problem??
    • Przez pupek
      Czy do demontażu zwolnicy trzeba demontować całe sterowanie hamulcami, czy wystarczy tylko zlizować hamulce?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj