Polecane posty

rafff24    27
Napisano (edytowany)

jak nie pomoże wymiana wodzika/zatrzasku to skrzynia do remontu

 

co do 5, sprawdź, czy nie ma luzu pomiędzy wałkiem zdawczym skrzyni a wałkiem sprzęgłowym/ łozysko igiełkowe, ścięty tryb to sugeruje

Edytowano przez rafff24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daoran23    0

Siema czy bez rozpoławiania skrzyni z tylnym mostem w c 4011 wyjme wałek główny skrzyni przez tylny most .Oczywiście Dyferencjał będzie pierw wyjęty a puźniej wałek ataku bo idą tez do naprawy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

powinien wyjść do tyłu, rozpoławiasz na sprzęgle, odbezpieczasz go z przodu,

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal009    27

Witam.

Dlaczego jak przełącza się wajchę biegów pomiędzy lewą a prawą stroną (bez wrzucania biegów), to w niektórych ciągnikach jest wyczuwalny opór (w 3 miejscach R/1, 2/3 oraz 4/5) a niektórych nie. Co może być zużyte?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Czy wiecie może dlaczego po uszczelnieniu tego korpusu od dzwigni zmiany biegów przestawiła mi się cała dźwignia która nie mieści się w wycięcie kokpitu.

Normalnie jak wrzucałem 1 bieg albo wsteczny to dzwignia zmiany biegów była obok gazu ręcznego, teraz jest na samym dole w położeniu biegu 4 albo 5. 

4 jak i 5 nie mogę wrzucić bo mi się kończy wycięcie w tym kokpicie. Jak zdejmę kokpit to biegi są wszystkie, chodzą dobrze nic się nie zakleszcza tylko ta dzwignia tak :leży"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

A na frezach nie przestawia się jej tylko w "wokół"? Bo to chyba ten frez pod gumą? Tylko ten korpus z dzwignią wyciąłem, uszczeliniłem i założyłem. W takim razie spróbować ją przestawić na tym frezie pod gumą?

Edytowano przez Alvera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

witam :) co myślicie o tym: skrzynia po remoncie środek stary typ walki zmienione na nowego typu koła zębate łożyska a po remoncie słuchać stuki i grzechotanie w pierwszej części skrzyni jak i na luzie jak i na biegu tak samo pod  obciążeniem zauważyłem również kilka krople oleju ze skrzyni ale to na pewno przez simnering się sączy ważne jest to ze jak wcisnę sprzęgło na pierwszy stopień przestaje grzechotać jak myślicie co to może być obstawiam łożysko na wałku sprzęgłowym c o o tym sądzicie  ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Okazało się że jakimś cudem skrzywił mi się ten palec tuż przy frezie, po wyprostowaniu wszystko jest w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mimi007    131

witam mam problem, zakleszczyly mi się biegi w c 360 odkleszczylem i nie pompa nie podaje oleju na gnieździe hydrauliki, podnośnik ok, wałek ok kręci się, czym może być to spowodowane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

Prawdopodobnie spadła ci dźwignia od kipowania przy rozdzielaczu, musisz zdejmować podnośnik ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt415    3

 

witam mam do was pytanie szczególnie kogoś kto się by na tym znał 

a więc mam ursusa c 355 i rozleciały się w nim łożyska na górnym wałku w skrzyni biegów chodzi mi o te igiełkowe łożyska te z przodu

i będę wymieniał ten wałek i nie wiem czy wymienic na stary typ taki jak był teraz czy na nowy czyli zamiast łożyska były by igiełki i to jest moje pytanie czy lepsze będą igiełki czy jednak te łożyska igiełkowe dodam też ,że wymieniam jeszcze wałek ataku i sprzęgłowy prosiłbym o doradzenie z góry dzięki za odpowiedzi

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

my tez mielismy stary typ ale wymieniliśmy na nowy typu bo mechanik powiedział ze trwalsze są łożyska nowego typu i prostsze do montazu według mnie tylko nie wiem czemu w sklepie za łożysko igiełkowe na wałku głównym policzył ok 130 Zł czyli jakoś 4 zł za igiełkę :/ a za tą cene mogły by  być jakieś dwa nowe łożyska do skrzyni :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    13

Rozbieram powoli skrzynie, cel początkowy to uszczelnienie wałków sprzęgłowych ale coś widzę że na tym się nie skończy :/

zatrzymałem się w tym miejscu i nie bardzo wiem jak to dalej rozebrać https://drive.google.com/file/d/0Bx5mXxSgKw_5b0FuaGZ5MjBhUlU/view .

da się to w ogóle rozebrać bez rozłączenia skrzyni z tylnym mostem?

pokrywa skrzyni zdjęta , całe to żelastwo z zegarami też. Wodziki biegów wyjęte, zbiornik paliwa został jeszcze.

Drugie pytanie pierwszy wodzik licząc od wodzika womu i pompy to jest od  biegu 4/5 ? czy się mylę?

Skrzynia co prawda od c4011 ale to chyba większej różnicy nie ma?

 

Edytowano przez TheEnd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt415    3

witam mam pytanko odnośnie mojej c 360 a mianowicie przeszła remont skrzyni wymienione wszystkie wałki łożyska tryby na orginałach oczywiście po odpaleniu stuka na jałowym biegu jak i podczas jazdy w przedniej stronie skrzyni tak jak by wałek sprzęgłowy a i dodam że po wciśnięciu sprzęgła jest cisza i moje pytanie co to może być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Albo wałek sprzęgłowy lub któreś łożysko na wałku głównym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt415    3

Łożyska wszystkie nowe
Ale dziś zająłem pokrywę i wyłowiłem magnesem kilka opiłków
A wałek sprzęgłowy to co z nim może się dziać ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Mój błąd z tym wałkiem sprzęgłowym,nie miałem doświadczenia problemami jeśli chodzi o skrzynię mogą być moje przypuszczenie,a opiłki są pewnie dlatego że koła sie wzajemnie docierają.Ja myśląc logicznie skoro  na jałowych obrotach  i pedał sprzęgła nie jest wciśnięty czyli też obraca wałek główny i coś musi być na nim nie tak.Prześledź temat od początku może znajdziesz odpowiedź,dobrze że był ekspert tutaj od skrzyń co trochę już po naprawiał bo by kminił o co chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj