dawid2009

Nowa seria ciągników John Deere 5M

Polecane posty

omen    2

czy ktos wie jaka jest cena 5090m lub 5100m w standardowym wyposarzeniu i jakie one jest te wyposarzenie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

Przed chwilą dzwoniłem do dealera John Deere i dowiedziałem sie że wersja 100 konna 5100M w wersji Comfort z elektrohydraulicznym reversem i klimatyzacja w standardzie kosztuje 33500 euro netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JohnDeere6030   
Gość JohnDeere6030

Po dzisiejszym kursie euro to wychodzi 142 tys. netto :D A w tym modelu co pytałeś, był EHR czy mechaniczny TUZ ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celeronik    5

Dane z cennika:

 

JD 5070M Compact - 25290 Euro

JD 5080M Compact - 25990 Euro

JD 5070M Classic - 28990 Euro

JD 5070M Comfort - 30880 Euro

JD 5080M Classic - 29790 Euro

JD 5080M Comfort - 31550 Euro

JD 5090M Classic - 31790 Euro

JD 5090M Comfort - 33200 Euro

JD 5100M Classic - 32690 Euro

JD 5100M Comfort - 34670 Euro

 

Ceny netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

No własnie o EHR zapomniałem sie zapytać ale myśle że skoro to wersja comfort to powienien być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

W wersji Comfort jest dodatkowo elektrohydrauliczny rewers przy kierownicy, klimatyzacja, pompa o większym wydatku. EHR jest za dopłatą 1500 euro netto.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
es8    0

a nie było wcześniej napisane, że klima w standardzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

Troche dużo za EHR sobie życza. Ciekawe jak tam z innym wyposażeniem. Bardzo mało informacji jest jeszcze w internecie.

 

Klima jest w wyposażeniu droższej wersji Comfort.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Jeżeli chodzi o dodatkowe informacje na temat wyposażenia to trzeba sie udać do dealera, tam można wszystkiego się dowiedzieć.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

@celeronik to którego wybrałeś??? :D


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wildagro12    6

W wersji Comfort jest dodatkowo elektrohydrauliczny rewers przy kierownicy, klimatyzacja, pompa o większym wydatku. EHR jest za dopłatą 1500 euro netto.

 

Z tego co mówił mi dealer seria 5M może co najwyżej posiadać rewers hydrauliczny - a nie elektrohydrauliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

To chyba jakis nie doinformowany ten dealer. Przy drozszej przekładni jest rewers elektrohydrauliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

W wersji podastwowej jest rewers mechaniczny a w wersji Comfort jest elektrohydrauliczny. Albo Ty nie jesteś poinformowany albo ja sie nieznam ale rewers hydrauliczny to to samo co elektrohydrauliczny.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

@MDSikor-jak sama nazwa wskazuje-rewers elektrohydrauliczny różni się od hydraulicznego- sposobem załączania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

To w takim razie w jakich ciągnikach występuje rewers hydrauliczny?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

rewers hydrauliczny, czyli mechaniczne załączanie hydraulicznego sprzęgła zmiany kierunku jazdy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Dokładnie-a u kogo występuje ?-a w moim ciągniku choćby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Z tego co wiem to istnieją dwa typy rewersów:

- mechaniczny (chyba nie musze rozpisywać się jak działa)

- elektrochydrauliczny (czasem nazywany elektrychny), działa on na takiej zasadzie: przy kierownicy masz dzwignie która popychasz do przodu lub do tyłu w zależności gdzie chcesz jechać. W wyniku popchnięcia dzwigni zostaje wysłany impuls elektrychny do elektrozaworu (cewka), trzpień w elektrozaworze przesuwa się (otwiera) umożliwiając przepływ oleju do siłownika któru steruje tym co człowiek steruje w rewersie mechanicznym.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    483

Kolego a gdyby elektrozawór zastąpić zwykłym zaworem sterowanym linką i tą linkę podłączyć do dźwigienki przy kierownicy to zamiast rewersu elektrohydraulicznego otrzymamy rewers mechaniczno-hydrauliczny. Zwykłe rewersy mechaniczne nie mogą być stosowane pod obciążeniem. Za to rewers hydrauliczny nie zależnie od tego czy jest sterowany mechanicznie czy elektrycznie może działać pod obciążeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Nie ma czegoś takiego jak połączenie na linki (mechaniczno hudraulicznego), wszyscy w swoich ciągnikach dają rewers elektrohydrauliczny albo mechaniczny i nic więcej.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    483

A przekładnia Power Quad w JD serii 5020? Rewers hydrauliczny, biegi przełączane pod obciążeniem też hydraulicznie i wszystko sterowane linkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PawelMohawke
      Witam,
       
      kupiłem sprowadzonego John Deera 7200R(2013r) z Belgii. Traktor na początku działał dobrze lecz po kilkudziesięciu motogodzinach pod obciążeniem komputer zaczął wywalać błędy...
      Na początku po ok 5 godzinach ciężkiej pracy z bezorkowcem wyskakiwał błąd, że jest za niskie ciśnienie w układzie chłodzenia. Z tego błędu wynikały następne min. że turbina nie działa w pełnym zakresie i ograniczona praca silnika. Serwis wymienił korek od zbiornika na płyn chłodniczy i czujnik (xD) i zasugerował, że po dmuchaniu chłodnicy należy każde plastiki dokładnie podomykać bo maszyna bardzo wrażliwa... Dalej lipa... Potem diagnoza była, że trzeba wymienić pasek od pompy wody  - wszystko wymienione i cyk... zima... i nie było jak później sprawdzić maszyny.
       
      Wiosną zostało zaaktualizowane nowe oprogramowanie poszedł w robote i po dwóch godzinach znowu ten sam błąd, że za niskie ciśnienie w układzie chłodzenia. Maszyne zgasiłem, poczekałem 10min odpaliłem i bez żadnego błędu zrobiłem 10 hektarów... aż tu nagle... kolejny błąd, że za wysoka temperatura w układzie wydechowym... Zostały do zrobienia 3 hektary do końca...  No ale cóż, agregat w góre i hop hop hop na baze, dmucham, przeglądam, domykam wszystkie plastiki i następnego dnia wjeżdżam na pole jade 5 minut i kur... to samo... błąd komputera... tym razem dostaje informacje, że mam sprawdzić chłodnice i filtry czy są czyste, że DPF jest zapchany i mam zrobić czyszczenie z pozycji komputera. W komputerze mam zaznaczoną funkcję automatycznego dopalania no ale cóż wchodzę w ustawienia wybieram opcje manualną dopalenia DPFa i chuuuu... nie idzie... 
       
      Nadmieniam, że przed każdą robotą robie kontrole maszyny i głaszcze ją po masce szczepcząc czułe słówka. Jak co to płyn chłodniczy oraz olej silnikowy cały czas w tej samej pozycji. 
       
      Czy ktoś miał podobny problem ?
       
      Pozdrawiam
    • Gość
      Przez Gość
      .
    • Przez Mariusz0492
      witam może wie ktoś jak łatwo dojść do tls z przodu w moim jelonku czy dużo rozbierania
    • Przez Mariusz0492
      Witam mam problem z osią przednią. A mianowicie wyskakuje mi ''System zawieszenia osi przedniej,, kod błędu SFA.001 myślę że coś z czujnikiem ale nie mam pojęcia gdzie o się znajduje. John deere 6150r.
    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj