Skocz do zawartości
dawid2009

Nowa seria ciągników John Deere 5M

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
damian1992    73

To chyba seria ciągników jeszcze mniejszych od 5R


Nie zezwalam na korzystanie z zamieszczonych przeze mnie obrazków bez mojej wiedzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    64

To następcy serii 5015 :)

 

Troszkę śmieszne traktorki, takie Amerykańskie :D Proste maszyny do lekkich prac, aż jestem ciekaw cen :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaro    165

A ja mam zdjęcie takiego ciągniczka-stoi on w Grajewie-ale najśmieszniejsze jest to że zdjęcie wykonałem w lipcu ub.r !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

Traktor w standardzie ma być sporo tańszy. W pełnym wyposażeniu bedzie kosztował i tak mniej niż ciągniki serii 5r. W Polsce z tego co słyszałem 5M zaprezentowany zostanie we wrześniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest chyba taka tańsza wersja 5R na wschodnią europę.

 

A to że widziałeś go wcześniej to nic dziwnego. Wiadomo że z produkcja nei nadążą jak na cały świat pójdzie oferta nowej serii więc wprowadzają po kolei.

 

To jest ciekawe:

Right_side_5MH.jpg

 

Taka wersja do kartofelków, ale w Polsce będzie pewnie nieosiągalna..


Ha traktor, Akkor Zetor!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blu    6

Ktoś na agrofoto chyba mówił że kilka sztuk tak przygotowanego modelu sprzedało się w Polsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TOMEK0603    0
A ja mam zdjęcie takiego ciągniczka-stoi on w Grajewie-ale najśmieszniejsze jest to że zdjęcie wykonałem w lipcu ub.r !

 

jaro gdzie on stoi w Grajewie( na jakiej ulicy) bo ja mieszkam 3km od Grajewa i go jeszcze nie widziałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Na Elewatorskiej-za budynkiem ODR.Ostatnio na niego spojrzałem przejeżdżając i chyba nazywa się 5625 ???(czyli pomyłek chyba szczeliłem :D)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni na allegro widziałem te M i inne... najpierw myślałem, że to podrobki. :D Jakiś 5603 z turem JD 180tys brutto chyba kosztuje...


KPK - Ochrona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

W top agrar w dodatku top technika jest napisane że seria M będzie miała premierę na agro show. W skład serii maję wchodzić 4 modele 5070M, 5080M, 5090M, 5100M.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slavo    9

5000M będzie tańszą wersją 5000R, bez EHRu , rewers mechaniczny, więcej sie dowiemy na AgroShow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

Tak bedzie to odpowiednik serii 5R tyle że z niepełną rama i mechaniczna pompa wtryskową. Oczywiście za dopłatą bedzie dostepny EHR a revers elektrohydrauliczny oferowany bedzie ze skrzynia 16/16. W standardzie bedzie między innymi klima. Inne róznice pomiędzy tymi seriami to np brak tempomatu, mniejszy udźwig podnośnika no i oczywiście cena(5M bedzie o około 20% tańszy). I tak jak napisał MDSikor ciągniki beda miały oznaczenia 5070M, 5080M, 5090M, 5100M i moce odpowiednio 70KM,80KM,90KM,100KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Z tego ca się dowiedziałem na AgroShow to ceny serii 5M mają zaczynać się od około 129tys netto (model 5070M), ma on mieć w standardzie klime rewers elektrohydrauliczny ale niejestem pewien czy będzie miał w standardzie EHR.

P.S. Ceny są zależne od kursu euro.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    0

Jak wynika za specyfikacji będą miały moce od 65HP do 105HP([5065M 5075M]-5cylindrów pojemność 3.0litry [5085M 5095M 5105M]- 4 cylindry pojemność 4,5litra), kabina to jest chyba identyczna jak w przypadku JD5020, pewnie jednostka 3 litrowa ma mniejsze zapotrzebowanie na paliwo, ale może nie jest tak elastyczna jak 4,5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JohnDeere6030   
Gość JohnDeere6030

5080M Compact 106 tysięcy brutto ?? :D:) Czy to jest możliwe jak na JD :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

Raczej 106 tys brutto nie jest mozliwe. To jest cena netto. Brutto wyjdzie około 130tys. Z tym że cena była liczona po kursie euro 4.09 a teraz mamy 4.25 wiec wyjdzie jeszcze drozej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Cena 5070M w wersji komfart 30000 euro netto.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szczepan26
      Witam mam problem z JD 5100r a mianowicie zapalaja mi sie kontrolki:
      Pierwszo ze jest temperatura plynu chlodzacego zbyt wysoka. Zaraz potem ze jest zbyt niskie cisnienie oleju przekladniowo-hydraulicznego. A przy tym zapala mi sie kontrolka "stop" , "!" ,"i".  Gdy zgasze i zapale ciagnik to raz jest dobrze a raz dalej tak samo. Od czego zaczac?
    • Przez chillout89
      Witam, problem był już w różnych postach sygnalizowany. JD seriam M w naszym przypadku dokładnie 6150M na oponach firestorm dostaje takich drgań, że nie sposób jechać. Próby zmniejszenia ciśnienia w oponach nic nie dają. Coraz więcej osób mówi o tym problemie, a tak naprawdę JD nic z tym nie robi. Właśnie napisaliśmy pismo reklamacyjne w tej sprawie i szukamy osób które mają podobny problem lub miały i jakoś się z tym uporały. 
    • Przez SzymonPraat
      Witam serdecznie piszę z problemem dotyczącym prawdopodobnie elektroniki, chciałbym jeszcze prosić o pomoc na forum zanim wezwę fachowca, a nóż się uda.

      Pacjent to 5080R, 1250 mth, do tej pory bez awarii, rocznik 2011, nastąpiła wymiana oleju silnikowego, wszystko według instrukcji, no i nadszedł moment aby włączyć zasilanie pompki elektrycznej zasilającej co by paliwo we filtry poleciało(oczywiście czujnik wody w odstojniku również podłączony), ale niestety pompka się nie załączyła, sprawdzane przekaźniki  i bezpieczniki w kabinie odpowiadające za sterowanie elektroniką i podzespołami oraz w komorze silnika, bezpieczniki nie przepalone a przekaźniki były sprawdzone na tzw 'cyknięcie' czyli prąd przezeń płynie, nie śmierdziały spaleniem, obwodu nie sprawdzaliśmy czy jest gdzieś przerwany bo kable są tak pochowane że ciężko się połapać, sprawdzona pompka zasilająca i tam prąd do niej nie dochodzi, również sprawdzone 2 bezpieczniki odpowiedzialne za podgrzewanie paliwa i samą pompke zasilająca- nie przepalone ale prąd do nich nie dochodzi.

      Poruszałem przekaźnikiem w komorze silnika na chwilę pompka załączyła i podała paliwo, od tego czasu ciągnik pali i jeździ z tym że po odpaleniu jest sygnał dźwiękowy i żółta kontrola z wykrzyknikiem na desce rozdzielczej, dziś doszedł jeszcze problem braku wysprzęglania przyciskiem na dźwigni od przekładni. chciałem sprawdzić styki od przekaźnika w k.s ale za Boga nie mogę wyciągnąć tej plastikowej obudowy a nic nie chce połamać. 

      Nie mam pomysłu więcej co mógłbym zrobić, jakieś porady ? 
       
    • Przez nemezis
      Pytanie głownie do użytkowników modeli 6110M-6145M  (Rok prod.od początku 2016 r do dziś )ale również do właścicieli R-ek w 4 cylindrach . Czy w Waszych ciągnikach po nagrzaniu i pod obciążeniem występuje podczas jazdy na 1 biegu obojętnie którego zakresu A-F występuje dzwięk jakby tarcie , skrzypienie wyraznie słyszalne w kabinie i na zewnątrz ?  Problem jest od nowości , JD aktualnie diagnozowany w serwisie - olej  czysty zmienione cewka 1-2 biegu i chyba zawór modulacyjny . Podobno w nowej M-ce z placu jest taki sam dzwięk . Serwis wysłal zapytanie do Centrali odnośnie ww. i czekamy na odp. Co Wy na to ? Ktoś też tak ma  ? 
    • Przez danielo2007
      Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
      Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
      -opadanie tura po dłuzszym postoju
      -awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
      -odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
      -skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
      -po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
      -wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
      -spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
      -ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
      Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
      Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
      pozdrawiam
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.