kamil555

belarus 611 jumz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Matey    895

Nie wiem dokładnie który to model, ale jeżeli ten stary to nie do zajechania :wacko:


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil555    2

stary z 1987 kupiłem go w sierpniu w dowodzie ma wpisane 44,6 kw a w pługu 4 skibowym z skibami 45(tymi największymi) śmiga że pług wchodzi po same ramy i jestem ciekawy ile to dzięki za odpowiedź pozdro :wacko:

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2
44 kw to chyba cos koło 75 km ;)

Wagarowało się, CO ??? :(


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Silnik ma pojemność 4.9 litra i moc 67KM (na WOM 61KM), bak ma 100 litrów, ciągnik waży 3,5 t.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56
ja mialem z tymi ciagnikami do czynienia...nie do zajechania

 

 

 

i dotego mało pali bo tylko 135g/kwh (185g/kmh) przy czym nowy zetor pali jak dobrze pamietam 254g/kwh

 

 

 

dane z inst. eksploatacji ciagnika JUMZ-6am wrazie watpliwości moge zrobic skany lub zdjecia


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1
i dotego mało pali bo tylko 135g/kwh (185g/kmh) przy czym nowy zetor pali jak dobrze pamietam 254g/kwh

 

 

 

dane z inst. eksploatacji ciagnika JUMZ-6am wrazie watpliwości moge zrobic skany lub zdjecia

Tyle ze troche z niego cieknie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56
Tyle ze troche z niego cieknie..

 

 

troche, ale tylko z rozdzielaczy :rolleyes:


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamin60    1

mozna sobie jakos poradzic z tymi przeciekami??? ;///

Mój wujek kiedyś zrobił z tym porządek ale rok nie kapało i znowu zaczęło więc teraz mamy to gdzieś. I tak do niego się czystego oleju hydraulicznego nie leje :mellow: a przepału się nie żałuje, a szwagier jeszcze pracuje w zakładzie gdzie często zmieniają olej to beczkami przywozi jak potrzeba :mellow:

 

stary z 1987 kupiłem go w sierpniu w dowodzie ma wpisane 44,6 kw a w pługu 4 skibowym z skibami 45(tymi największymi) śmiga że pług wchodzi po same ramy i jestem ciekawy ile to dzięki za odpowiedź pozdro wacko.gif

Chciał bym zobaczyć jak on te pługi podnosi bo w to mi się nie chce uwierzyć a i jeszcze 180cm pługa ?? chyba kolego bujasz. Posiadamy takie 2 i są to maszyny nie do zaje.... i wiem co to rosyjska siła ale nie uwiężę jak nie zobacz, przykro taki jestem jak bedziesz orał takim zestawem to nagraj i wrzuć na agrofoto bo nie uwierzę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Ja mam jumza z kwadratową kabiną i orałem pługiem 4 skibowym, ale bometu, więc rozstaw taki jak w zwykłej trójce. Na słabszej ziemi tzn 5 albo 6 klasa idzie orać 4 skibami, ale na glinie to nawet z 3 skibami miał ten traktor co robić. Więc wg mnie wszystko zależy od gleby i trochę od traktora. Jakby dołożyć obciążniki na tył i regulację siłową do podnośnika (a były takie jumzy sprowadzane z zagranicy co miały) to te 4 skiby są realne na słabszej dobrze wyrobionej ziemi. Na glinie nie sądzę żeby to było możliwe. W każdym razie jumz na pewno więcej może niż C-360, bo pracowałem na tym samym polu obok C-360 i nawet tą samą maszyną i bez porównania jumz idzie lepiej i szybciej od sześćdziesiątki.

Aha jeszcze jedno - z podnoszeniem pługów o ile hydraulika jest w porządku nie powinno być problemu. Mój 4-skibowy bometowski podnosi bez żadnych oporów, a 4-skibowy Unii niewiele się różni wagowo.

Edytowano przez Geo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil555    2

W galerii jest zdjęcia z tym pługiem. Filmik nakręcę jak będę orał. Swoją drogą chciał bym zobaczyć wtedy twoją mine :P . A jak by ci było mało dowodów to jest w necie filmik jak ktoś orze podobnym zestawem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol323    104

Oj Jumz jest dobrą maszyną i tak szybko sie nie poddaje.. jak idzie to idzie. U mnie prawie 10lat chodził z Pługiem Ruskim 4skiby.. Co rok orał ok 25ha sam i dawał rade, Musiał.. Tylko że teraz nie ma już takiej mocy jaką miał i opony styrane :) Sąsiad Orał zawsze obok 914 i też 4skiby i równo jechaliśmy.. a jak wyłaczał napęd to nawet zostawał w Tyle..


Mały, Skromny, Lubiany, ŁośQ :D
Pozdrawiam ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamin60    1

Są czwórki i czwórki to nie ma co porównywać mój Jumz podnosi jedne 4 a przy drugich gaśnie a wszystko zależy jeszcze od klasy ziemi bo na piaskach to sobie można zaszaleć a;e ma glinie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj