sidkoz

Przedni napęd do C-360 [połączone]

Polecane posty

maxers    0

Cena atrakcyjna ,dziwne ze wczesniej chciał 19-20tys za teraz opuscił do 11 tys :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zo1999    0

pepe2 muj tata zobaczył zdięcie i chce się czegos tam dowiedzieć . może mi pan podać swuj numer telefonu muj tata by zadzwonił ? .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor_4x4    0

{members specjalisto} więc tak odpowiem ci bardzo prosto że rozebrałeś tą przystawkę i nie miałeś ją z czym porównać to widać na gołe oko po twojej wypowiedzi bo przy zębatce 48 z musi się rozpiłować korpus tyle co ty napisałeś przy zębatce 51 poszerza się korpus 10 mm z jednej i drugiej stronie więc jeżeli byłby ząb zgodny zębatka jeszcze większa to większe piłowanie a bez końca nie da się piłować , modół zęba nie mogłeś sprawdzić domowym sposobem bo jest to niemożliwe robi się to specjalistycznymi urządzeniami to że wchodzi do zębatki to nie znaczy że jest ten sam modół zęba , dodam że wcale nie uważam się za specjaliste jak złośliwie piszesz ale wydaje mi się z twoich wypowiedzi że ty założyłeś gotową przystawkę i z całym szacunkiem ale nie masz zielonego pojęcia jak to wszystko działa , jeżeli dalej się upierasz przy swojej teori podaj konkretne wymiary zębatki którą masz . Jeżeli chcesz kogoś negować czy obrarzać poprzyj to konkretnymi pomiarami i liczbami .

 

jeszcze jedna sprawa jeżeli to jest takie proste i banalne jak pisze kolega to dlaczego najlepsi konstruktorzy robią to na przystawkach trzy lub cztero trybowych jeżeli koło z przodu jest 20 calowe a przełożenie mostu jest poniżej 6, pewno mają za dużo zębatek :) no więc nie to konieczność bo na jednej się nie da zrobić tego super dobrze powtarzam super dobrze a zrobić się da tylko później jest problem ze zgodnością i innymi rzeczami.

proszę jeszcze tego kolege o mały filmik jak wygląda sprawa zgodności napędów w jego super konstrukcji na jednym trybie i dużym kole z przodu.

 

pisałem oczywiście do kolegi RUSLAN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

wszystko by sie wyjasniło znajac przełozenia oryginalnego mostu lekkiego (bo ciezki jest na zwolnicach ) od zetora 55xx-57xx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ruslan    0

{members specjalisto} więc tak odpowiem ci bardzo prosto że rozebrałeś tą przystawkę i nie miałeś ją z czym porównać to widać na gołe oko po twojej wypowiedzi bo przy zębatce 48 z musi się rozpiłować korpus tyle co ty napisałeś przy zębatce 51 poszerza się korpus 10 mm z jednej i drugiej stronie więc jeżeli byłby ząb zgodny zębatka jeszcze większa to większe piłowanie a bez końca nie da się piłować , modół zęba nie mogłeś sprawdzić domowym sposobem bo jest to niemożliwe robi się to specjalistycznymi urządzeniami to że wchodzi do zębatki to nie znaczy że jest ten sam modół zęba , dodam że wcale nie uważam się za specjaliste jak złośliwie piszesz ale wydaje mi się z twoich wypowiedzi że ty założyłeś gotową przystawkę i z całym szacunkiem ale nie masz zielonego pojęcia jak to wszystko działa , jeżeli dalej się upierasz przy swojej teori podaj konkretne wymiary zębatki którą masz . Jeżeli chcesz kogoś negować czy obrarzać poprzyj to konkretnymi pomiarami i liczbami .

 

jeszcze jedna sprawa jeżeli to jest takie proste i banalne jak pisze kolega to dlaczego najlepsi konstruktorzy robią to na przystawkach trzy lub cztero trybowych jeżeli koło z przodu jest 20 calowe a przełożenie mostu jest poniżej 6, pewno mają za dużo zębatek :) no więc nie to konieczność bo na jednej się nie da zrobić tego super dobrze powtarzam super dobrze a zrobić się da tylko później jest problem ze zgodnością i innymi rzeczami.

proszę jeszcze tego kolege o mały filmik jak wygląda sprawa zgodności napędów w jego super konstrukcji na jednym trybie i dużym kole z przodu.

 

pisałem oczywiście do kolegi RUSLAN

 

Nie miałem z czym porównać przystawki ale miałem z czym porównać koło zębate i jest ono dużo większe od zetorowskiego z 51. zębami. Konkretnego wymiaru ci nie podam bo nie mam zamiaru ułatwiać sprawy komukolwiek kto chciałby za darmo otrzymać efekty czyjejś pracy. To że nie da się domowym (a raczej warsztatowym) sposobem zmierzyć modułu to kolejne brednie. Poczytaj pierwszy z brzegu poradnik mechanika zanim zaczniesz się kompromitować.

Piszesz, że "najlepsi konstruktorzy robią to na przystawkach trzy lub cztero trybowych". Kim są ci najlepsi konstruktorzy? Masz się za takiego?

Filmiku nie będę nagrywał specjalnie dla Ciebie bo i nie widziałem żadnego Twojego. Jeżeli chcesz obejrzeć w akcji ciągniki z przystawkami jednotrybowymi do Robura to poszukaj na Youtube - jest tego sporo. Dodatkowo obejrzałem sobie taki ciągnik "na żywo" bo sprzedawca dał mi kilka namiarów na swoich klientów.

To, że sam nie potrafisz czegoś zrobić nie znaczy, że jest to niemożliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor_4x4    0

widzę że jesteś bardzo oporny na wszystkie uwagi nie wiem skąd jesteś ale na gołe oko widać że z jakiegoś zaścianka widziałeś jedną przystawkę dwa tryby i uważasz że wiesz wszystko ja ich zrobiłem dziesiątki rodzajów i nie uważam że wiem wszystko bo to bardzo złożona sprawa i bardzo wiele czynników składa się na prawidłowość działania napędu, nie będę już ci odpisywał bo uważam że nie jesteś reformowalny. spotykam często takich zatwardziałych toporów i moja praktyka mówi że nie warto ich przekonywać więc niech ci będzie masz rację we wszystkim co napisałeś rób sobie co i jak ci się podoba i daj mi spokój .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ruslan    0

To właśnie ty uważasz, że wiesz wszystko. Piszesz, że koło zębate w przystawce jednotrybowej nie może mieć więcej niż 51 zębów z pełnym modułem a ja ci mówie, że może bo taką mam i na takiej pracuje mój napęd. Każdy może napisać na forum, że zrobił dziesiątki napędów i robić za internetowego znachora. Próbujesz wmówić mi, że się mylę co do tego co widzę na własne oczy. Twoje wpisy mają tylko i wyłącznie na celu zdyskredytowanie konkurencji i nie poparte są żadnymi dowodami. Ciekawe czemu inni producenci napędów nie pojawiają się na tym forum i nie wypisują podobnych mądrości. Zapewne dlatego, że nie mają na to czasu przez dużą ilość zamówień. Widziałem wczoraj opisy twoich aukcji na allegro i po nich wnioskuję, że jesteś amatorem próbującym uchodzić za fachowca - "przystawka jest przykręcana na dziesięć śrub co jest dużą zaletą". A cóż zmieniają te dwie śruby?

 

Jeszcze na temat wypowiedzi "ale na gołe oko widać że z jakiegoś zaścianka": w żaden sposób mnie to nie obraża, więc nie wyszła ci obelga. Większość użytkowników ciągników to ludzie ze wsi (ty też zresztą bo widziałem gdzie leży miesjcowość, którą podałeś na allegro - metropolia jak się patrzy). Próba obrażenia kogoś w ten sposób na forum przeznaczonym dla rolników oznacza, że chyba próbujesz się tu dowartościować. Niestety, nie wyszło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor_4x4    0

widzę że jesteś super ograniczony bo nie zrozumiałeś że zaścianek to przenośnia odnosząca się do twojej kultury i sposobie myślenia sam zacząłeś obrażanie mnie a teraz próbujesz to odwrócić ale tak jak napisałem nie będę odpowiadał bo to forum nie jest od kłutni pokażę na zdjęciach jak wygląda zębatka co ma 48 zębów i 51 z tym samym modułem zęba jest większa o 1,5 cm więc przycinając korpus 0.5 cm przy zębatce 48 dużo więcej przycina się przy zębatce 51 a proszę sobie wyobrazić zębatkę jeszcze 5 zębów większą gzie z tym samym modułem zęba przy tym obwodzie zębatki trzy zęby robi 1,5 cm większa średnica. przycięcie o tyle więcej korpusu ciągnika to nie jest banalne jak kolega napisał tylko jest bardzo niebazpieczne dla konstrukcji ciągnika więc jeżeli według kolegi to jest super to życzę powodzenia w jego modernizacji . podsumowując to że się da to wszyscy wiedzą to nie jest tajemnica i ja to też napisałem na samym początku ale zaznaczyłem że to nie jest dobre rozwiązanie.

Bardzo cię proszę jeżeli coś napiszesz poprzyj to konkretnymi pomiarami i zdjęciami bo zwątpię czy ty wogóle kiedykolwiek widziałeś na oczy przedni napęd bo już z tym się spotkałem że najwięcej mają do powiedzenia ci którzy nic o tym nie wiedzą tylko słyszeli z opowieści.

 

post-67638-0-58067400-1370947463_thumb.jpg

 

post-67638-0-19434600-1370947668_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor_4x4    0

no w końcu wiem dlaczego ci Ruslan tak bardzo zależy na tym żeby mnie atakować MÓJ PRACOWNIK CIĘ ROZSZYFROWAŁ TO TY JESTEŚ PRODUCENTEM I SPRZEDAWCĄ TYCH PRZYSTAWEK Z ZĘBATKĄ 56 ZĘBÓW , KOLEGO ZAŚLEPIA CIĘ CHĘĆ ZYSKU I MYŚLISZ TYLKO O PIENIĄDZACH KTÓRYCH PRZEZE MNIE NIE ZAROBISZ , PIENIĄDZE W ŻYCIU TO NIE WSZYSTKO, PRZEJRZYJ NA OCZY I POSTARAJ SIĘ KOMUŚ POMÓDZ BO TU SĄ LUDZIE KTÓRZY CHCĄ ZAŁOŻYĆ CAŁY NAPĘD W CENIE TWOJEJ PRZYSTAWKI WĄTPLIWEJ JAKOŚCI .

zAPRASZAM CIĘ BARDZO DO NAS W GÓRY CHĘTNIE CIĘ TU NAUCZYMY CO TO JEST UCZCIWOŚĆ .

 

wracając do tematu - na potwierdzenie że to złożona sprawa prawidłowość działania napędu napiszę że nie może być uniwersalnej przystawki do mostu robura przede wszystkim dlatego że c-360 ma przełożenie 20,75 a c-355 i starsze 18,68 to jest różnica +- 10 procent więc przy dużum tylnym kole zakładając że ma np. 4 metry w obwodzie to jest 40 centymetrów różnicy między tymi ciągnikami , więc jeżeli c-360 będzie zgrane bez wyprzedzenia na zero to starsze będą miały niedopuszczalne wyprzedzenie powyżej 10 procent.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeszcze chwilę i obaj dostaniecie ostrzeżenia jak się nie uspokoicie !!

Za prowokowanie do kłótni i zaśmiecanie tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

jakos trudno mi sobie wyobrazic tryb 56z o takim samym module co 49z czy 51z (oryginlanie zetora)

Edytowano przez maxers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ruslan    0

no w końcu wiem dlaczego ci Ruslan tak bardzo zależy na tym żeby mnie atakować MÓJ PRACOWNIK CIĘ ROZSZYFROWAŁ TO TY JESTEŚ PRODUCENTEM I SPRZEDAWCĄ TYCH PRZYSTAWEK Z ZĘBATKĄ 56 ZĘBÓW , KOLEGO ZAŚLEPIA CIĘ CHĘĆ ZYSKU I MYŚLISZ TYLKO O PIENIĄDZACH KTÓRYCH PRZEZE MNIE NIE ZAROBISZ , PIENIĄDZE W ŻYCIU TO NIE WSZYSTKO, PRZEJRZYJ NA OCZY I POSTARAJ SIĘ KOMUŚ POMÓDZ BO TU SĄ LUDZIE KTÓRZY CHCĄ ZAŁOŻYĆ CAŁY NAPĘD W CENIE TWOJEJ PRZYSTAWKI WĄTPLIWEJ JAKOŚCI .

zAPRASZAM CIĘ BARDZO DO NAS W GÓRY CHĘTNIE CIĘ TU NAUCZYMY CO TO JEST UCZCIWOŚĆ .

 

wracając do tematu - na potwierdzenie że to złożona sprawa prawidłowość działania napędu napiszę że nie może być uniwersalnej przystawki do mostu robura przede wszystkim dlatego że c-360 ma przełożenie 20,75 a c-355 i starsze 18,68 to jest różnica +- 10 procent więc przy dużum tylnym kole zakładając że ma np. 4 metry w obwodzie to jest 40 centymetrów różnicy między tymi ciągnikami , więc jeżeli c-360 będzie zgrane bez wyprzedzenia na zero to starsze będą miały niedopuszczalne wyprzedzenie powyżej 10 procent.

 

Pochlebia mi to, że uważasz mnie za producenta napędów - ja tylko przeciąłem ośkę od robura, kupiłem przekładnię i złożyłem wszystko do kupy. Nie pochlebia natomiast nazwanie mnie oszustem. "Twój pracownik" powinien poszukać lepiej bo niestety mylisz osoby i mylisz nawet ilość zębów (co jest kolejnym dowodem na to, że nie widziałeś takiej przystawki na oczy). Zdjęć nie musisz zamieszczać - wystarczy zadzwonić do Korursa, żeby sprawdzić gabaryty standardowych zetorowskich zębatek. Atak rozpocząłeś Ty sam i to nie na mnie a na człowieka, od którego przystawkę kupiłem. Podważając czyjeś kompetencje licz się z tym, że znajdzie się ktoś kto w końcu sprowadzi cię na ziemię (nawet w zastępstwie szkalowanego). Uczciwy góralu (to ci się udało) pohamuj emocje i dopuść do swojej zacietrzewionej głowy myśl, że ludzie mogą coś produkować zarobkowo i robić to lepiej od ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor_4x4    0

ujawnij się inaczej z tobą nie rozmawiam, nikogo tu nie szkaluję jak piszesz wyraziłem tylko swoją opinię jakich tu tysiące i to jawnie nie anonimowo jak ty , nie odniosłeś się merytorycznie do tematu ani raz tylko negujesz wszystko.

Ja używam tego samego nicku wszędzie moje dokładne dane są na allegro włącznie z miejscem zamieszkania jak jesteś taki dobry i uczciwy zrób to samo a w życiu ci to zaprocentuje.

 

Przepraszam wszystkich forumowiczów że musiałem tak daleko odbiec od tematu ale w następnych wpisach postaram się ten błąd naprawić.

 

Na początek napiszę że na tym forum jest bardzo mądry gość któty wymyślił i opublikował wzór na obliczenie wielkości koła przedniego , da się go przemienić wyliczając ilość trybów w przystawce znając średnice koła przedniego, dokonałem szeregu pomiarów przy różnych ciągnikach i z różnymi kołami,mostami i wszystko się zgadza więc MOIM ZDANIEM można śmiało używać tego wzoru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ruslan    0

Wyraziłeś swoją opinię, że koła z większą ilością zębów to zapewne oszustwo bo na pełnym module by się nie zmieściły. Odpowiedziałem ci, że mam taką przystawkę i zębatka jest na pełnym module zgodnym z oryginalnym kołem w skrzyni biegów a ty próbujesz mnie przekonać że na pewno nie i że nie jestem w stanie tego ocenić bo jestem laikiem w temacie. To nie jest wymiana poglądów tyko wymądrzanie się.

Twoja opinia jak większość tutaj jest anonimowa bo nie nazywasz się "traktor_4x4". Nie przedstawiasz się z imienia i nazwiska więc nie wymagaj tego od innych. Piszesz mi tu o chęci pomocy z twojej strony to dlaczego sam próbujesz zarabiać na napędach i przekładniach wystawiając je na allegro? Czemu nie rozdajesz ich za darmo (ewentualnie po kosztach)? Po twoich ostatnich wypowiedziach (tych emocjonalnych) zaczynam sądzić, że niedawno odebrałeś dowód osobisty bo dorośli ludzie nie wypisują takich bzdur publicznie.

 

Po twoich ostatnich wpisach zadzwoniłem do właściciela firmy Agromechanika i przedstawiłem mu całą sytuację, więc spodziewaj się kontaktu z jego strony. Zasugerowałeś, że jest pazernym oszustem a jego produkty są wątpliwej jakości. Zrobiłeś to oczywiście bezpodstawnie bo nigdy nic od niego nie kupiłeś, więc skąd mógłbyś wiedzieć. Takie słowa nie mogą zostać bez echa.

 

Żeby moja pisanina nie była nic nie wartą przepychanką napiszę jeszcze raz - zębatka z ilością zębów większą niż 51 bez problemu mieści w otworze skrzyni biegów. W moim przypadku przekładnia pracuje z przednią osią od Robura (od jesieni zeszłego roku) i nie zauważyłem żeby coś było nie tak. Wręcz przeciwnie. Jeżeli ktoś nie wierzy jego sprawa.

 

Prowokowanie do dalszej kłótni. +1 punkt ostrzeżeń

Poprawianie posta po moderatorze + 1 punkt ostrzeżeń

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

 

 

Na początek napiszę że na tym forum jest bardzo mądry gość któty wymyślił i opublikował wzór na obliczenie wielkości koła przedniego , da się go przemienić wyliczając ilość trybów w przystawce znając średnice koła przedniego, dokonałem szeregu pomiarów przy różnych ciągnikach i z różnymi kołami,mostami i wszystko się zgadza więc MOIM ZDANIEM można śmiało używać tego wzoru.

Jesli to nie tajemnica firmowa mogłbys zamiescic go tutaj .

Co do twojego wzoru piszesz ze da sie wyliczyc ilosc trybów znajac srednice kola ,a co z przełozeniem danego mostu ? Tez podstawiasz go do twojego wzoru ?

 

kolego Ruslan nikt tu nie pisał ze tryb w przystawce o ilosci 51z nie podejdzie pod skrzynie C360 wiec nie wiem co miałes namysli piszac ostatniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ruslan    0

Chodzi o tryb o większej ilości zębów niż 51.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemot76    2

Wzór jest tutaj wystarczy przejrzeć ten temat

 

http://www.agrofoto....0/page__st__920

tak wzór uwzględnia przełożenie przedniego mostu jaki i tylnego w zależności czy mamy do czynienie z c-360,c-355 czy 4011 oraz wielkość trybu w przystawce.

Edytowano przez kemot76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor_4x4    0

Nie będę RUSLAN z tobą więcej dyskutował bo do niczego dobrego to nie doprowadzi kłutnie są niejednokrotnie dobre jeżeli prowadzą do konstruktywnych wniosków ale w tym przypadku to bezsensowne bo ty nie posiadasz żadnej wiedzy inżynieryjnej w tym temacie a obrażanie się to na tym forum bezsensowne, dodam jeszcze że grożby telefoniczne twoich kolegów na mnie nie działają i bardzo proszę zakończyć te praktyki.

 

Moje następne wpisy będą dotyczyły tylko tego tematu do czego to forum zostało założone bardzo cenię sobie uwagi użytkowników przedniego napędu ponieważ te wszystkie konkretne uwagi dotyczące tematu prowadzą do ulepszeń tego wspaniałego wynalazku , dodam że nie uważam się za fenomena w tej sprawie napewno są lepsi ale dzięki temu forum można wszystko ulepszać i kto nie słucha uwag użytkowników i nie ulepsza napewno dobrze nie robi.

 

Miałem okazję ostatnio osobiście obejrzeć przedni napęd na moście ził kolegi gdzieś koło jordanowa muszę przyznać że bardzo podoba mi się wykonanie bardzo solidne i estetyczne , żeby nie to że to moja konkurencja :) , polecił bym go :) ,

Mam nadzieję że ten kolega nie obrazi się że go tu wymieniłem.

 

zapomniałem się odnieść do wzoru napiszę to jeszcze raz że to nie jest mój wzór ktoś włożył dużo pracy w to żeby go stworzyć bo należało odszukać wszystkich przełożeń itp... więc należy mu oddać wielki szacunek za to że go opublikował myślę że ten człowiek posiada dużą wiedzę na temat rozwiązań inżynieryjnych w tym temacie i było by fajnie gdyby udało się go wciągnąc do konstruktywnej dyskusji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ruslan    0

Piszesz, że obrażanie się jest bezsensowne a zarzucasz mi brak wiedzy inżynieryjnej (po tym jak kilkukrotnie skompromitowałeś się we wcześniejszych wpisach). Niby udajesz, że jesteś w porządku a jednak prowokujesz.

Nazwałeś człowieka oszustem a teraz żalisz się na forum, że do ciebie zadzwonił z pozdrowieniami.

 

Moja uwaga na temat zębatek była konstruktywna - mój napęd z Robura pracuje na zębatce większej (mam na myśli zarówno ilość zębów jak i średnicę) niż Zetorowska i to jest fakt. Nie mieści ci się to w głowie to twój problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxers    0

były ponoc dwa rodzaje przełozen w roburze wiec moze masz to szybsze przez co musiałes zastosowac wiekszy tryb w przystawce aby spowolnic układ i zgrywał sie z tyłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ruslan    0

Przy oponach 20-calowych niezależnie od wersji mostu (bo rzeczywiście w Roburach występują dwa przełożenia) zębatka powinna być większa od zetorowskiej. Z kolei zakładanie mniejszych opon mija się z celem bo prześwit pod mostem byłby (moim zdaniem) żenująco mały.

 

Szanownu Panie Moderatorze - w poprzedniej kłótni uczestniczyły dwie osoby (zresztą jedna nadal prowokuje). Dlaczego tylko jedna z nich dostała ostrzeżenie?

 

Jeszcze jedno - po co w ogóle macie opcję "cytuj" jeżeli za cytowanie są ostrzeżenia? To jakieś kuriozum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor_4x4    0

zignoruję dalsze twoje zaczepki bo szkoda mi na to czasu i bardzo cię PROSZE nie wyczerpuj do końca mojej cierpliwości.

 

Pomysł odpatrywania od kogoś zębatki to moim zdaniem bzdura na kołach i takie myślenie pokazuje prawdę o wiedzy inżynieryjnej, można ją wyliczyć z dokładnością co do jednego zęba, i tak należy zrobić zabierając się samodzielnie do modernizacji swojego ciągnika , tak unikniemy niepotrzebnych wydatków np wymiany kół.

 

Szybszy most od robura moim zdaniem nie nadaje się do modernizacji ze względu na swoją wielkość a konieczność zastosowania małego koła, oczywiście jeżeli to komuś nie przeszkadza można to zrobić i też nie będzie źle miałem takiego klijenta który używał ciągnik tylko do odśnieżania i miał dwa takie mosty i na takim moście to wykonaliśmy i wyszło całkiem fajnie, koło małe ale szerokie i będzie to już użytkował 5 sezon i nawet nie myśli żeby cokolwiek zmieniać.

 

Każdy most ma swoje wady i zalety przy wyborze mostu wydaje mi się że należy się kierować indywidualnymi potrzebami jak np konieczny prześwit pod ciągnikiem do konkretnych upraw, masą nacisku na most przy konieczności założenia tura (jaki udzwig) i przede wszystkim dostosować potrzeby do ceny.

 

kupując cokolwiek należy sprawdzić dostępność części zamiennych ich cenę i czy ktoś to jeszcze produkuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ruslan    0

"Szybszy most od robura moim zdaniem nie nadaje się do modernizacji ze względu na swoją wielkość". To znaczy według ciebie, że mosty od robura różnią się od siebie wielkością w zależności od przełożenia? Tak to zrozumiałem więc proszę o sprostowanie.

 

Przy okazji wyrażę swoją opinię - robur to najlepsza opcja z dostępnych. Jest wytrzymały, stosunkowo lekki i prezentuje się najładniej na ciągniku. Niestety ostatnio dość drogi ale w Niemczech jest ich jeszcze sporo. UAZ to rozwiązanie tańsze ale tak naprawdę nie nadaje się do podnoszenia większych ciężarów na turze i sprawia wrażenie mało solidnej konstrukcji. Taka popierdółka. Star jest za wielki a ziła na żywo nie widziałem więc się nie wypowiem.

Edytowano przez Ruslan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
    • Przez Detrio
      Witam!
      Jestem zainteresowany kupnem napędu przedniego oraz turbo do mojej c360 ,ale czy to wg opłacalne ?
      Ile ma mocy po takiej modernizacji ?  Ile da rade pociągnąć ?
      Znajomi mi mówią ,że daje to niezłego kopa ,ale chce wiedzieć dokładnie i konkretnie na ten temat.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj