maxers

Members
  • Ilość treści

    137
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O maxers

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. A najlepiej jak by kolega pofatygowal sie i napisał dokladne roznice pomiedzy skrzynia zetora a ursusa (byloby wiadomo jakie sa roznice) z gory dziex
  2. To akurat jest teoria . Co moge powiedziec z obserwacji to na slabych oponach 8.3-24 (takie szly seryjnie w tych napedach) i trybie 51z na sliskim podlozu wyraznie bylo widac jak tył doslownie pcha przód a jak dał tryb 49z (z takim tez wychodzily oryginalnie w zetorze) i nowych oponach 9.5-24 ta roznica miedzy przodem a tylem jest minimalna (w sensie jest spora roznica pomiedzy tym co wczesnie j bylo ,bo wczesniej to az silnik przyduszalo i sprzeglo polecialo ,a teraz na mokrym podlozu jest calkiem inaczej i wydaje sie byc roznica naprawde znikoma)
  3. Tak to jest jak kupuje sie na pałe, a nie szuka dokladniejszych informacji ,powtarzam jeszcze raz ze zaden napęd od ZETORA czy to serii 5045,5245,5545-5748 mostów lekkich oraz ciezkich czyli 5945-6045-6245, 6745-6945 7045-7745 nie beda pasowac pod Ursusa, zarowno 40tke ,55 czy tez 60tke I nie wierzcie co mowia sprzedawcy, ze bedzie pasowac i obroty bedą sie zgrywać, bo to bajki ,aby tylko wcisnąć swoj towar , niewiedza potem kosztuje ... (osobiscie jak dla mnie zakup takiego napedu do C360 jest gra nie warta świeczki ,raz że cena ,dwa nie bedzie sie zgrywać ,trzy dodatkowe koszta zgrania ,cztery brak zwolnic i ogolny dostep oraz cena czesci tego mostu) Kolega który kupił ten lekki naped od zetora 55xx-57xx tez sie nadział ,ale wtedy nikt nie pisał tutaj ze ten naped nie bedzie sie zgrywac obrotami (w sensie tutaj na forum ,bo pewnie sadze ze nie jedna osoba też sie nacięła) ja akurat podzieliłem sie tutaj tym faktem ,aby ostrzec w pewnym sensie przed zakupem tych napedów zetorowskich (aby liczyc sie z tym ze w 4011 czy C360 nie beda zgrywały sie obroty koł przednich wzgledem tylnich) i tak jak wiadomo przod idzie wolniej niz tył/ U mnie akurat ratował sie tym ze zalozył z seryjnych 8.3-24 dał 9,5-24 wiec troche wyzsze przednie kola oraz tryb w przystawce tez miał jak kupił 51z zamienił na 49z (przystawka oryginalna zetorowska) jest lekka poprawa lecz jeszcze troszke brakuje aby przod miał lekkie wyprzedzenie wzgledem tylu.(akurat u niego ten ciagnik mało pracuje ,wiec zaniechał dalszych modyfikacji w celu lepszego zgrania przodu z tyłem ,uzywa 4x4 jedynie gdy 2x4 nie daje sobie rady ,a tak nie korzysta z niego za wiele) Nie zalecam tez tak jezdzic,na niezgrywajacych sie obrotach ,bo pierwsze co to poleci sprzegło. Najsensowniej byloby tak jak piszecie wymienic znow skrzynie badz same tryby w skrzyni na takie jakie wspolpracował ten naped ale to sa znow koszta i to nie małe. sadze ze sprawe by zalatwiła, wymiana tryba na mniejszy w przystawce (da sie dac mniejszego bo nadal jest podkladka dystansowa pomiedzy skrzynia a przystawka ,ale to juz kwestia zlecenia komus aby dorobił takowy tryb ) oraz montaz wyzszych koł czyli np 11,2-24 choc znów z tym bym nie przesadzał gdyz trzeba pamietac ,ze te lekkie napedy nie posiadaja zwolnic w kolach wiec bardziej beda cierpiec połosie (jak wiadomo do super wytrzymalych nie naleza ,a ich zakup nowych to cos kolo 1,2tys zł za szt)
  4. tak roznicowka i przelozenie glowne takie samo jest jak na przodzie (mowa o roburze itp) kwestia doboru ukladu skretnego (zwrotnic i najlepiej na podwojnym krzyzaku ) jak w roburze (wiekszy promien skretu )
  5. dlatego tez jak dla mnie przerost formy nad trescia bo na lekkich napedach idze wyrwac calego zetora 5545-5748 w granicy 8-10k wiec czy jest sens grzebac i rzezbic 60tke . jesli trzeba wywalic za naped ok 6-7k tam dodatkowo jest w serii wspomaganie kierownicze oraz dzialajace na napedzie biegi polowe ale co kto lubi
  6. Jest duzo mozliwosci wykonania napedow kwestia checi i weny a dla wygodnych zakup gotowych zestawow montażowych albo oryginalnego napedu od zetora tylko w tym ostatnim pamietac trzeba ,mowie to dla potomnych aby do takiego zestawu bac rowniez tryby ze skrzyni (kazdy handlarz pisze ze sprzedaje gotowe i kompletne napedy od zetora pasujace do ursusow , jest to nie prawda jesli nie wymieni sie trybow w skrzyni naped nie bedzie sie zgrywac ) tyl bedzie szedl szybciej od przodu oraz nie bedzie zgrywal sie na polowych biegach. B)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj