Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki,już powykręcałem wszystkie, były pozapiekane,i nabiło sie dużo syfu szczególnie na bokach i trzymało,obmyłem ropą nasmarować czymś?,może grafitowym? .a odpowietrzenie zwolnic to wogóle jest jak sprawdzałem olej to w obuch psiukneło jak odkręcałem korki.

Opublikowano

Powinien mieć tabliczke a na niej rok produkcji, na tej chyba nie ma roku. A to co handlarze mówią albo naklejają tabliczki z rokiem to bajka.... A poza tym kombajn to nie samochod ze patrzysz na rok produkcji tylko na stopień zużycia....

Pozdro..

Opublikowano

no tak ale np taki nie chce spuścić z ceny bo twierdzi że 85 rok i gdzie takiego drugiego "młodego" znajdziesz ;d

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak chcesz poznać rok produkcji to szukaj datowników w nadlewach na żeliwnych kołach pasowych.Miesiące mogą być różne ale rok w zasadzie będzie wszędzie jednakowy.

 

Handlarz tak jak cyganka prawdę Ci powie

Opublikowano (edytowane)

Na felgach powinien byc rok produkcji, przynajmniej u mnie jest i u znajomego tez,,,Jezeli chcesz kupic kombajn to radziłbym ci kupowac po sezonie wrzesien pazdziernik., sa tansze i wybór wiekszy moim zdaniem...I nie żałuj kasy wybieraj w jak najlepszym stanie,szybko to sie zwróci, a jak kupisz grata to bedziesz sie meczył. Ja osobiscie tak zrobiłem kupiłem po sezonie i w idealnym stanie [jak na 1979 rok] 4 sezony i tylko przewod pekł od hydrauliki nie licząc wymienionych łozysk oczywiscie bo to normalne.

Edytowane przez konrad82
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Spotkałem się już z przypadkiem usuwania tego datownika i nabiciu innej .

Spora część kupujących wierzy w te daty na felgach a to zachęca do kombinacji.

W liczniki mtg też nie wierzcie.Wystarczy wsówkę zsunąć i przestaje nabijać czas pracy, da się je bez problemu przekręcić

Opublikowano

dzięki panowie na razie kombajnu nie kupujemy ale dobrze wiedzieć na przyszłość

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Których łańcuchów?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Masz odpowiedź na poprzednich stronach. Poczytaj trochę.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tak się nieszczęśliwie składa,że czytałem i pisałem trochę w tym temacie. post # 139 i następne.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

W tej tabeli masz konkret. Kawę na ławę a w kolejnych postach różne uwagi.

Czego zatem jeszcze potrzebujesz?

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano

@huanmotoja są napinaki a jak już max to wywal jedną kłudke

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Oczywiście,że jest.

Raps to rzepak.

\Jak przeprowadzasz desykację to klepisko możesz opuścić mocniej. Koszę z opuszczonym prawie do końca

Opublikowano

Panowie co się dzieje że nie mogę zamknąć wiatru w mercatorze 75 do końca coś jakby blokowało. Macie może jakiś sposób żeby to zrobić jeśli tak proszę o o opisanie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Oczywiście.

Pisałem jakie stosuję a w tabeli masz zalecane sita w rubryczce rensverk / undersall.

Jak masz z tym wielkie problemy to pisz na PW

 

Tego wiatru nie da się całkowicie zamknąć,cały ruch dźwigni obejmuje 7 ząbków (nawet 8 się da)

Przysłony regulacyjne powinny dojść do siebie lub delikatnie zachodzić na siebie.

W przypadku problemu przyczyn szukaj w układzie dźwigien przysłon.

Edytowane przez KRISTOFORn
  • Like 1
Opublikowano

robiłem dzisiaj próbę w rzepaku i cały wymłaca motowidłami za szybko chodzą niby zwolnione ile ie da nie mam stołu ani kosy czego nie da się ich zwolnić?

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Są dwie możliwe przyczyny.

 

1)Mechanizm regulacji obrotów jest źle wyregulowany i nie ściąga do końca kół napędzanych.

Regulacja jest dość prosta,wykręcasz taki ''pręt'' gwintowany, którym zakończona jest linka regulacji obrotów.Wystaje z koła napędzającego więc popuść kontrę, wykręć ten ''pręt'' o centymetr lub dwa następnie dokręć kontre i sprawdź czy działa jak należy.

2) uszkodzony pancerz linki regulacji obrotów.

Naprawa obejmuje jej wymianę,

Edytowane przez KRISTOFORn
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez BenQ
      Witam.Kolejny problem z renatą.Pytanie czy dostane gdzieś docisk sprzęgła (nie wiem jak sie to poprawnie nazywa) cały komplet w sklepie kosztuje 2600zł.Może któryś z panów wymieniał. Z góry dziękuję za odpowiedź .Na dole zdjęcia o co chodzi
    • Przez Adek123rolnik
      Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

      jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

      Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
      Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v