Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy jakiego producenta akumulatory na dzień dzisiejszy są w miarę ?

Przychodzi czas na wymianę bo podczas porannego odpalania bez prostownika nie podchodź, a i tak nie spodziewałem się że tak długo wytrzymają bo obie Centry są z 2004 roku. Chcę tak samo 2x6V tylko jakiego producenta wybrać

Opublikowano

Witam,

 

Czy ma ktoś jakieś doświadczenie z akumulatorami Dublet ??

 

Kiedyś były to bdb aku, a teraz Dublet to wytwór Autocraftu.

 

Planuje zakup 2x6v 195Ah.

Opublikowano

Centra na chwilę obecną jak dla mnie przereklamowana kiedyś była dobra a teraz kilku kolegów miało problemy u mnie w aucie tak samo po 2 latach padł...

Zastanawiam się nad AutoPartem Galaxy Plus 6v 195 Ah 1000A w drugim ciągniku mam tej firmy od 2009 roku i bez problemów

 

Opublikowano

Nie wiem czy przereklamowana czy też nie. Mam ich trochę poczynajac od małych kończąc na całkiem dużych i najmłodszy ma 3msc a najstarszy 7lat i jak na razie bezproblemowo.

Opublikowano

Do Centry trochę się zraziłem, ponieważ miałem z nimi problem.

 

Cena aku Dublet raczej jest dobra bo wynosi 210 zł za sztukę, dlatego się zastanawiam

Opublikowano

Ja poleciłbym ZAPa bo miałem 12V i 5 lat siedział w ciapku owszem że ostatnie pół roku to była mordęga ale to za to że nie zadbałem o dobre ładowanie od samego początku. Miałem z ojcem ten sam problem co kupić tydzień temu bo pojeździłem troche i popytałem to ponoć z Centrą jest teraz tak że wytrzymają gwarancje i szlag ich trafia (Centra Agri 6V 165Ah 900A - 300zł/szt). Wciskał mi typek Bergeny 6V 165Ah i chyba 690A prądu ale zapoznając się z opiniami które mówiły iż to chiński szmelc z naklejką austriackiej firmy no i ciut mały prąd to zrezygnowałem (cena 250zł/szt). Patrzyłem też VOLTy ale niestety nie udało mi sie ich dorwać a ostatecznie padło na WorldBatty Agro 6V 165Ah 850A (240zł/szt). Poszliśmy z ojcem w stronę pewnej opcji która mówi skoro markowe wytrzymują tylko gwarancje to czemu by nie spróbować jakiegoś chinola (cholera wie skąd to jest ale chyba Centra to ściąga)

Opublikowano (edytowane)

Jakiej marki polecilibyście akumulatory do c-330 , 2 razy 6 V ,165 Ah , 900 A ( prądnica ) . Tylko markę . Dziękuję .

Edytowane przez łorawiok
Opublikowano

proste porównanie centry do jakiegoś podrzędnego producenta (mam tu na myśli mało znaną markę, której nazwy wspominać nie będe)
pierwsze co się rzuca w oczy to klemy, te od mało znanego producenta w trakcie przykręcania przewodów wyginają się razem z obudową, a te od centry są zdecydowanie stabilniejsze.

co do wytrzymałości centry się nie wypowiem, bo są w trakcie eksploatacji, a ten drugi ostatnio padł ot tak z nienacka, ładowanie nie pomogło.

problemem w centrze jest brak korków, a co za tym idzie ewentualnej możliwości uzupełnienia wody. szukałem w kilku miejscach i były tylko tzw bezobsługowe...

Opublikowano (edytowane)

Potrzebuje szybkiej rady na temat akumulatora. Podejrzewam ze do wymiany jest w alternatorze regulator napiecia bo akumulator sie grzeje i potrafil wywalic z siebie elektrolit. Teraz podczas ładowania prostownikiem po ok. 2godz zrobilo sie pod nim mokro od elektrolitu. Aku juz złom ale czy to napewno do wymiany regulator czy moze cos innego.??

Na zdjeciu alternator od tylu. 

80685690_2457655291168842_6961037956882628608_n.jpg

Edytowane przez MarcinSp10
brak zdjecia
Opublikowano

Cały przegrzany, najprawdopodobniej wina regulatora, alternator też trzeba oddać do sprawdzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v