Roki212

C-330 wyciek oleju ze skrzyni

Polecane posty

Roki212    745

Witam!

mam problem z wyciekającym olejem ze skrzyni biegów, a mianowicie wycieka on z pokrywy wałka napędowego(nie przy uszczelce tylko tam gdzie wychodzi wałek), juz dwa razy w ciagu miesiąca wymieniałem zimering w tej pokrywie, ale to nic nie daje ciągle cieknie :P dodam iż wałek napędowy WOM nie ma wyrobionego rowka od starego zimeringa. Juz nie wiem w jaki sposób pozbyć się tego wycieku :) miał ktoś może taki problem, wie ktoś co można z tym zrobić aby raz a skutecznie pozbyć się tego przecieku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

Ja w 3p miałem to samo, tyle że u mnie był wytarty wałek wom. Zmieniłem 2 razy simering i sie lał olej nadal to za trzecim razem skruciłem sprężynke od simeringu i jest OK :P . Sprubój tespęrzynke skrucić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Możesz sprężynkę trochę skrucić jak pisze kolega a simeringi ci wywala bo masz pewnie łożysko rozklekotane i bije możesz jeszcze zalożyc mu simering który ma 2 wargi musisz dobrać taki sam rozmiarowo tylko dwu wargowy


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szymon15    1

to zaspawaj to wszystko dookoła;)<haha>


Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne,itp,itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    69

Znacie się jak cholera co jeden to lepszy. Jak zrobić jak wałek jest wytarty przez simering a nie chcesz wymieniać wałka? odp.: zamiast jednego simeringa wkladasz dwa tylko węższe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    745

ale jak pisałem wcześniej wałek jest dobry nie ma wytartego rowka :P łożysko bende musiał dokładniej obbadać, a w jaki sposób skrucić tą spręzynke jak ją potem ponownie połączyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Kolego czytaj uważniej pisze ci jak byk ze wałek jest ok i po co pchać 2 simerki jak można założyć jeden a na dwie wargi a jeżeli będzie miał łożysko wybite to żeby założył 4 uszczelniacze to i tak będzie wywalało a sprężynkę wystarczy lekko skręcić na uszczelniaczu żeby sie te wargi sciasniły


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    69

Tylko że dwuwargowe są dwa rodzaje. O tych co ty pewnie myślisz to on ma jedną warge uszczelniającą druga jest tylko osłaniająca (żeby soś sie tam nie dostało) i w sklepie napewno niedostaniesz jednowargowego bo to przeżytek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Jak nie dostaniesz jedno wargowego jak tam w oryginale bodajże taki jest A ten drugi co pisałem to chodzi o 2 wargi uszczelniające na 2wuch sprężynkach


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    69

Ty chba nie wiesz do czego służy taki simering na dwoch sprężynach?

 

P.S dodam: są trzy rodzaje simeringów: 1- jednowargowy 2-dwuwargowy (jedna część uszczelniająca druga osłańająca) i 3- dwuwargowy (jedna część i druga uszczelniająca np. jedna uszczelnia zbiornik oleju w którym przechodzi wałek do drugiego zbiornika w którym też jest olej- cle takiego simeringu jest to jak mamy w dwóch zbiornikach inny olej to żeby sie nie mieszały)- zastosuja taki simering który jedną stroną będzie pracował w kontakcie z olejem a druga na zewnątrz w kurzu itd. to wdety pogadamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Wiem i to dokładnie nie musisz mnie uczyć zerknij jakie uszczelniacze są na bębnie w C360 ?


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0
ale jak pisałem wcześniej wałek jest dobry nie ma wytartego rowka :P łożysko bende musiał dokładniej obbadać, a w jaki sposób skrucić tą spręzynke jak ją potem ponownie połączyć

Spręrzynka jest w pewnym mjejscu spajana (włożona jeden koniec w drugi) wyjmujesz te 2 końce, ucinasz kawałek i wkładasz spowrotem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    69
Wiem i to dokładnie nie musisz mnie uczyć zerknij jakie uszczelniacze są na bębnie w C360 ?

Jakim bębnie i gdzie się on znajduje ten simering Czy ma on kontakt z otoczeniem (chodzi mi czy jest na zewnątrz)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Chodziło mi o bęben hamulcowy w pokrywie masz własnie takie uszczelnienia jak pisałem 2 wargi i na każdej sprężynka jest on cały czas w kąpieli olejowej tyle ze ktoś jak robi remont to zakłada zwykłego na 2 wargi takie jak ty pisałeś co pochodzi trochę i puści olej


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    69

To sam sobie wyjaśniłeś że takich simeringów nie stosuje się w kontakcie zewnątrznym, a jak ktoś sie chce przekonać że nie ściemniam to niech taki simering założy i pojedzie w pole w kurz i piach no i wilgoć to zrobi się jak jednowargowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Tak jest w napisane w książkach a praktyka jest całkiem inna kolego zakładasz i jedziesz wiem bo sam to zakladałem w C360


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    69

Nie zakładajcie uszczelniaczy dwustronnego dzialania (dwuwargowy z dwiema spręzynkami) bo to nie ma sensu (on ma inne zastosowanie). Z kontaktem zewnętrznym zakłada sie dwuwargowe (część uszczelniająca i część osłaniająca)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Tak bo szkoda pokombinować tylko zaraz po nowy wałek jechać


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    745

Koledzy nie kłućcie się o te zimeringi :) zastosuje taki jaki powinien tam być w orginale :P , a ta spręzynke jak mówiliście lekko skręce żeby lepiej go dociskało. A jeszcze jedna sprawa jakby juz łozysko było do wymiany to czy mieniać oba łożyska na tym wałku czy tylko to co jest bliżej zimeringa. Bo tak sobie mysle ze chyba jak mieniać to już cały komplet, oba łożyska i oba zimeringi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    69

A gdzie napisałem że trzeba po nowy wałek jechać. Pomyśl logicznie ja napisałem że trzeba założyć dwa węższe simeringi dlatego że węższy simering będzie miał w inny punkt styku na ośce a drugi po to żeby w miejscu co pozostało po szerszym żeby bród sie nie zbierał. Jeśli faktycznie wałek nie jest zużyty (nie doczytałem co autor napisal bo taki koleś co mówił że zaspawać to mnie ruszyło i udzieliłem sie w temacie) to nie trzeba zakładać tych dwóch tylko jeden i nowy (poprostu guma na nim jest juz do d...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    745

Juz wczoraj mam nadzieje ze się uporałem z tym wyciekiem... Wymieniłem oba łożyska na nowe, oba nowe zimeringi ale obudowy tej nie jestem pewien :P jak ciasno ma nachodzić ta pokrywa na to łożysko które jest koło zimeringa???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    745

No i ku*** lipa znów cieknie z tej obudowy :) jak odkręce okienko od regulacji sprzęgła to widać jak zbierają się krople oleju i po obrobieni hektara pola pod spodem znów mokro :) . Już brak mi sił aby z tym walczyć... Co może być nie tak: oba łożyska nowe brak luzu, oba simeringi też nowe lekko skręcona sprężynka, wałek sprawny bez wyrobienia... Jak mozna sie tego przecieku pozbyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    446

A probowałes wymienic tą pokkrywke którą sie przykreca na około wałka?? TA na 6 śrob??

Ja to kilka dni temu robiłem zobacze jak bedzie we wtorek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    745

u mnie ta pokrywka jest na 4 śruby, jej nie mieniałem bo ona nie jest zuzyta, nie ma luzów itp. Tylko simering ciagle puszcza i nie wiem jaki jest tego powód...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    446

Ja uszczelniałem to w piatek tzn nowa uszczelka+ silikon . Teraz nie puszcza dołem tylko minimalnie przez ten simmering.

Jest taki maleńki zaciek ale zobacze we wtorek w rozrzutniku :) Ja bym sprobował wymienic ta pokrywke :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nezo
      Lamborghini R1 55
      Problem ze sprzęgłem. Przesunięta dźwignia obrotu wałka na 540, kiedy wciskam sprzęgło(żeby wcisnąć bieg) załącza się wałek! Co jest nie tak? Ciągnik mam 5 lat, problem nowy. Sprzęgło jest dwustopniowe.
    • Przez Muciek
      Witam. Mam dziwny problem w mojej 30 m-ce, otóż po 8 latach pracy rozkręcił się dolny wałek pośredni więc postanowiłem że rozkręcę skrzynie i założyłem nowy, przy okazji wymieniłem wszystkie łożyska i wałek sprzęgła 1 stopnia bo frezy nie były już za ciekawe, wszystko poskładane tj, powinno być nawet upewniałem się w katalogu, lecz jak jadę np. na 4 na średnich obrotach to słychać takie rzęzienie dosyć głośne, a jak jadę na małym gazie albo na dużym skrzynia cicho chodzi tylko dzieje się to na średnich obrotach, rzęzi niezależnie od obciążenia, dzieje się to na 2,4,5, może to być spowodowane przez zostawiony stary tryb stałego zazębienia?. Pozdrawiam.
    • Przez akooo
      Witam,kupiłem niedawno C-330 ale jeszcze do końca nie mogę połapać się w biegach mianowicie. Gdy jadę pod górkę z przyczepą i ciągnik zaczyna się dusić np na 5-ym biegu to czy idzie zredukować na 4-kę bez zatrzymywania się? Gdy próbuję redukcji staram się zwolnić ale zawsze gdy wrzucam 4 to mi zgrzyta w skrzyni,gdy jadę bardzo powoli i spokojnie to 4 normalnie wchodzi ale z 5 trzeba jednak wbić na luz a potem w lewo i do dołu i nie jest już to takie szybkie jak z 6 na 5 czy odwrotnie. Gdy redukuję z 6 na 5 to też zgrzyta w skrzyni,nie wiem może mam za dużą prędkość albo ja nieumiejętnie wrzucam te biegi?
       
      Pyt nr 2.
      Ciężko mi tym drutem do odpalania wyłapać moment grzania świec. Czy podczas grzania świec ma się świecić ta czerwona lampka po prawej stronie? Bo nieraz udało mi się wyłapać moment i świeca się grzała bo i lampka się świeciła i kontrolki przygasały.Zauważyłem że trudniej to wyłapać na ciepłym silniku czy to normalne>?
       
    • Przez Buła
      Witam.Właśnie się zarejestrowałem na agrofoto i mam mały problem.Zetor forterra na II żółwiu się ślizga jak naciągnąć taśmę.Czy są dwie czy może jedna.Kto wie to proszę o pomoc.Pozdrawiam  wszystkich użytkowników forum.
    • Przez John7600
      Posiadam John deere 7600 powerquad . Skrzynia remontowana 5lat temu Agro sieć Czluchow . Przepracował 1200mtg i pod obciążeniem ślizga 1-2polbieg  ktoś się orientuje który to kosz ? Bo wychodzi ze 1-2 jeden a 3-4drugi tak ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj