rispekt

Skacze podnośnik renault 110.14

Polecane posty

rispekt    0

Witam,

W mojej reni zwariował rozdzielacz. Zdjąłem plecy bo urwała mi się oś z tyłu, dałem mechanikowi rozdzielacz żeby go przeczyścił i teraz kiedy podniosę do góry cokolwiek telepie góra dół non stop. Na rozdzielaczu jest dźwigienka i jak nią ruszam to telepie albo szybciej albo wolniej. Ktoś coś słyszał o takim zachowaniu kiedykolwiek? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Miałem coś podobnego w Casie MX jak miałem problem z uszczelniaczami w siłownikach, oczywiście EHR, ale rozdzielaczem  mechanicznym sterują cewki i tyle. Okazało się ze  kawałek gumki wbił się w  suwak w  rozdzielaczu w otworek 0,5mm i to była przyczyna. Ledwo go igłą przebiłem.

Radze jeszcze raz rozebrać i bardzo dokładnie szukać  przytkanego otworu, lub jakiegoś paprochu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rispekt    0

Właśnie chyba bez demontażu się nie obejdzie, bo tak to wróżenie z fusów. Dzięki za odpowiedź, a na tym dużym tłoku w środku to jakiś uszczelniacz jest czy oring? Bo po zgaszeniu opada podnośnik dosyć szybko i myślę żeby odrazu tam zajrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    45

Miałem podobny problem w reni ze skaczącym podnośnikiem. Poszedł właśnie ten uszczelniacz na siłowniku centralnym. Trzeba było ściągać plecak i rozbierać. Tam jest, przynajmniej w Ceresie, uszczelniacz i dość trudno go obsadzić bez uszkodzenia - trzeba się troszkę pobawić. Ja założyłem oryginał z Classa, ale są też w zamiennikach. Ori koszt ok 150 zł więc nie ryzykowałem z zamiennikami bo to nic w porównaniu z robotą przy jego wymianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rispekt    0

A ktoś się orientuje gdzie dobrze zrezygnować rozdzielacz? Najlepiej w lubelskim ale mogę też wysłać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

valvotec lub hydrotech, powinni się podjąć

uszczelniacze alfa na Olszewskiego 5


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rispekt    0

Jeszcze mam pytanko. Jak jest zamontowany siłownik tylnej szyby bo kupiłem a nie zwróciłem na to uwagi, u mnie ewidentnie czegoś brakuje, pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Zapewne brakuje siłownika. :D

  • Like 1
  • Haha 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wykonać we własnym zakresie.

  • Like 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Chodzi o płytkę osadczą sprężynującą (podkładka zabezpieczająca do wałów ) z całą pewnością, tylko ona nie rozwiąże problemu.

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rispekt    0

Dzięki za odp, znalazłem tą płytkę , nie chodzi mi o rozwiązanie problemu. Oddam rozdzielacz do regeneracji bo uszczelniacz był dobry wymieniłem ale nic nie dało. Czas oczekiwania tylko zabija bo miesiąc czasu to sporo , zakończę sezon i zobaczymy .

Na razie dziękuje za pomoc . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr62    0

Witam, jak udała się regeneracja rozdzielacza ? Czy możesz polecić mi jakąś firmę ? Mieszkam również w województwie lubelskim i mam podobny problem z rozdzielaczem. pozdrawiam  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rispekt    0

Wysłałem do hydrobig czyli tam gdzie wszyscy, długi czas oczekiwania ale działa, odrazu zdradzę koszt samej regeneracji to w moim przypadku było 1200 złotych. Nie ma firmy w województwie lubelskim która to zrobi wszyscy wysyłają. Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj