ursusikc330m

Zetor 8154 twarda praca

Polecane posty

Witam,mam problem z moim Zetorem,dokładnie to chodzi o to że kopci na niebiesko i bardzo twardo pracuje zapłon na pompie jest na maksa opóźniony,końcówki wtryskiwaczy są nowe i dalej to samo,nie wiem dlaczego tak się dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Może to kwestia jakości paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Paliwo jest dobre bo pozostałe 3 ciągniki pracują dobrze,dodam jeszcze to że jak odkręciłem śrubkę od stanu oleju w pompie to leciało z niej paliwo

Edytowano przez ursusikc330m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A silnik nie jest czasem wychłodzony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Termostat jest nowy i temperaturę trzyma dobrze,wyjmę może pompę i spiłuje pilnikiem te otwory od regulacji pompy żeby jeszcze można było dalej pchnąć pompę i opóźnić zapłon 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Ja  bym  stawiał na pompę, może przeskoczyło  sprzegiełko,  lub uszkodzony  wałek  w  pompie.

Kiedys  w  6  tak miałem,  że  wałek na klinie  sie  wyszczypał  , zaczął  dymić  i dziwnie pracować


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    520

Dokładnie jeśli kopci na niebiesko jest to objaw nie sprawności pompy czyli sekcje o wymiany :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Może walić pompę na oko na silnik ustaw kąt wtrysku jak należy. Póki silnik nie będzie prawidłowo ustawiony nikt ci nic nie doradzi.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silnik był ustawiany na znaki przez doświadczonego mechanika i też tłukł.Mam pytanie jak chodzi równo na tej pompie ale kopci to też świadczy o zużytych sekcjach?

Edytowano przez ursusikc330m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeśli kąt wtrysku był ustawiony na znaki i tłukło to było zostawić, znaczy ze nie jego wina.

Sprawdź czy w spalinach oleju nie czuć niebieski dym to typowy objaw jego spalania. Prócz tego profilaktycznie układ paliwowy, drożność dolotu powietrza i czystość filtra, sprawdzić czy kopci jeden cylinder czy wszystkie, możesz nawet wtryskiwacze na przewodach do pompy przykręcić, sprawdzić jak rozpylają i czy wszystkie tak samo. Trzeba eliminować ewentualne  przyczyny pomalutku.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wtryskiwacze powinny być dobre bo w sobotę zakładałem nowe końcówki.Pompa mnie troche nie pokoi bo jak chciałem sprawdzić olej czy w niej jest to zamiast oleju poleciała ropa 

 

Edytowano przez ursusikc330m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No widzisz może warto ją profilaktycznie sprawdzić. Z czasem nawet jeśli będzie wymagała remontu i tak wróci się koszt np. w paliwie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla pewności zagadam z kolegą bo on ma taki sam ciągnik i może podmienię na chwile pompę i sprawdzę jak będzie chodził na tej z jego traktora,ale cały czas mi chodzi po głowie ta twarda praca silnika,możliwe żeby to też była wina pompy   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ciężko powiedzieć. Jeśli robiłeś remont to często jest wrażenie że silnik po nim chodzi twardo bo w głowie siedzi ci jego praca gdy był zużyty. I to by nawet pasowało biorąc pod uwagę fakt że opóźnienie wtrysku np. nic nie zmieniło. Ustaw wszystko na cacy, sprawdź tą pompę dla pewności i zobaczysz. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Muszę to jakoś ogarnąć bo znowu mi wał urwie.Zagadam z kumplem i w sobotę chyba to przełożę bo w tygodniu pracuje to nie bardzo mam czas

 

Edytowano przez ursusikc330m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51

Jeśli będzie ustawione zbyt duże ciśnienie na wtryskiwaczach to będzie twardo pracował. Masz stary typ pompy z tego co czytam więc powinieneś mieć rozpylacze typu HSL150S525-1441. Ustawione w przedziale 150-160at. Ustaw pompę mniej więcej w połowie regulacji co jest na tych podłużnych otworach. Jeśli zimny odpala na dotyk i zaraz po odpaleniu równo pracuje to pompy nie ruszaj. Jeśli osobiście nie kupiłeś końcówek i sam ich nie montowałeś to nie koniecznie muszą być nowe...

Edytowano przez michal8011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

jeśli w pompie jest paliwo zamiast oleju to jest więcej jak pewne ze pompa do roboty sekcje juz są na tyle zużyte za paliwo zamiast do wtryskow trafia do oleju a jeśli masz nowy typ tzn. smarowanie od silnika do wszystko trafia do silnika ale z twojej wypowiedzi wnioskuję ze masz stary typ gdyż sprawdzałeś olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj