Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Patent ze strzykawką u mnie nie zdaje egzaminu, nie mogę wcisnąć płynu do odpowietrzników.

Próbowałem jeszcze takiego sposobu że odpowietrzając lewy pedał, prawy trzymam wciśnięty i na odwrót. Dopóki pedał nie odpowietrzany jest wciśnięty to drugi twardnieje i wydaje się być ok. Po puszczeniu nieodpowietrzanego wszystko wraca do stanu wyjściowego czyli można naciskać do oporu jednym palcem 😔 

 

EDIT 

PROBLEM ROZWIĄZANY, WINOWAJCA TO WSPANIAŁY WYRÓWNYWACZ CIŚNIENIA. BYŁ ZEPSUTY JUŻ W SKLEPIE NA TO WYGLĄDA. ZAŁOŻYŁEM STARY 40 LETNI ORYGINAŁ I PO 3 POMPOWANIACH HAMULCE BRZYTWY... NOWY Z DUMNYM NAPISEM "POSTAW NA POLSKĄ JAKOŚĆ"... Wstyd, jakość staje się niższa niż chińszczyzny...

Edytowane przez Rasoir
Opublikowano

Siemka mam małe pytanie aktualnie składam hamulce w c360 i taki problem ze po złożeniu szczek i cylinderka nie mogłem nałożyć bębna jedna szczęka tak jakby na połowie brakuje 2mm no to wziąłem trochę pogłębiłem otwór pod sworzen od tłoczka i teraz się zakłada tylko trochę jeszcze obciera ale ręcznie się kręci tylko trochę oporu jest i nie wiem czy tak zostawić? I się dotrze czy jeszcze bardziej pogłębić otwór w szczęce

Opublikowano

Bębny były przetaczane albo kupione nowe? Hamulce hamują jak żyleta? Jak zostały stare nieprzetoczone a są ranty to tak będzie ocierało bo trochę się jajo zrobiło z bębna, po jakimś czasie jak szczęka dopasuje się do bębna nie powinno już ocierać 

Opublikowano (edytowane)

Trzeba było oddać te szczęki do sklepu albo przyszlifowac górna i dolna krawędź szczęki i by wszedł nie raz widziałem takie coś w 360 a tak dotrą się szczęki i możesz mieć problem że za dużo wysuwa się cylinderek i może tak być że wypadnie i będziesz jeszcze raz robierał

Edytowane przez macius11157
Opublikowano

Bębny stare ale nie było dużego rantu stare szczęki nie były takie złe ale wszystko było w oleju i temu nie hamowało poskladalem i wyczyściłem wszystko i wydaje się że będzie dobrze

Opublikowano (edytowane)

Witajcie

Nowe pompki hamulcowe, nowe cylinderki itp. Było zrobione i hamowało po czym kilka razy siadały na przemian pompki. Po wstawieniu pompek Słowackich jakieś na "F" po kilku dniach znów rozerwało lewy cylinderek i zerwało okładziny szczęk. Profilaktycznie zrobiłem obie strony bo z drugiej strony i tak miałem awarię blokady.

Odpowietrzam i lewa strona ok tylko nie w samej górze a strona prawa (dłuższa pompka) idzie płyn bez powietrza ale pedał ciągle w podłodze. Odkręciłem rurkę przy samej pompce i trzymałem palcem to ciśnienie minimalne.

I najważniejsze wcisnąłem lewy pedał to z prawej pompki trysnął płyn. Tak ma być czy kolejna pompka się zepsuła od samego istnienia? Cylinderki czeskie, szczęki ursus, pompy też nie najtańsze na opakowaniu made in slovakia jakieś Fragakov czy podobnie. Tak ma być, że płyn przechodzi między pompami czy jechać do sklepu i kupić jeszcze kolejnych 10 pompek na zapas?

Na pedałach ustawiłem luz po około 2mm między zamknietymi pompkami a tymi bolcami żeby nie naciskał pedał po puszczeniu hamulca.

Edit:

Próbowałem zarówno na zapietych pedałach jak i każdym osobno i bez różnicy.

Właściwie to do dziś nie wiem czy się odpowietrza każdy pedał osobno czy na zapietych?

Edytowane przez Mój_ulep
Opublikowano

Dzięki. Myślałem, że nikt nie odpisał bo nie dostałem powiadomienia. Pompka nowa tej samej firmy i na starcie awaria ale już się mi nie chciało jechać tylko wziąłem ze starej uszkodzony element po po całym dniu pompowania coś wyszło. Pompowałem na zapietych pedałach tylko na przemian odpowietrzałem, co jakiś czas rozpinając to raz jeden był w podłodze raz drugi. Najlepsze, że czy wcisnę pedał lewy czy prawy to pracuje lewy cylinderek. Na razie to tak zostawiam a jak ciągnik będzie jeździł to sprawdzę czy działają.

Opublikowano (edytowane)
Dnia 12.04.2021 o 22:06, macius11157 napisał:

To taniej wyjdzie rozebrać pompkę i same uszczelki wymienic bo to ich winna. A najlepiej to dobrać po średnicy od samochodu i będę trwalsze na pewno

No pierwsza kosztowała chyba 70 a ta już prawie 100 no to za kilka miesięcy będzie ze 120. A zestaw naprawczy chyba 20. Ale ta nie zginie bo będę robił jescze jeden z tym, że od podstaw.

8 godzin temu, Ursus6548 napisał:

Muszę przeprowadzić remont hamulców

Chciałem podpytać jakiej firmy kupić np cylinderek hamulcowy?

oraz inne części?

 

Teraz kładłem takie, cylinderków z allegro nie polecam za dużo roboty i dodatkowych kosztów. Z pompkami możesz próbować ale to co głęboko to lepiej dołożyć. Kupiłem na allegro cylinderki chyba po 50 zł to teraz musiałem kupić nowe cylinderki i nowe szczęki (poprzednie też były nowe nie same okładziny ale...) i wyszło ponad 400 w to co w moście (czyli nie wliczając pompek).

Tylko czemu się na to mówi czeskie a na opakowaniu pisze made in slovakia? Może pozostałość po Czechosłowacji bo poprosisz w sklepie czeskie części to dostajesz słowackie ale nie wiem jak jest po kraju. Może biorą z bliska a do Słowacji mam 10km.

Ale który wuj wymyślił sprzedawać taśmy jako proste... Pewnie chodzi o teansport ale łatwo u kruszyć i jeszcze gorzej włożyć zwolnice bo nie sposób tak idealnie wygiąć jak fabrycznie.

IMG_20210325_205014.jpg

IMG_20210325_205007.jpg

IMG_20210325_205010.jpg

IMG_20210322_231742.jpg

Edytowane przez Mój_ulep
Opublikowano

Kto Wam naprawia hamulce że wiecznie są z nimi problemy? U mnie 8-lat po remoncie i dziś koła stawaja w miejscu na asfalcie. Pompa jedna, samoregulatory nasmarowane pastą, otwór w zwolnicy zaślepiony i nie wiem co to hamulce. Ręczny też działa, cięgła zrobione po swojemu i dziwgnia przerobiona.

Opublikowano

Witam mam problem z chamulcami w c360 po naprawie zimą chamulcy (zostało wymieniony tylko cilinderek i sprezyny)  i trzeba się dobrze zaprzeć o siedzenie żeby jako tako zachamował . Jak się pompuje pedałem to tak jakby płyn gdzieś uciekał ale pedał nie ucieka nawet jak się mocno go wcisnie.

Opublikowano

Trochę odpowietrzałem a ile tak średnio płynu idzie na odpowietrzenie

7 godzin temu, karbex napisał:

Może głupie pytanie ale odpowietrzyłeś porządnie te hamulce?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v