Polecane posty

PaweLisowicz    88

Wogole nie ma czy Tylko w jednym kole ? A jak hamujesz pojedyńczo to hamują dobrze ?

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raven18    162

Muszę to sprawdzić, hamowałem tylko na dwa. Hamulce ogólnie są ale tak słabe jakby ich nie było 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

A wymieniłeś szczęki hamulcowe? Może już blachy trą o bęben. Przetaczałeś na bębny?  Szczęki nie są zalane płynem hamulcowym albo olejem? 

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raven18    162

1 Wymieniłem przewody elastyczne i pompki obie, hamulce słabe 

2 Wymienione cylinderki, szczęki, 1 pompka i 2 przewody metalowe, ja tego nie robiłem gdyż nie mam za bardzo czym podnieść zwolnicy, hamulce słabe (miały się dotrzeć, po miesiącu zapowietrzyły :)

3 Wymieniłem 2 pozostałe metalowe przewody hamulcowe, hamulce słabe

Nie wiem jak wyglądają bębny (zostały stare), możliwe że jeden bęben jest zalany olejem (i weź tu oddaj komuś ciągnik do roboty, wcześniej nie było tego wycieku) ale w takim razie na drugie koło powinien normalnie hamować, co do płynu hamulcowego na pewno coś tam skapło ale bez przesady, sporo jeździłem i hamowałem bez odczuwalnych zmian. Pedał jest twardy ale nie możliwe żebym musiał tak mocno się zapierać by był jakiś efekt, marny zresztą. Może się dotrą choć bardzo wątpię, robiłem hamulce w samochodach, działają już kilka lat i nic nie trzeba było docierać.     

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Jak pedał twardy a nic nie hamuje to musi być w środku coś skopane, tym bardziej ty tego sam nie robiłeś to nie wiaodmo co tam w środku jest s

Spróbuj jeszcze rozłączyć pedały i na każdy z nich przytrzymać i pojechać kawałek i zobaczysz czy będzie lepiej hamować,

Edytowano przez pawelec1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Włóż palec przez otwór w zwolnicyna cylinderek i zobacz czy bęben jest mokry. A jak dłużej pojedziesz i hamujesz to nie hamuje lepiej? Mi po remoncie słabo hamowal na jedno koło i do wymiany była jedna nowa pompka. Poczytaj wcześniejsze wątki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raven18    162

Jeden bęben mokry - poleciało trochę płynu z wężyka pewnie, drugi suchy, ale, pojeździłem trochę hamując raz na jedno raz drugie koło, na rozłączonym pedale i zaczął normalnie hamować w miarę, na oba koła, heh :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Sprawdź jeszcze rano czy po przejechaniu kilku metrów bębny są suche czy dalej mokre. Jeśli bębny będą stare A szczęki nowe to muszą się jakoś czas ułożyć. U mnie jeden bęben jest w miarę nowy, A drugi stary bo nie chcieli mi przetoczyć bo covid i włożyłem to z powrotem i czuć że hamuje ciut później, ale jeszcze się musi dotrzeć, ale hamuje jak żyleta za dotknięciem pedała😀

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raven18    162

Możliwe że to przez stare bębny (ciągnik z 84, na 99% nikt ich nie zmieniał), nic już na to nie poradzę, w najbliższym czasie nie zamierzam tego rozbierać.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97

mam problem, lewa pompka krótką, prawa długa, prawe koło hamuje super lewe tyle co nic, odpowietrzalem, coś tam płynu pompuje ale ogólnie cały czas pedału miękki, wina krótkiej pompki? chodzi mi po głowie założyć jedną pompke i przez tronie połączyć oba koła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Pewnie pompka krótka ciula warta, zobacz jeszcze czy ten czpień co wchodzi w pompke ma luz,, 

Ja miałem tak przerobione, że jedna krótka pompka i pod siedzeniem ten dzielnik, że można było hamowac na prawo albo lewe koło 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Nie ubywa płynu?  Możesz kombinować z jedna ale po co ? Wtedy nie będziesz mógł hamować na jedno koło. Chyba że zrobisz podobnie jak bylo w 4011. Wymień pompke na nową i sprawdź. Zestawy naprawczy do pompki guzik są warte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97
nie zależy mi na osobnym hamowaniu a nie chce mieć więcej problemów z hamulcami, ciągnik tylko przy turze i w transporcie chodzi, płynu nie ubywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Loteria, ja stare miałem słowackie fragkov, więc i kupiłem te same nowe. Krótka była dobra ale długą Odrazu wywaliłem na złom i trzebabylo kupić jeszcze jedna. Teraz z częściami loteria, nawet te teoretycznie droższe produkty mają jakieś wady czasem. Są jeszcze Polskie pompki ale to taka sama cena jak słowackie. Zawsze możesz oddać do sklepu jak będzie zepsuta.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97
zamówiłem ta niby słowacka i spróbuje założyć i dam im szansę na prawidłowe działanie skoro długa jest sprawna, jeśli będę wymieniał krótką, to prawe koło też się zapowietrzy czy tylko lewe na którym jest krótką pompka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97
panowie, odpowietrzam hamulce i dokrecam odpowietrznik i ciągle leci, aż go ukrecilem, drugi ofpowietrznik zaraz znów ukrece bo tak mocno dociagam a płyn dalej idzie, pomozcie co zrobić bo już nie mam siły, cylinderek i odpowietrznik nowe, syfu nie ma od główka odpowietrznika
panowie, odpowietrzam hamulce i dokrecam odpowietrznik i ciągle leci, aż go ukrecilem, drugi ofpowietrznik zaraz znów ukrece bo tak mocno dociagam a płyn dalej idzie, pomozcie co zrobić bo już nie mam siły, cylinderek i odpowietrznik nowe, syfu nie ma od główka odpowietrznika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97
ale to już drugi odpowietrznik i to samo, o krok przed ukreceniem a dalej przepuszcza, wkrecilem śrubę m8, na pusto hamuje, zobaczymy jak zaloze koło, będę próbował na tej ślubie odpowietrzyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

Pomóżcie bo już nie mam pomysłów, pacjent Zetor 5711, dwie krótkie pompki + wyrównywacz ciśnienia (układ taki jak C355), całe hamulce bez przewodów nowe. Wszystko oryginał Fragokov.

 

Odpowietrzam pół dnia i nic. Dwa pedały na raz sztywno, a rozłączając można wcisnąć pedał w podłogę jednym palcem. Popychacze wyregulowane tak żeby nie wciskały tłoczka, próbowałem odpowietrzać każdy z osobna i razem. Każdy z osobna efekt żaden, dwa na raz i po kolei odpowietrzając lewy i prawy pedały sztywnieją i jest spory opór, ale po rozłączeniu jeden palec wciska pedał. 

Wycieków brak...

Pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Załatw sobie  taką dużą strzykawę i wciśnij płyn hamulcowy odpowietrznikiem. Jak załapie to już będzie chodzić, bo problem jest taki że pompka nie pobiera płynu.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0
2 godziny temu, asharot napisał:

Załatw sobie  taką dużą strzykawę i wciśnij płyn hamulcowy odpowietrznikiem. Jak załapie to już będzie chodzić, bo problem jest taki że pompka nie pobiera płynu.

A z czego wynika ten problem? Z jakości części? Specjalnie brałem oryginały żeby mieć spokój 😔

Strzykawka 100ml wystarczy? Mam poluzować odpowietrznik i pchać w niego płyn tak? Ile tego płynu? Po zalaniu mam odpowietrzać jeszcze raz czy wlać tyle żeby przepłukało cały układ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0
36 minut temu, robert1226 napisał:

Na początek to sprawdź czy ci płyn do pompek dochodzi że zbiorniczka.

Dochodzi, w przewodzie podłączonym do odpowietrzników normalnie pojawia się płyn i wlewa się do butelki. Widać że przy pompowaniu płynu ubywa ze zbiorniczka.

Edytowano przez Rasoir

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
    • Przez kingway
      Witam , mam pytanie dotyczącej pompki hamulcowej . Leciała mi pompka hamulcowa stara i wymieniłem ją na nową (dostałem kiedyś taki leżak magazynowy) i widzę , że przepuszcza i tutaj moje pytanie ? Czy warto wymieniać same uszczelnienia czy może wymieniać od razu całą pompkę ? Pompka niby nowa , ale pewnie uszczelnienia szlag trafił  I najlepiej jakiej firmy kupić ?  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj