adamkon

Siłowniki do tylnej szyby i dachu

Polecane posty

adamkon    16

Witam!

Gdzie można kupic siłowniki do tylnej szyby i dachu? Chodzi mi o kupno przez internet. Jeśli ktoś z was zna taką stronkę to proszę o podanie jej adresu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Jedź do pierwszego lepszego sklepu z częściami i powinni mieć na składzie. Tylko nie przeraź się, bo jeden siłowniczek kosztuje 50-70zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    139

Ja kupowałem do zetora to dałem 30zł w agromie ale dobrze sobie popatrz jaką siłę miał stary żebyś nie przedobrzył.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laki    0

Ja coś doradzę koledze w ciągu 3 lat w swoim 7211 wymieniłem 4 siłowniki od tylnej szyby oczywiście wszystko pochodziło ze sklepu z oryginalnymi częściami do zetora i w końcu pewnego dnia wstąpiłem na "szrot" i dobrałem sobie takie siłowniki, jakie były mi potrzebne. Za 2 szt. zapłaciłem 40zł, które służą mmi już 1,5 roku i nic nie wskazuje żeby traciły na sile!!!


Moje koniki to:
Zetor Proxima Plus 10541

Zetor 7211

Ursus c-330 !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mi też się zerwał gwint ale go naprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronarek82a    1

Umnie juz nie trzymaja nawet. No, a jak ten gwint to taką sie blaszke od gina i sie wyjmuje i jak sie ma inny to sie zakłada i jak nowy xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamkon    16
Jedź do pierwszego lepszego sklepu z częściami i powinni mieć na składzie. Tylko nie przeraź się, bo jeden siłowniczek kosztuje 50-70zł.

Właśnie po to poszukam w internecie żeby nie płacic tyle kasy w sklepie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREKrrrr    0

Zadzwoń do pronaru i zamów napewno dostaniesz odpowiednie. Ja tak parę części zamawiałem przesyłkę dostaniesz kurierem albo pocztą . Jak zamawiałem tylny błotnik to nawet o 100zł był tańszy jak u dilera więc się opłacało u nich zamówić ;)


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie związane z tematem:ale do innego ciągnika czy ktoś wie gdzie mogę dostać siłownik do MF6140 do szyberdachu ktoś może mi podać wymiary tego od Zetora bo wydaje mi się że może pasować

pozdrawiam ;).


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

Ja tez uważam że najlepiej poszukać na szrocie sam ostatnio kupilem 6 sztuk do swoich ciagników i od 10 zł można kupić od starszych aut. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

odczytaj z starego parametry( siłę i długość), wpisz w wyszukiwarkę hasło sprężyna gazowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam pytanko związane z tematem ponieważ orginalne sprężyny to tylniej szyby w mtz mają siłę 150N a jak bym kupił o sile 200N to by coś przeszkadzało czy wręcz przeciwnie lepsze by były

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Będziesz się siłował żeby zamknąć szybę. Poza tym nie ma to znaczenia.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2406

Ja kupilem ze szrotu ro mocowania sie pogiely i zeby zamknac musialem wychodzic bo ze srodka nie bawalem rady


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DżejSiBi
      Witam, belarus 1025.3, 12V/24V
      Poproszono mnie o poprawienie elektryki, choć się średnio znam na kabelkach. Ładowanie ogarnąłem, świece ogarnąłem, światła też i pare innych dupereli, ale ze wskaźnikami to mi już czaszka dymi.
      Ogólnie problem tkwi, że włączamy zapłon wskaźnik ciśnienia oleju w silniku pokazuje miedzy 5 a 6 bar + kontrolka braku ciśnienia oleju świeci na zgaszonym silniku xd kontrolka ostrzegawcza od wysokiej temperatury świeci, wskaźnik temperatury pokazuje poniżej 40stopni. Odpalamy silnik i kontrolka ciśnienia silnik gaśnie, wskaźnik pokazuje miedzy 3-4bar,(podpinałem też manometr i ciśnienie faktycznie w granicach 3-4bar) kontrolka za wysokiej temperatury świeci cały czas, ale wskaźnik temperatury normalnie prawidłowo wskazuje temperature w trakcie rozgrzewania sie silnika i po rozgrzaniu. Wskaźnik cisnienia oleju skrzyni po odpaleniu odrazu wali na maksa (tj18bar) 
      Teraz tak, masa kabiny jest zrobiona, dodatkowa do deski też, czujnik temp przy termostacie nowy, czujnik cisnienia silnk nowy DD6M taki jak był stary, rezystancja do masy na zgaszonym ok. 180ohm, wskaznik sprawdzałem potencjometrem noi reaguje normalnie, poprowadzone nowe kabelki od samego zegara aż po czujniki, kombinacje alpejskie robie i wszystko wskazuje że same zegary mają w sobie jakieś zwarcie czy cuś ale nie chce na darmo naciągać na pare stówek właściciela. Jak myślicie, wymieniać zegary czy jeszcze gdzie indziej szukac przyczyny
       
       
       
    • Przez aniszek1
      Witam, właśnie montuje nowy rozdzielacz do MTZ-a  Badestost 80l  dla pompy nsz32, która to ma przepływ nominalny ok. 55l/m jak wszyscy wiemy. Rozdzielacz ma  przyłącze zasilające o rozmiarze 1/2" więc i węże planuje kupić DN12 na m22x1,5 które mają średnicę wewnętrzną ~13mm. Więc z tabeli przepływu prędkość wychodzi ok 8m/s  więc będzie ok.
      Ale, mierząc średnicę wew. końcówki (zakucia) tych węży jak również kolanek m22x1,4 czy złączki m22x1,5  Większość ma średnicę 10mm! Dla wyjść nie ma to znaczenia bo i tak się je przytnie jakimś dławikiem. Ale Dla zasilania czy to nie wpłynie na grzanie się oleju? Te kolanka czy złączki zadziałają jako spowalniacze. zwiększając ciśnienie.
      Więc co w takim wypadku zrobić olać to? czy zwiększyć przewód na powrocie i zasilaniu do dn16?
       
    • Przez Beniio369
      Dzień dobry mam pytanie MTZ 82 odnośnie działania opuszczania pływającego w podnośniku. Przerobiłem hydraulikę wyrzuciłem regulator pod siedzeniem i ten od siły podnoszenia pod kierownicą zostawiłem aby główny rozdzielacz i bezpośrednio puściłem przewody do siłownika, jednak pomimo wstawienia regulatora hydraulicznego na pokrętle do węża od opuszczania to jak dam podnośnik na pływający to cały ciężar maszyny opada od razu jakby regulator nic nie dawał,
      czy podczas dania podnośnika na pływający to olej wraca również przewodem od podnoszenia a nie tylko od opuszczania?
    • Przez Szczawa
      Co zrobić aby rozwiązać ten problem???


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj