Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Jest tak jak sądziłem ,poszło na literce B .Wybita w złą stronę także pewnie się powtórzy .Kupiłem metalową uszczelkę może będzie lepsza.Najlepsze jest to że są już wyczuwalne progi po góra 300h.Nie polecam zestawów ags ,Tuleje sprawdzałem przed montażem na twardość ,próbowałem zrobić rysę śrubokrętem i na starej był problem a nowa bez problemu dała się zarysować.

Opublikowano

Nowy zakładałem rok temu.Ładnie chodzi na nowej uszczelce metalowej, wydaje się silniejszy w polu.Ta uszczelka ma 1,8mm i 3 otwory silnik nie grzeje się,wody nie wyrzuca.A wracając do zestawów to od początku bierze olej.W c330 zakładałem komplety naprawcze zetora i tam nie ma problemów 2000h oleju nie bierze progów nie ma.

Opublikowano
Dnia 15.01.2018 o 22:41, TwojaBabcia napisał:

Witam

Rok temu zrobiłem remont silnika , nowe tuleje, tłoki,  pierścienie , szlif wału, remont głowicy (gniazda zawory prowadnice) remont pompy paliwowej, 

Po odpaleniu od razu zaczął kapać olej korektora tłumika . Myślałem że pierscionki sie ułożą i będzie dobrze.

Po zrobieniu około 60 mtg nic się nie poprawiło wręcz przeciwnie przedmuchy wyglądały jak by silnik był całkowice do remontu. 

Użycie oleju na 5 mtg wynosiło około 3l. Przecieki przez komin, aż pękł wał.

Po rozebraniu na dwóch tulejach były lekkie progi. boki tłoków w miarę czyste nie okopcone (czarne)

Mechanik zrobił znowu remont, ( nowy wał , nowe tuleje tłoki ((mahle)) poprzednie były czeskie komplety , jeszcze raz sprawdzenie korbowodów (((tulejek))),  )

Problem jest ten sam , na wolnych obrotach olej kapie z korektora wydechu , panewki na pękniętym wale wszystkie ładne białe , uszczelka pod głowica ok,  głowica na gniazdach trzyma, silnik odpala i pracuje równo nie kopci .

Czekam na wszelkie sugestie i porady . 

Pozdrawiam Artur 

Jakie zestawy dales i gdzie ci głowice robili i na jakich częściach?

Jesli progi na tulejach odrazu to może złe kątowanie korbowodów, bo za 60mth nierealne by byly progi

Opublikowano

Różnie bywa, jak to któreś z rzędu osiowanie to zmienia już położenie wału na tyle, że mogą tloki wystawać troche za dużo, czy koła rozrządu zazębiać się  za mocno. Może niech poprostu sprawdzą osiowość i będzie wiadomo, czy to potrzebny zabieg.

Opublikowano

Trudno teraz o dobry zakład ,a jeszcze trudniej kompetentnych fachowców.Mnie w jednym zakładzie spiepszyli robotę ,a kasę umieją brać .Dałem do drugiego to poprawili .Zakład zakładowi nie równy,jeden jest uczciwy pomierzy doradzi.Drugi aby dorwac klijenta trzeba nie trzeba trzeba regenerować ,za byle bzdety płać( demontaż-montaż,pomiar itd.)

Opublikowano

Witam forumowiczów.

W Zetorze 8011 pękł wał korbowy, decyzja o remoncie kapitalnym. Nie chciałem zakładać nowego tematu skoro jest taki. Mam parę pytań na początek:

1. Osiowanie bloku, trzeba dostarczać wał do zakładu czy nie?? Fachman do którego dzwoniłem stwierdził że nie trzeba, bo osiowanie robi się pod wymiar na nowe części (wał nowy zamówiony) które trzymają fabryczne wymiary.

2. Zestawy naprawcze, jakie?? Wiem że najdroższe pewnie najlepsze, ale nie lubię oszczędzać na wszystkim, ani też wydawać bez potrzeby. Ostatnio na rynku pojawiły się zestawy marki Zetra, niby czeskie. Ktoś próbował może??

3. Szpilki głowicy i śruby stóp panewek, bezwzględnie do wymiany czy mogą pozostać stare??

4. Uszczelka pod głowicę, ile otwartych "dziur chłodziwa" do tego silnika (Z8001)?? Są jakieś dobre w zestawach czy kupić osobno miedzianą??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez krycha2000
      Drodzy użytkownicy URSUSÓW mam pytanie czy olej w URSUS 1014 mierzy się na bagnecie wkręconym czy na bagnecie wykręconym
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v