Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukbold    1055

hmmm zmierzyć ciśnienie na pompie albo po prostu komp pada choć on na wspomaganie nie ma wpływu. oleje, filtry i te sprawy w porządku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilos235    0

Pompa była zakładna nowa bosch-rexroth , oleje i filtry też nowe, olej Agricastrol.  Tak myślę że może elektrozawór się przycina i w momęcie kiedy go zgasze i potem odpalam to dostaje prąd co powodóje nagły wzrost napięcia, uderzenie i odciącie się go. Co o tym myślicie ?  

 

Edytowano przez emilos235

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilos235    0

Dzisiaj  pojechałem pryskać i padło już wszystko, podnosi bardzo słabo, półbiegi się raz przełączają raz nie, włek raz się włącza raz nie. Pomaga jeszcze zgaszenie i ponowne odpalenie ale wtedy chodzi raz jedno raz drugie, jak chodzi WOM to nie dzialają półbiegi itp. Instalacje przejżałem, elektrozawory dostają prąd. Co to może być ?? 

Pomóżcie !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilos235    0

Dzisiaj  pojechałem pryskać i padło już wszystko, podnosi bardzo słabo, półbiegi się raz przełączają raz nie, włek raz się włącza raz nie, wspomagania nie ma, pali się cały czas kontrolka ciśnienia w skrzyni i zapchanego filtra oleju ale to wszystko było wymianiane na nowe razem z olejem podobno przez ostatniego właściciela rok . Pomaga jeszcze zgaszenie i ponowne odpalenie ale wtedy chodzi raz jedno raz drugie, jak chodzi WOM to nie dzialają półbiegi itp. Instalacje przejżałem, elektrozawory dostają prąd. Co to może być ?? 

Pomóżcie !!!

Edytowano przez emilos235

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1055

filtr zawalony i tyle a że był niby wymieniany to nic nie znaczy chyba że jesteś pewny jego jakości. ciśnień dalej nie zmierzyles więc nikt na czuja ci nie zgadnie. może pompa na ssaniu ma jakieś uszczelnienie? bo ewidentnie obie sekcje pompy nie tłoczą oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

No właśnie nie zrobisz pomiaru to nic nie zrobisz pompę w ciemno zmieniać to kompletna głupota, filtr też nie koniecznie dobre rozwiązanie ale tańsze. może faktycznie filtr masz zapchany a czjnik nie działa albo żarówka na desce spalona i nie wiesz że sygnalizuje zapchanie filtra, ale sugeruję najpierw pomiar bez tego nie ruszysz z miejsca nie ponosząc zbędnych kosztów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilos235    0

Wykręciłem filter i okazało się że jest zapchany opiłkami, czy to normalne żeby w oleju było tyle opiłków że wygląda jak by brokatu to niego nasypano?  Do tego prawdopodobnie wysiadł sterownik, nic kompletnie nie działa oprócz skrzyni i wałka tylko raz na 10 odpaleń silnika wszystko całkowicie wraca do normy. Nie wiecie gdzie można dostać dobry sprawdzony sterownik lub go naprawić w województwie łódzkim - wielkopolskim ?   :( mierzyłem i pompa daje dobre ciśnienie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

Wskazuje na zjechane hamulce. Czeka ich wymiana i płukanie skrzyni. Przez opiłki zapchane są wszystkie elektrozawory i nic nie działa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilos235    0

cholera to nie dobrze, kupa roboty :( ale hamulce działają bez zarzutów tylko ręcznego nie ma. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Musisz zajrzeć czy tarczki od ręcznego poszly czy główne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Ręczny jest na wałku atakującym przed tylnym mostem, jest pokrywa z lewej strony na skrzyni, tam cos zobaczysz ale do wymiany to trzeba rozpołowić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Od ręcznego hamulca nic nie trzeba rozpoławiać ale co do głównego to nie pamiętam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Dobrze wiedzieć bo nigdy nie wymieniałem tylko regulowałem ( w środku).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilos235    0

czy może być to wina sterownika że po wciśnięciu sprzęgła przed odpalniem zapala się kontrolka od ciścienia w skrzyni i podświetlają się pół biegi tak jak powinno być po czym po pewnym czasie gasną pół biegi razem z kontrolką ciśnienia powinn być tak że gaśnie kontrolka od ciśnienia a podświetlenie półbiegów zostaje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Może coś z masą na desce nie tak i przez to jakoś robi się dziwny obwód i co za tym idzie choinka, ale to moja taka myśl poczekaj na bardziej fachową odpowiedź chociaż warto sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilos235    0

Mi to wygląda na ten sterownik bo chyba najpierw idzie prąd z czujnika od sprzęgła na cewkę potem cewka się rozłancza po pewnym czasie i zasilanie idzie przez sterownik, tym bardziej że dopiero go od elektronika przywiozłem na sprawdzenie i nie wiem czy to jego wina czy szukać gdzieś indziej, raczej masa to nie będzie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1055
Napisano (edytowany)

daj se spokój z grzebaniem, zacznij od lektury instrukcji napraw bo kombinujesz pod górkę i szukasz dziury w całym. zresztą nawet cieżko skumać o co ci biega bo napisać tego nie potrafisz. Na zgaszonym wciskasz sprzęgło. zapala się kontrolka ciśnienia skrzyni, 4x4, zółw zając przynajmniej u mnie. puszczasz sprzęgło i po 4sek kontrolki gasną i tyle w temacie. tak ma być, diagnostyka autotronic w 4sek

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Nie podnosi podnośnik nawet recznie na elektrozaworach, hydraulika zewnętrzna działa. pomoże ktoś????


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilos235    0

Jak zmienić ustawienie z żółwia na zająca ręcznie bo coś mi się sterownik wiesza i nie można zmienić, który elektrozawór jest od tego ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1055
Napisano (edytowany)

podłącz prąd pod dolny elektrozawór. albo wpierw dla testu zwieraj kable z tego przełącznika w deklu.. może on szwankuje

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek2997    1

Witam,nie chcę zakładać nowego tematu więc pytam tu.

Jak w MF 3060 włącza się kogut na dachu,bo szukałem jakiegoś pstryczka ale nie mogę znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , ciśnienie na magistrali 19 bar czyli dobre, zauważyłem tez ze na półbiegu na zającu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , tak jakby nie chciał przełączyć, po przełączeniu na zajaca ciśnienie na magistrali spada do 9 bar
       Co może byc przyczyną ? 
    • Przez tomaszkom
      Witam.Massey Ferguson 3065  brak prądu kierunkowskazu lewego w gniezdzie przyczepy.Podpowie ktoś gdzie szukać? Może jakiś schemat zdjęcia gdzie wpięta jest wiązka gniazda przyczepy.Pozostałe prądy są.
    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , zauważyłem tez ze na półbiegu na zajacu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , po przełączeniu na zółwia na luzie problem ustępuje , gdy jest rozgrzany i jest na zajacu sam zmienia na zółwia , pompe wymieniono w 2016 roku na nową, wymieniony filtr hydrauliki i wyczysciłem filtr niskiego ciśnienia od wspomagania,od czasu do czasu zaświeca sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach
    • Przez lukaszkuc
      Witam mam problem z wbiciem biegów na zapalonym silniku ,a na zgaszonym da się wbić 
      Massey6120
    • Przez RybbA1999
      Witam chce podlaczyc hamulce hydrauliczne przyczepy do mf jednak posiadam tylko takie wyjście jak na zdjęciu.
      Czy to jest wyjście do przyczepy zrobiłem jeszcze zdjęcie pokrywy filtra i przewod wchodzący do pokrywy idzie z pompki hamulcowej a wyjście idzie właśnie na to gniazdo jednak nie ma na tym gnieździe wogole ciśnienia oleju nawet po wciśnięciu hamulca


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj