Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli rozum wziął górę nad sercem :lol:

Pogratulowac!

Ciekawi mnie jedna rzecz w nim - gdzie wyprodukowana jest kabina bo oryginalna chyba nie jest a juz kilka razy widziałem taką na Zetorach z ciężkiej serii :huh:

Opublikowano

Szczerze to jakby to było 4 cylindrowe to bym się zastanowił a 6 cylindrów to ciut za dużo

Opublikowano

też tak sądzę, nie dość że to 6-cylindrowy silnik, więc spalanie dosyć duże nawet przy lekkich pracach, poza tym ten ciągnik jest bardzo długi, więc po przesiadce z c-360 będziesz na 5 razy na podwórku zawracał, kolejny aspekt ten ciągnik jest bez przedniego napędu, więc tej mocy nie wykorzystasz tak jakbyś chciał

poza tym policz jeszcze maszyny które będziesz musiał do niego dokupić, bo przyznam się nie widziałem jeszcze 1222 z pługiem 3-skibowym od c-360

Opublikowano

Od 7211 wolałbym MTZ ale jeśli chodzi już o 7245 to co innego tym bardziej jabyś ładowacz do niego planował bo jednak mają troche wytrzymalszy przedni most niż MTZ. Tylko że za takiego 7245 trzeba dac prawie 40 000zł w dobrymm stanie bo te poniżej 30 000zł to juz będą zamęczone.

Opublikowano (edytowane)

C-330 wystawiona jest na allegro ... Jak nie pójdzie to się pomaluje ... Ale pojawia się teraz pytanie co kupić za nią ? Ciągnik ma być uniwersalny czyli: kosiarka, przetrząsarka, zgrabiarka, opryskiwacz, rozsiewacz nawozu, brony, siewnik, cyklop, owijarka, TUR itd. ... Takie prace jak oranie, prasowanie, wożenie i inne uprawy w polu będzie robił Zetor 8145 (Jutro dodam foto :P ) .... Jaki ciągnik byście doradzili? Do C-330 moge dołożyć jakieś 7 tyś ... To niech idzie za 10 tysi i mamy na wydanie 17... Myślałem o C362...

Edytowane przez Luke16
Opublikowano (edytowane)

Link niedziała :P ale pewnie chodzi Ci o 550

424.jpg

 

W sumie niebrzytki, ciągnik kiedys (dawno temu) marzył mi się taki za Vladka :D

Napewno jego wielką zaleta jest szczelna kabina (czego za te pieniądze ciężko bedzie znaleźc)

Ewentualnie możesz 5011 poszukac bo czasem można na jakiegoś trafic w tych pieniądzach ;)

Edytowane przez MgrLukash
Opublikowano

Tak tak o 550 mi się rochodziło... Ktoś mi powiedział że jest to to samo co 255 a druga osoba powiedziala że jest to typowy anglik ... Ogólnie to myślalem właśnie nad mf 550, 5211 (ale to nie te pieniążki) , C-362 ... Ogólnie może coś lepszego by się trafiło jak by mi szybko udział członkowski mleczarnia zwróciła bo jest go prawie 30 tys....

Opublikowano

No jak do tych 17000 jeszcze prawie 30000 dołożyc to juz można z powodzeniem szukac w miarę młodego ciągnika...

na twoim miejcu celowałbym w 3 cylindrowe silniki bo jednak mniej z baka pociągnie w lekkich pracach od 4 w dodatku ciągnik jest trochę sprawniejszy(skrętniejszy) :D

Opublikowano (edytowane)

255 to na pewno nie jest, szybciej 235, ale i to trochę wątpię. Przyjrzyj się na tylny most i zwolnice, podobny do 235, ale też inne.

I stan nie za ciekawy ten 550.

Ten 575 to ma tył jak 255 i 4512.

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

MgrLukash niestety ale aż tak nie będę inwestował w gospodarstwo które i tak nie ma przyszłości ... A fajnie jest sobie umilić troszkę jeszcze prace ... pawel885 to był tylko przykład ... Sąsiad ma tego 550 fajne to to jest bo i wspomaganie i komfortowa kabina ma go dobre 4 lata a nie wiem czy nakręcił nim z 5mth od zakupu :D Kompletnie nic nim nie robi tylko C-360 ... Z resztą facet ma 82 lata i prowadzi jeszcze gospodarstwo i nie chce na nikogo przepisać a ma zarówno dzieci jak i wnuki... Ma z 6ha i C-360 i Tego MFa 550 ... A jego C-360 jest cała w oryginale i wymieniał tylko chłodnice ale nie wiem czy od nowości przekroczyła 1800 obrotów :D ... Szukam czegoś do czego części będą pod nosem... nie ukrywam po zakupie 8145 było pare rzeczy do zrobienia ale 10km ode mnie w sklepie wszystko dostałem bez żadnego czekania ... a nie ukrywajmy są to ciągniki stare... Ciekawy ten 575 tylko jakoś ten wygląd już nie taki :D

Opublikowano

Jak tak przedstawia się sprawa z tym 550 to może zainteresuj się nim mocniej. Co innego jak od jakiegoś handlarz to różnie bywa. Tobie chodzi zamiast 330 to taki byłby super, spali niewiele więcej niż 330 a zrobi dużo więcej i wygodniej.

A to normalne że w takich ciągnikach jest coś zawsze do roboty.

Opublikowano

tomek73 będę z tamtym sąsiadem musiał pogadać chociaż znając jego powie że i tak mu się przyda...

Opublikowano

Nie nie jego stoi w garażu ogłoszenia są przykładowe... Muszę się do niego przejechać i zapytać ... Czy będzie chciał swojego sprzedać czy nie chociaż w to bardzo wątpie... :/ Taki typ człowieka... Każdy mu mówi weź skończ z tą gospodarką ale nie on wie lepiej i tyle... Co do tego mfa 575 ciekawe czy faktycznie jest to prawie identyczny ciągnik do 4512 nie mam jak porównać szczerze bo nikt u nas zarówno tego 575 ma jak i 4512 ....U mnie co najwyżej mogę porównać C-360 do C-360 lub Zetora do Zetora....

Opublikowano

Ja mam MF 590 4x4 - trochę mocniejszy od 575 ale ogólnie identyczny, części typu pompka paliwowa, rozrusznik pasują od 4512/14 więcej części nie miałem okazji zmieniać. W końcu U4512/14 jest licencją serii 500

Opublikowano (edytowane)

Napisze tak wg. mnie jedyną wadą tych ciągników jest ich wygląd ale można do tego przywyknąć ... Tacie się spodobał ... Zobaczymy jeszcze jak z funduszami będzie bo jeżeli dostaniemy szybko zwrot udziału członkowskiego z mleczarni to kupi się coś lepszego a jeżeli nie to na chwilę kupi się jakąś C-360 z turem by mieć drugi ciągnik ... a potem się pomyśli o czymś innym

 

C-330 dzisiaj została sprzedana w bardzo miłej atmosferze kupującego :) poszła za 10 tysi i teraz czas na poszła na poszukiwania czegoś innego ... Zastanawiam się mocno nad tymi mfami z serii 500 lecz i także nad C-362 która jakoś mnie średnio przekonuje... I nad zetorem którego koszt jest też nie mały... Czy lepszym rozwiązaniem do tura byłby ciągnik 3 cylindrowy czy 4ro ... Tur akurat potrzebny mi będzie tylko do zwożenia balotów z siana, sianokiszonki i słomy obornik ładujemy Cyklopem.... Główne zadania ciągnika będą to:

- oprysk

- rozsiewanie nawozu

- kosiarka rotacyjna

- Tur czyli zwózka balonów i przywiezienie do obory ze sterty

- zgrabiarka karuzelowa 3,5m

- przetrząsarka 4 karuzelowa

- praca przy cyklopie

- owijarka

- trochę zapewne transportu

- siewnik

 

Czyli wszystkie lekkie prace... .

Kasa na wydanie to jak najmniej .... Ale myślę że jesteśmy w stanie wydać z 20 tysi...

Co radzicie kupić ??

Edytowane przez Luke16
Opublikowano (edytowane)

Doradził bym MTZ,ale do opryskiwacza i rozsiewacza trochę za duży.Za 20 tyś kupisz w dobrym stanie,4x4 do ładowacza by się przydało.Co do zetora to ciężko jest kupić 5211 za 20 tyś (aktualnie jestem w temacie) a już nie mówiąc 7211,no chyba że 6911 i pochodne.

 

 

MF 590 bez tura http://otomoto.pl/massey-ferguson-590-z-niemiec-73km-zetor-ursus-mtz-A219343.html

Edytowane przez Piotruniu25

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v