Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uaktywniam temat!!

Koledzy i kolezanki poszukuje jakiegos ciagnika z turem do  max 40 50k. 

co moglibyście polecic? jakie bajery powinien miec taki ciagnik aby praca z turem byla latwiejsza przyjemniejsza?  pomyslałem o rewersie. 

podpowiedzcie cos;)

Opublikowano (edytowane)

tosz to na 110 stronach tego tematu nie znalazłeś odpowiedzi?

Podstawa to elektrorewers, wydajna pompa, ścięta maska i..... a teraz dozbieraj drugie tyle albo zejdź na ziemie bo w tych pieniądzach bajerów nie będzie

Edytowane przez lukbold
  • Like 1
Opublikowano

Tak do 50tyś to może case 5120-5130-5140-5150 zależy jaka moc. Lub mf od 6160 do 6190. Case ma elektrohydrauliczny rewers bez sprzęgła i 4półbiegi. Mf ma rewers ze sprzęgłem i też 4 półbiegi. 

Opublikowano

Tylko Zetor najlepiej zza granicy. Ściągnięte mają wszystko w oryginale 4 tyś mth przebiegu i ta moc i ten ryk tego silnika. Masz tam aż 10 biegów w tym 5 polowych i dwa do pracy w polu. Za 40 tyś kupisz super perełkę w idealnym stanie

  • Haha 3
Opublikowano

Chciałbym zakupić jakąś szóstkę, bo ten rok dał w kość w polach. Zachodnich ciągników raczej nie chce bo koszty napraw są kosmiczne, w rachubę wchodzi Zetor/Ursus i MTZ (jeżeli jest jakaś szóstka) ostatecznie wchodzi w rachubę Massey 699 ale strasznie ich mało. Co byście polecili? Ile palą te Ursusy/Zetory bo słyszałem negatywne opinie

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, tommy66692 napisał:

mnie troszke odrzuca jak ktoś zadaje w pierwszym poscie pytanie zwiazane ze spalaniem paliwa, jaka szóstka idąca w ciężką robotę w ciężkich maszynach będzie mało palić?

Zalezy jak na to spojrzeć, w przeliczeniu na hektary i czas kazda spali malo :/

 

Edytowane przez szymon09875
Opublikowano
Dnia 11.01.2018 o 09:34, mich89 napisał:

Chciałbym zakupić jakąś szóstkę, bo ten rok dał w kość w polach. Zachodnich ciągników raczej nie chce bo koszty napraw są kosmiczne, w rachubę wchodzi Zetor/Ursus i MTZ (jeżeli jest jakaś szóstka) ostatecznie wchodzi w rachubę Massey 699 ale strasznie ich mało. Co byście polecili? Ile palą te Ursusy/Zetory bo słyszałem negatywne opinie

Szóstkę na 15 ha?hehe dobre, Zmień opony,wyjdzie taniej

Opublikowano

Kupując 4 cylindrowy z turbo lepiej kupić 6-stke!  Silnik jest mniej przeciazony, ciagnik jest nieco silniejszy, a paliwo praktycznie to samo! Praktycznie to dotyczy wszystkich ciagników. Przykladem tu jest agnik renault 106.54 i 103.54.  Ten pierwszy 98KM, drugi 90KM. te ciagniki sa w podobnych cenach, ale 106.54 jest nieco dluzszy i 6 cylindrowy silnik ma dośc mocy  i ciezaru wlasnego  do agregatu siewnego  4 obrotowej i inne sprzety w ktorych 4cyl. raczej by nie daly rady! Silnik, robi wrazenie nieprzsilonego ! I dośc ekonomiczny! Mysle ze do 30ha starczy, chociaz i kupujac na 15 teź nie jest to wielki koszt! Polecam ciagniki z mechanicznym sterowaniem, malo skąplikowane i proste w obsłudze! Pozdrawiam

Opublikowano

Wskrzeszam temat. Potrzebuje czegoś na 18 ha. Ja bym celował w coś max 120KM lecz sąsiedzi twierdzą ze 120 to minimum i najlepiej 130-150 KM. Że jak przyjdzie podłączyć agregat i siewnik to nie da rady. A co Wy sądzicie ? 

Myslalem nad Renault 120.15/54 lub 133.14/54 interesują mnie też MF seria 3xxx ale z tym różne opinie. Chyba ta 3xxxx najlepsza. Sprzęt do 40 tys zł. Czasem warto dołożyć kilka tys jak warto 

Opublikowano

Traktory po 80KM chodzą w agregatach uprawowo siewnych, więc 120KM sobie powinno poradzić, chyba że masz jakąś ciężka ziemię i górki. Kupujesz dla siebie a nie dla sąsiadów. I nie nastawialbym się na jakas konkretną markę a tym bardziej na model, w takim zakresie mocy i budżecie to będą już nadrobione ciągniki, co najwyżej poczytaj jakich modeli unikać, a oglądaj całą resztę która ci podpasuje i wybieraj 

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, wojtusek112 napisał:

zetor 7245 7745 7711 7211

Ale to wszystkie ma kupić żeby ten uprawowo siewny pociągnęły? Szuka chłop o traktor 120KM to wyskakujesz z zetorem 62KM, ja wiem że one są super mocarne ale bez przesady

Edytowane przez bratrolnika
  • Haha 1
Opublikowano

Ale takiego szuka i tyle ma pieniędzy, kupi starego trupa, poprawi, popracuje, znowu poprawi i znów będzie robił. Przez to że ciężko jest znaleźć pewny ciągnik ma kupić sobie taki który do niczego mu się nie przyda? Myślisz że Zetora za 40tys.zl kupi lalkę, czy trupa odpicowanego przez handlarza?

  • Like 1
Opublikowano
31 minut temu, bratrolnika napisał:

Ale takiego szuka i tyle ma pieniędzy, kupi starego trupa, poprawi, popracuje, znowu poprawi i znów będzie robił. Przez to że ciężko jest znaleźć pewny ciągnik ma kupić sobie taki który do niczego mu się nie przyda? Myślisz że Zetora za 40tys.zl kupi lalkę, czy trupa odpicowanego przez handlarza?

A nie? Zetory to kupowali ludzie zamożni dla których ten ciągnik był synonimem dobrobytu, kupowali je na "pokaz" dlatego wszystkie mają takie niskie przebiegi, wszystko w oryginale i nigdy nic przy nich nie bylo robione. Zobacz na ogłoszenia, tam każdy nie miał nigdy remontu, nigdy nic się nie zepsuło bo ludzie nimi nie jeździli :) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v