Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

A no nie nie widziałem, sorry 

33 minuty temu, Hitman1404 napisał:

Kąt wtrysku tak. Sączy mi się paliwo przy zaworze przelewowym pompy wtryskowej. Wcześniej go wgl nie było. Była zwykła śruba z dziurami jak idzie od filtrów do pompy. No układ odpowietrzony był podczas pierwszego odpalania po montażu. Czy teraz też gdzieś trzeba odpowietrzacz jeszcze ? A może się unormuje jak pójdzie w pole ?

Luzy zaworowe były korygowane? Słuchać takie klepanie wyraźnie. 

Opublikowano

Popularna c360 z resztą to widać na filmie przecież 😃. Luzy zaworowe bd w najbliższym czasie regulowane. Też zauważyłem takie dziwne klepanie. mam wrażenie że wcześniej tego nie było, aczkolwiek może nie zwracałem uwagi,

Opublikowano

Pompa po regeneracji założona do wyremontowanego silnika po chwili postoju nie może wkrecic się na obroty przy odpalaniu a jak się już wkręci to falują obroty na niskich obrotach i dźwignia od gazu na pompie sama się rusza, to może być wina za dużej ilości oleju w pompie? 

Opublikowano (edytowane)

Na zimnym silniku przy sekcjach z wzm traktor będzie lekko nie równo chodził, oleju ma być pomiędzy min. a max na bagnecie. Ja też mam tak, że jak jest teraz zimno to rano przy odpaleniu nie reaguje na gaz, dopiero po chwili. Jak podpompuje pompką paliwo przed odpaleniem to jest dobrze. Na twoim miejscu oddał bym niech ustawiają ją od nowa. Jaki koszt regeneracji tej pompy?

Edytowane przez PaweLisowicz
Opublikowano
4 godziny temu, PaweLisowicz napisał:

Na zimnym silniku przy sekcjach z wzm traktor będzie lekko nie równo chodził, oleju ma być pomiędzy min. a max na bagnecie. Ja też mam tak, że jak jest teraz zimno to rano przy odpaleniu nie reaguje na gaz, dopiero po chwili. Jak podpompuje pompką paliwo przed odpaleniem to jest dobrze. Na twoim miejscu oddał bym niech ustawiają ją od nowa. Jaki koszt regeneracji tej pompy?

Zapłaciłem 450zl, nowe sekcje są założone, tylko że ja przelałem olej i upuszczałem go ale nie mam na miarce max, jest tylko minimum 

Opublikowano

Jaki to traktor c360? Powinno być 0.5 l oleju jeśli to stary typ regulatora (obudowa) u mnie jak było za dużo nalane nierówno chodził zaraz po odpaleniu na zimnym silniku, potem problem znikał przy dodaniu gazu.

Opublikowano

Za 450zł to nie była regeneracja dobra😕 Tyle to same części będą kosztować dobrej jakości. Taka regeneracja na dobrych częściach to koszt od 700zł wzwyż w zależności od tego co jeszcze trzeba wymienić dodatkowo.   

Opublikowano
17 godzin temu, jaco512 napisał:

Do regulatora ten pompiarz zaglądał? Za taką cenę to wątpiłbym w jego naprawę.. i dał gdzie indziej do sprawdzenia

Regulator był przełożony z innej pompy bo w tej pompie był spawany 

Opublikowano
3 godziny temu, jaco512 napisał:

Na filmikach z yt zakładają pompy Motorpala z Lublina po regulacji.

Tylko na lublina na start musi iśc inny regulator i inne sekcje więc zostaje sama obudowa. Można oczywiście z fetora ale ktoś słyszał jeszcze o czymś innym co w miarę podejdzie bez wywalania wszystkiego prócz obudowy?

Opublikowano (edytowane)

Chyba, że upoluje się z jakiegoś niskoobrotowego diesla zapewne z dostawczaka/ osobówki. Tylko jakiś katalog i szukać. 

 

Jak rozkodować oznaczenie pompy VE jest na filmiku. Do tego odrzucić wersję do wtrysku pośredniego, bo mają inna charakterystykę fali w  pompie ( ale te zazwyczaj były do wyższych obrotów). 

Edytowane przez Alchemik
Opublikowano

Tak jak w temacie potrzebuję poradę czym uszczelnić (oryginalnie był jakiś klej) zawór zasilający wraz z pompą paliwową w ursusie C360 3P. Musiałem wymienić bo przy rozbieraniu i czyszczenia sitka wszystko się rozleciało. Bo próbowałem na płynną uszczelkę ale i tak gdzieś przecieka. Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

Opublikowano

Motorpal dobre u siebie nie mam ale kolega ma któremu zakładałem, tamtych Andoria Mot nie testowałem jeszcze.

Ogólnie u siebie jak potrzeba to szukam ze starych zapasów na olx z WZM jeszcze te z czarnym korpusem, kupiłem jakiś czas temu 8 sztuk takich na zapas bo ktoś sprzedawał org zapakowane z lat dziewięćdziesiątych dobra cena po 35 zł sztuka 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v