Skocz do zawartości

Polecane posty

szczupak23    0

Witam koleżanki i kolegów. :angry:

Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.

Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360

Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.

Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.

Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Najlepiej to dać do kogoś prywatnego oni najlepiej zrobią. A firma to tylko kombinuje żeby zarobić ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    0

Tez tak uważam prywaciarz zrobi lepiej a w firmie to aby wymienić u nas to ojciec sam robił pompę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tadeusz1212    2

No tak samo CI radzę jak koledzy zeby dać do jakiegoś prywaciarza albo lepiej do jakiegoś znajomego mechanika a firma to tak zrobi zeby tylko było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominator88    1

witam mam problem zerwal mi się gwint w 1 z gniazd gdzie się wkręca Króciec dociskowy czy można coś jeszcze z tym zrobić ??? i jaki jest koszt pompy po regeneracj lub nowej??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz1515    1

nową kupiłem w tamtym roku za niecałe 950zł a po regeneracji to koszt 300-400 zł bo sąsiad dał do regeneracji z tego co mi mówił to zapłacił niecałe :rolleyes: 400zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Pogadaj z jakimś pompiarzem to ci korpus załatwi, ja miałam kiedyś podobny problem, pogadałem z chłopakami co pompy naprawiają i sprzedali mi korpus za chyba 100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piomich    0

Witam wszystkich

Chciałem się poradzić fachowców. kupiłem nowe wtryski do ciągnika C-360 i mam zamiar je wymienić. I tu moje pytanie czy należy te nowe wtryski przed wymiana poddać regulacji , czy można bez problemu montować i wyszystko powinno być ok w pracy ciagnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

ja bym je chociaż sprawdził na manometrze bez rozbierania, w razie jakby coś nie tak to tylko je rozkręcić i wyregulować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62
Witam wszystkich

Chciałem się poradzić fachowców. kupiłem nowe wtryski do ciągnika C-360 i mam zamiar je wymienić. I tu moje pytanie czy należy te nowe wtryski przed wymiana poddać regulacji , czy można bez problemu montować i wyszystko powinno być ok w pracy ciagnika?

Jak to sobie wyobrażasz przecież musi być sprawdzone czy te wtryski są dobre czy dobrze rozpylają no i przecież reguluje się ciśnienie wtrysku przez odpowiednie przykręcenie rozpylacza we wtrysku, jak sam poskjręcasz będziesz miał różne ciśnienie na każdym wtrysku i na któryśgar będzie mocniej chodzić i kicha będzie sam dziś wymieniałem rozpylacze we wtryskach w mf 255 i kosztowało mnie to 10zł (regulacja)

 

ps. czy to dziwne żeby wtryski lały przybywało oleju tzn ropy w oleju w silniku a ciagnik palił normalnie i chodził w miare normalnie?>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

kiedyś zapiekły się wtryski to ciepły wogóle nie odpalał a na wolnych obr chodził na 2 tłoki a tu 2 wtryski lały i silnik wydawało sieże chodził dobrze i dobrze odpalał?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zennek007    0

Też mi przybywało oleju do silnika w mojej trzydziestce jak wtryskiwać się zawiesił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piomich    0

Dziekuje wszystkim za porade, zrobie jak mi podpowiedzieliście; dam te nowe wtryski do regulacji i dopiero je zamontuje do C-360.

Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0

Witam.

Oczywiscie powinienes te wtryski sprawdzic u "pompiarza". Polecam takze dla swietego spokoju wziac ze soba pompe paliwowa. Moze sekcje juz nie daja odpowiedniego cisnienia. I wtedy np podregulowac cisnienie na wtryskiwaczu mnimalnie pod pompe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piomich    0

Witaj "karola44" napisałeś :

Polecam takze dla swietego spokoju wziac ze soba pompe paliwowa. Moze sekcje juz nie daja odpowiedniego cisnienia. I wtedy np podregulowac cisnienie na wtryskiwaczu mnimalnie pod pompe.

I tu moje pytanie czy jak odkręce popmę paliwową od silnika w C-360 i później przy założeniu zpowrotem na silnik nie przestawi się mi coś w ustawieniach pompy??do końca to nie wiem jak jest sprzężona ta pompa z silnikiem. Jakbyś miał chwilę to odpisz. Bo tak jak mówisz to byłoby najlepsze rozwiązanie z ustawieniem wtrysków.

 

Pozdrawiam

piomich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0

Sprzegielko napedu pompy nie pozwala na inne polozenie walka pompy wzgledem rozrzadu. Przed odkreceniem zrob sobie np ostrym srubokretem punkt zeby byl jednoczesnie na dladlubie silnika i na pbudowie pompy. Potem ulatwi ci to wlozenie pompy w to samo polozenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5

Chciałbym wymienic końcówkę wtryskiwacza w ursusie c 360 3p. Ale nie wiem jak!!! Może wiecie jak to zrobic?? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Wydaje mi sie że należy odkręcic przewody paliwowe od wtrysków zasilające jak i przelewowe, a następnie wykręcic wtryski. Wymienic końcówki wtryskiwaczy, ustawic (ale to zrobisz u pompiaża, u mnie jest sklep z cześciami do ciagników gdzie wymieniaja końcówki i ustawiaja wtryski) i założyc spowrotem do ciagnika. Przykrecic przewody paliwowe, odpowietrzyc układ i odpalać.

Aby łatwo było go odpowietrzyc i odpalic dobrze jest poluzowac jeden z przewodów paliwowych przy wtrysku ten idacy od pompy. Nastepnie odpalać ciagnik i dokrecic ten przewód gdy zacznie z niego wylatywac paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5

Ok. To wiem. Ale czy dam radę samemu wymienic rozpylacz w wtryskiwaczu czy muszę oddac do fachowca??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopek22    2

idz lepiej do fachowca, zaplacisz 5 zl ale bedziesz mial wszystko ustawione a masz wogole przyzad do sprawdzania wtryskiwaczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez qaz123
      Witam
      mam c-360 i belarke sipma bez haków mam problem tego typu ze otwiera mi sie klapa podczas pracy.
      Nie wiem czy jest to wina rozdzielacza czy pompy . Może ktoś mi podpowie jak rozwiązac problem ?
      Pozdrawiam
    • Przez zbyszek64
      Siemka! Mam problem, a mianowicie czy pompa wtryskowa w kombajnie fahr m900 jest smarowana olejem, i w którym miejscu znajduje się spust oleju? pzdr.
    • Przez RotarT25A
      Witam Panów użytkowników AgroFoto  
      Mam problem , szukałem informacji na ten temat , i nie znalazłem  tego co bym chciał.
      Więc postanowiłem założyć temat z Hydrauliką w moim T25.
      Przechodząc do sedna, od większośći czasu , kiedy operuję tym ciągnikiem leciało z  siłownika hydraulicznego, poza tym wszystko było okej. Podnosił w miarę , nie opuszczał wszystko ładnie , ale jak wycieki zaczęły stawać się większe , postanowiłem  dać koledze do uszczelnienia .Kupiłem nowe tłoczysko bo stare miało (wżery) lekkie i uszczelnienia do tego siłownika . Złożył bardzo ładnie ,  raczej dobrze złożył. bo nigdzie luzów nie było i chodziło.
      Po założeniu do ciągnika  chciałem sprawdzić na pusto czy da radę podnieść ramiona , jakoś podniósł i robiłem tak z 10-15 razy żeby te uszczelniacze , dobrze się rozprowadziły , zero wycieków z siłownika, poza zaworkiem małym na siłowniku jedna uszczelka ta mniejsza została przerwana , ale nie było jej w komplecie. 
      Podczas podczepienia maszyny i podniesienia jej na minimalnym gazie nie ma mowy , trzeba depnąć żeby ruszyć z ziemi z 5cm nad ziemią i zacina się w połowie często opada na dół a jak ręką pomogłem podnieść to normalnie trzymało jakąś chwilę na górze , robiłem tak z kilka razy i nic . Dodam że wcześniej wszystko było sprawne. Poza tym zaciął się zaworek  z prawej strony pod dekielkiem na 2 śrubki  . Ale tak chodziło wcześniej
      załączam film przepraszam że tak gazuje ale inaczej to za bardzo nie chce iść  https://www.youtube.com/watch?v=oDn6ux6CChQ
×