Polecane posty

hubertb    4007

Ja kupiłem nową + komplet do regeneracji starej. Podobnie postąpiłem z pompą wody. Teraz mam części w razie W 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek99    2

A może ktoś wie jaka może być przyczyna że praktycznie co pół roku pompka siada. Takie teraz robią ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek99    2

A jakbym założył filterek przepływowy na przewodzie paliwa ze zbiornika do pompki dało by coś? Trochę jednak by filtrowal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Tak dał by nawet ci link podrzuciłem do takiego filterka od Mercedesa. W124 200D ma pompę rzędową, filtr wstępny był montowany przed pompką. Koszt jak widzisz 10zł. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Ja zamontowałem z malucha filierek siatkowy RT16 i przeczyszczam raz do roku od drugiej strony, bo jednak tych drobinek sporo zostaje na tym sitku. Druga sprawa to pompki, które są lipnej jakości... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek99    2

Podpowie ktoś może jak ściągnąć sprzęgło pompy ? Roztrzaskal się tryb A reszty nie mogę wyjąć. Jakiś ściągacz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biszu    7

Hej Żołnierze. 

Potrzebuję informacji na temat końcówek wtryskiwaczy do c360. 

Wzm - były 2 lata z robiłem 250 mth i padły. 

Jakie polecacie?? 

Teraz chciałbym założyć inne na próbę? 

Co sądzicie o THM?? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

@jaco512MotorPal też już leci z jakością na Psy,u mnie WZM dobre 500 mtg i nadal ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biszu    7
14 godzin temu, jaco512 napisał:

THM to tani chinol, lepiej Motorpal czeski lub Andoria.

Może i tani chinol, ale zauważyłem że mamy teraz takie czasy nie które rzeczy nie idą w parze, tzw cena do jakości. Mam parę rzeczy zakupionych z THM do capa i póki co sprawują się dobrze. 

Nie wiem ale jak mam zmieniać wtryski co dwa lata to nie będę płacił za Markę to pójdę w taniego chinola. 

(Paliwo pkn orlen, żeby nie było że leje nie wiadomo co) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

U mnie padły 2 ursusowskie po 150mtg , miałem dwa w zapasie to jeden lał już nowy na próbniku... Pompiarz ustawiał wtryski i robił pompę. Teraz na swoim próbniku sprawdziłem i były ustawione na 140, dziwne trochę. Przez to kopcił dość sporo. Teraz po ustawieniu na 160 jest dobrze :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1119

U mnie wtryski 20 lat i były sprawdzane i są oki przy regeneracji pompy wtryskowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Dlatego mnie dziwi że po 150mth padają końcówki. Coś musi być nie tak. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

Gówniany materiał z którego teraz robią, nowe i trafiają się że nie można ustawić właściwie bo nie rozpyla jak powinna, podcieka na iglicy czy leje. Stare robiły spore przebiegi a nowe jak widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Można powiedzieć że bardzo dobrze znam firmę WZM i wiem że akurat do starych konstrukcji nie było żadnych zmian materiałowych bo i tak nie ma nic tańszego na rynku od materiału z którego były robione 30 lat temu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

To czemu te stare ze starych zapasów jak kupiłem sobie na allegro na zapas to bez problemu idzie ustawić mówię o tych co mają jak to powiedzieć czany korpus tam gdzie nabite logo jak i numer D1Z1042 i już ile lat bez problemu jedynie korekta ciśnienia, a te nowe całe błyszczące od razu nowe trafiają się wadliwe że trzeba wymienić... jak materiał ten sam to może procesz obróbki czy tam wytwarzania się zmienił. Te ze starych zapasów ładniej rozpylają taki szeroki stożek rozpylanego paliwa, a te nowe nie tylko WZM stożek jest bardziej wyśrodkowany. Tu akurat mówię o końcówkach do C-330

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

W 30 akurat powinien być strumień taki jak opisujesz bardzo skupiony. Mniej idzie w dym. Tam są wtryskiwacze czopikowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

Na bardziej skupionym jest mniej czulszy na gaz i twardziej pracuje, na szerszym z tych starych końcówek bardziej miękka praca i szybsza reakcja na gaz na dym nie zwracałem uwagi. Kiedyś bawiłem się sprawdzając bo mam akurat dwa komplety wtryskiwaczy w jednym komplecie te nowsze WZM a w drugim te stare z lat 90-tych WZM ustawione u pompiarza na jednakowe ciśnienie to tylko tak z ciekawości wstawiłem jedne jak i drugie i takie spostrzeżenia. Zostały te stare bo ładniej pracował i do dziś mają grubo ponat tysiąc motogodzin pracy nic się nie dzieje oczywiście przez ten czas były ponownie regulowane bo ciśnienie przy którym sie otwierają zmalało. Te z nowymi są na zapas ale jeszcze ich czas nie przyszedł. W drugiej 30-stce od 2012 mam znów te Boscha od Poloneza czy Citroena i tam znów jeszcze inna praca ale to już inna bajka nie ma co się rozpisywać 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Na YT zduntruck podawał numer rozpylaczy z Boscha do c360 ale nie mogłem ich wtedy znaleźć. Może teraz są. Jak ktos ma namiar na takie rozpylacze to proszę podać namiary. 

Faktycznie te nowe rozpylacze ciężko ustawic.  Odkąd mam ciągnik to z WZM jest jeden stary rozpylacz to chodzi bez zarzutu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Im końcówka dokładniejsza tym ciśnienie ustawić gorzej. Wiem że brzmi to nie logicznie ale tak jest. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj