Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No cieknie mi akurat nie dużo ale po pracy polu widać,żebym miał jakąś druga pompę  na złomie to bym se rozberał i zobaczył dokładnie co i jak szczerze mówiąc boje się rozbierać trochę 

Opublikowano

Witam. Jest to mój pierwszy post i chciałbym się Was poradzić. Teściu posiada Ursusa C-355, rok temu była regenerowana pompa wtryskowa. Pompę zakładał miejscowy macher i oczywiście ustawił zapłon na tzw. słuch. Mi to troszkę nie pasowało więc zamierzałem sprawdzić poprawność ustawienia względem znaków na kole zamachowym. Po odkręceniu dekla okazało się że na obudowie sprzęgła nie posiadam znaku "wybitej kreski". Czy mógłby mi Ktoś zmierzyć na jakiej wysokości znajduje się ta kreska od dolnej (górnej) krawędzi okienka.

Pozdrawiam

Opublikowano

Ok rozumiem. Wiem, że ustawienie na znaki nie jest lekiem na wszystko. Ustawienie zależy od stanu technicznego silnika, napędu pompy i wielu czynników.

Prosiłbym jeśli mógłby Ktoś zmierzyć na jakiej wysokości jest ta kreska w okienku wziernym obudowy sprzęgła. 

Opublikowano

A tak apropo tych pomp do c360 z mielca sam nie wiem czy produkuja ale jakies sa a jak nie chcesz kupowac pompy z gównolitu polecam pompe od zetora do c360 ( tylko nie pamietam jakiego ) podobno pasuje idealnie na miejsce starej tylko taka pompe po kupnie trzeba zawiezdz do fachowca zeby ustawił dawkowanie na ursusa 360 kumpel tak zrobił i całkiem ładnie pracuje równiutko i wgl. wcisnie gaz to słychac ze idzie. Ja regnreowałem pompe z mieleckich czesci i nie narzekam tylko własnie trzeba umiec, zawsze zostawiałem pompe na stole zeby pierw ustawic a pózniej gdzies po 6 godz sie sprawdzało czy dalej ma własne parametry i tak po takim dotarciu na stole pobierczym albo sie regulowało ja odrobine a jak miesciło sie w normie to sie sciagało i juz gotowy produkt :D

Opublikowano

Witam , sprawdzałem stan oleju w pompie nie było nic oleju , no to wlałem olej 600ml taki jak do silnika leje (turdus 15W40) , przejechałem jakieś 3mth sprawdzam stan a tu tak jakby czyste paliwo  , nawet po zapachu czuć ,stan jakiś 1cm  powyżej minimum  , mam butelke nawet założoną co wyrzuca nadmiar paliwa z pompy , ale nie puszcza ani kropelki :)? co to morze być że paliwo jest w pomie :?

Opublikowano

panowie załozyłem regenerowana pompe wtryskowa brana na wymiane,

wszystko niby ok ciagnik chodzi tak jak powinien lecz jest problem

z tyłu pompy od strony silnika ta rurka cienka co idzie w dól pod silnik 

podczas pracy silnika bez przerwy kapie paliwo.

jak to zaslepiłem to znów paliwo idzie do oleju w pompie az sie odpowietrznikiem wylewa

co to moze byc?? to sie uspokoi jak sie pompa dotrze?? czy ja reklamowac??

Opublikowano

a co ma pompka zasilająca do tracenia paliwa przez pompe wtryskową?? mnie życie nauczyło: jak nie znasz mechanika to ostatnie czego można być pewnym, to że faktycznie coś naprawił... kwestia czy dasz sobie wcisnąć bubla.

Mi zakład pompe w 30stce naprawił, sekcje zapewne mam nowe i ok ale w regulator to coś mi się zdaje nikt nie zajrzał. Narazie siedze z tym cicho bo byc może głowice silnika mam już zużyta i musze to zweryfikować

Opublikowano

Pompa zasilająca również się zużywa, wyciera się tłoczek, czy też korpus pompki w miejscu współpracy i paliwo przedostaje się do oleju podnosząc jego stan.Niby to pracuje w oleju, ale nic nie jest wieczne.Oczywiście najczęściej siadają elementy tłoczące, ale pompki też czasem się zużywają.Skoro kolega pisze, że sekcje są nowe, to albo Go zrobili w konia i nie wymienili nic, albo puszcza pompka.A skoro w regulatorze obrotów nic nie zrobili, to już widzę, jacy to fachowcy.Ja w swoim życiu spotkałem tylko jednego fachowca, który mi zregenerował całą pompę, a nie tylko wymienił sekcje i wyregulował.Biorą kasę za "regenerację" a nie robią prawie nic.Tacy to w większości fachowcy.Gość, który mi ostatnimi czasy robił pompę, to przynajmniej uczciwie wszystko powymieniał, także elementy regulatora i silnik już nie klapie, jak do tej pory.Nikt wcześniej tego nie zrobił, bo robili po łebkach, a kasa leciała.

Opublikowano

Nie wiem gdzie wy regenerujecie te pompy skoro u nas przy regeneracji pompy wymienia się łożyska, uszczelniacze, elementy regulatora obrotów, pompkę zasilającą (lub ją regeneruję), sekcje i ewentualnie zaworki, do tego ustawianie pompy i gruntowne mycie. W mojej okolicy taka przyjemność kosztuję dla C360 około 360zł więc nie wiem czy regenerujecie je taniej czy u Stasia w stodole. Chyba że ktoś robi takie wały...

 

Opublikowano

Ja zawiózł do zakładu gdzie 10 lat temu robili mi pompe od 4P i wtedy byłem mega zadowolony... teraz w c330 wiem że sekcje mam nowe. robiłem pomiar ciśn sprężania i wyszło 24-25 atm więc jeszcze w zasadzie wyrokować naprawy pompy wtryskowej nie moge póki glowicy nie zrobie bo wyczytalem że takie cisnienie to raczej niskie.

Opublikowano

360 pln za tak gruntowny remont pompy, to coś podejrzanie śmieszne pieniądze.Części na pewno wkładają nowe? Bo teraz, to i regenerowane sekcje są i wszystko.U nas, takie różne cwaniaki, co to mają pompy "na wymianę, to sobie 450 pln żądają za tą przyjemność, a i też nie jestem do końca przekonany, jak to jest "zregenerowane" bo raz w życiu miałem z tym do czynienia i zadowolony nie byłem.Ten gość, który mi robił ostatnio, to dosyć młody facet i pewnie jeszcze się nie zdążył tak wyćwiczyć, jak te wszystkie stare lisy.Głównie widzę robi przy autach, common rail i inne wynalazki, a pompy od ciągników, to tak bardziej "po godzinach" i dlatego czeka się chwilę, ale jestem zadowolony.Jak mi niedawno ciężarki w regulatorze rozpieprzyło, to zawiozłem mu inne, pogubił luzy, złożył i przeregulował pompę ponownie.

Opublikowano

Swojego czasu miałem dość mocno styczność z pompami i za taką cenę da się zrobić pompę na nowych częściach, co do sekcji to masz rację bo są nowe i regenerowane aczkolwiek jedne jak i drugie mają tylko rok gwarancji więc każdy sobie może odpowiedzieć na temat lepszości jednych od drugich... Oczywiście pompy dostają i tak gwarancję tylko na rok... Podobnie jak z wałami, chińczyk kosztuję połowę tego a i tak jeden jak i drugi przychodzi prosto z chin w tych samych opakowaniach tak samo zabezpieczone, zapakowane, opisane itp  :rolleyes:  Piszę to oczywiście z własnego doświadczenia :)

Opublikowano

Sekcje ci kolego przepuszczają i jak wyżej kolega napisał że do regeneracji dużo ludzi o tym nie wie że jest tam olej i zmienia się wraz wymiana w silniku

 

ale tak po prostu do regeneracji ? jak pali ładnie itp , a jak sekcje przepuszczają to ma to wpływ na moc silnika?

A może pompka zasilająca.............

 

jest morzliwość sprawdzenia czy jest dobra ta pompka zasilająca , wymiena sie tak jakieś uszczelnienia , czy po prostu założyć nową :)?

Opublikowano

Zależy jak mocno ci te sekcje przepuszczają, u mnie pompa nie ruszana sekcje powoli przepuszczają bo na zimnym deko nie równo pracuje jak naprawdę wolne obroty jeśli zimny ale moc ma dość dobrze się wkręca nie spada z obrotów uprawie.Może być pompka zasilająca bo też potrafi puścić.Głównie tłoczek się wyrabia i tamtędy przepuszcza jeśli masz części z drugiej dobrej pompki to wstawić tłoczek i po problemie jeśli nie kupić nową ale tylko produkcji mielec

Opublikowano

a co ma pompka zasilająca do tracenia paliwa przez pompe wtryskową?? mnie życie nauczyło: jak nie znasz mechanika to ostatnie czego można być pewnym, to że faktycznie coś naprawił... kwestia czy dasz sobie wcisnąć bubla.

Mi zakład pompe w 30stce naprawił, sekcje zapewne mam nowe i ok ale w regulator to coś mi się zdaje nikt nie zajrzał. Narazie siedze z tym cicho bo byc może głowice silnika mam już zużyta i musze to zweryfikować

Gdybyś znał budowę kompletnej pompy wtryskowej 60-ki to nie zadawał byś takich pytań.

Najwyraźniej życie jeszcze nic cie nie nauczyło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v