marobas

Members
  • Ilość treści

    956
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

151 Excellent

11 obserwujących

O marobas

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 01.05.1990

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

4152 wyświetleń profilu
  1. @uo -projektowanie i obliczenia fajne (PKM, wytrzymka i CAdy, itp) ale co do tych "przerażających" to bardziej niż sama matematyka i fizyka przerażały mnie: mat.-metody numeryczne, MESy, fizyka metali i materiałoznastwo...
  2. no ja z tydzień temu zmieniałem końcowy wałek WOM, wprawdzie dokonał żywota przy prasie, ale widać było już juz od dawna był ścinany, i tak sobie myślę, że początkowe pękniecie zaczęło się pewnie od przywalenia śmigłem w jaki korzeń, i brakiem sprzęgła przeciążeniowego na wałku... teraz już mam sprzęgło... kółka dalej nie dorobiłem,...
  3. skoro jedna przekładnia i brak pasków, to raczej jeden nóz... proponuje to kółko z tylu dołożyć... na płaskim nie ma problemu, ale jak pojedziesz gdzieś na górki, to raz że nożem z tyłu będzie bić w ziemie, a dwa na łukach bardzo łatwo pozrywać odciągi... znam z praktyki... a najwięcej tym kosze na takich kozich górkach i ku**i dołkach bo sady mam na takich trudnych terenach, a ten sprzęt się nadaje między drzewka...
  4. marobas

    Zetor 7745

    z tą kabiną to chodzi o tą tylną szybę czy jeszcze jakieś różnice były takie co na zdjęciu można wyłapać??
  5. @iron ja mam dokładnie tak samo, +dodatkowy problem -wąski heder (2,6 w kosie) wiec raz że kołami po miedzach muszę jechać, a dwa że na takich pochyłych, co się jedzie na ukos, to zbieram słome z poprzedniego przejazdu (bo d*pa idzie tak bokiem, że słome sypie na nieskoszone zboże...) trzeba by zaczynac od dołu, i jeździć przejazd przy przejeździe, ale strach nawracać, a na okrętke to jakoś oblatuje... -przynajmniej w wyobraźni się wydaje ze tak bezpieczniej...
  6. jak wyjechał? za tył na krótko pociągnięty "ku górze", + wsteczny i niemalże sam wyszedł? ze zdjęcia wnioskuje, ze powinno się to udać... sam mam podobne tereny, strasznie wkurza, jak klienci ciągną, a nawet miedzy nie obkoszą, czy brzegów nie zgładzą, tylko sie jedzie mało półosi i kółek z tyłu nie wyrwie...
  7. marobas

    Ursus C-360

    no własnie wiem, ze ktoś tam robi, i pomyślałem ze może tam dawałeś bo masz blisko, jakby co, to ja też u "majstra" w husowie... dobry jest w te klocki... a i podpytać można, a nie tylko "zostaw to zrobimy" -@Ursusc360polska -pompy raczej stosunkowo rzadziej siadają niż końcówki, a moja przynajmniej była sprawdzana kilka lat wstecz i była OK...
  8. marobas

    Ursus C-360

    same wtryski...??? ja własnie zabrałem sie za silnik, bo dmuchnęło ciśnienie z tłoka, wżerem w głowicy nad uszczelką... (?) wiec i wtryski dostały końcówki motorpal, ale dopiero za kilka dni posłucham jak cyka, bo na razie tłoki na stole... -wtryski robiłeś w brzezówce, na lewo od tej długiej prostej??
  9. marobas

    Ursus c-360 3p

    @PRIMO bo fetorek ma chyba inną oś z przodu (zwrotnice) i felgi niż... (?)
  10. marobas

    Ursus c-360 3p

    na 7,50 to chyba dystanse na felge by były potrzebne, a najlepiej to szersza felga z mniejszym ET... no i błotniki... -->
  11. ekipa do ścinki i okrzesywania ;)
  12. do markowej musisz zadzwonić do pierwszego lepszego gospodarza... tam sąsiedzi się niemalże biją o pole i ceny pewnie podobne...
  13. marobas

    Ford 7740 & Fiat Uno

    miałem kiedyś 1,4... nawet to jechało lepiej od golfa 1,6... tylko strach z taką blachą jaką ma fiat... @konteno Golf drugi fajny klasyk, ale do codziennego użytku już słabo się nadaje, ale zdrowa 3, z fajnym wyposażeniem jak najbardziej in+
  14. marobas

    Ursus C 360

    co to za husqa...? nie jakiś plastik przypadkiem??
  15. marobas

    Ursus 1224

    akurat nic złego nie widze w talerzowaniu ugoru, śnieg da wilgoć, a może jeszcze trafic na kilka dni mrozu, i własnie będzie się ładnie orać jak sobie to polezy z miesiąc, (orać taki ugór, to katorga, i orać bezpośrednio po talerzówce też...), ludzie piszący durne komentarze za dwa dni pewnie wjadą u sb z siewnikami i bedzie OK...? -sam mam ochote przetalerzować międzyrzędzia w malinach, bo jesienią nie zdążyłem, ale niestety w jedynej drodze dojazdowej (nieutwardzonej, w wąwozie i z głębokim rowem) leży jeszcze z 1,5m śniegu, i choć w polu może by sie dało coś zrobić, to się nie da dojechać... -a dla tych co zaraz będą zachodzić w głowe, po co tak szybko, to dlatego, ze nie można podcinać korzeni po ruszeniu wegetacji...
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.