lenowo1608

Members
  • Ilość treści

    388
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

49 Excellent

O lenowo1608

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 16.08.1987

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

4333 wyświetleń profilu
  1. panowie swoje a ja swoje.. tutaj nie chodzi o to kto ma racje wymian zdan i racji by moc w wspolny prosty sposob dosjc do ladu z tym co zaszlo.. chemia jest prosta i nie zmienna od x lat.. moj przyklad jest prosty.. rownie dobrze wystrczylo by podczas podczepiania sposcic cisnienie na funkcji plywajacej i takze niema problemu.. wymiana zdan i racji jest ok wiec nie masie co bulwersowac
  2. zdjecie zrobie niebawem bo2 pokos sie mi zbliza rychlo.. prosze tylko o cierpliwosc
  3. lenowo1608

    Ursus C-360

    bele 140 ze wzgledu ze c 360 wyzej podnosi to i do niej podpiety ladowacz bel.. Co do dachu to musze zrobic zdjecie.. jak narazie prosze o cierpliwosc i postaram sie to w prosty sposob wyjasnic
  4. lenowo1608

    Ursus C-360

    ponizej 3 nie schodze a czasem caly pokos nawet 4 bo lekko i rowno to idzie
  5. jesli i to nie pomoze sprobuj po prostu zgasic silnik by pompa nie podawala oleju.. porusz rozdzielaczem tak by olej swobodnie mogl wrocic.. w krokodylu takze to zrobisz zalacz elektrozawor jesli takowy posiadasz i taka sama czynnosc.. wiem o tym ze latwo uszkodzic zlacze ale nikt nie kazuje bic nim o metal.. prosty ruch i gotowe.. wszytko zalezy takze od typu zlacza ja mam push-up w ciagnikach i problemu niema pomimo jak wspomniales o rozszezalnosci oleju
  6. lenowo1608

    Ursus C-360

    rotacyjna nie ma szans przy dyskowej.. widac to w gestej trawie tam gdzie rotacyjna lubi sie zapychac a ta idzie.. mam kilka nierownych łak ale z kopiowaniem niema problemu.. szerokosc jest optymalna.. napewno byloby inaczej gdyby kosiarka miala prawie 3m szerokosci to moglby by klopot przy tak szerokiej listwie tnacej
  7. problem mozna rozwiazac zaoszczedajac wiele kasy wystarczy upuscic nadmar cisniena przed podpieciem poprzez wcisniecie grzybka i jest wszystko ok.. temperatura otoczenia robi swoje bo olej ma najwieksza rozsezalnosc objetosci od 0 do 20 stopni C
  8. lenowo1608

    Ursus C-360

    ursus c360 i kuhn gmd 500.. resztki pierwszego pokosu
  9. zadowolony z plonu..? ja tne za 2 tygodnie jak pogoda dopisze
  10. na prawej stronie na gorze jest sprezyna ktora nalezy podciagnac
  11. kazdy chwali swoje.. wiszacymi pasami sie nie sugeruj.. komora nie jest otwarta na full bo opadla do przegladu .. zobacz jak wspolpracuje hydralika ciagnika bo to ma wiele do rzeczy.. moga wiszec ale napinacz podczas zamykania komory zdazy je napiac wiec niema mowy o przytrzaskowaniu.. noz juz drugi raz w tym sezonie ostrze po przebiegiu 250 bel.. siano i kiszonka z ursusem c 360.. jak jest ostry przy mokrym materiale a taki sie zdaza na uslugac to cignik ma lzej.. a zwlaszcza popularna 60.. mniej paliwa idzie a raptem to 5min pracy.. racja ma byc d0brze ustawiony to gwarantuje dobra wspolprace
  12. marian2011- tu bylo ciete pod kiszonke by miejsce zrobic ne bele.. ogolnie plon dobry jak na ten rok za niedługo drugi pokos erykc4011 - tak z kosiarki jestem zadowolony.. ma lzej.. kosze roznie mam rowne laki wiec 3-4 szosowy biegiem sie goni ok 1800 obr i ubywa w oczach
  13. Setik-Kosiarke dyskowa oceniam bardzo dobrze.. pierwszy pokos plus ulugi skosilem na na 1 nozach.. ok 25 ha.. jakosc zachodu uzywanego sprzetu przebija nowe polskie.. kosiarke dyskowa docenisz podczas koszenia gestej powalonej trawy tam gdzie rotacyjna lubi sie zapychac.. tutaj takiego problemu nie ma.. gardlo jest szerokie.. a odgiete noze sprawiaja ze trawa jest podciagana do gory.. 2.4 m spokojnie do Twojego zetora pasuje bo masz 4x4 kevin25- zestaw jak najbardziej na plus
  14. Nóż jest pod walkiem przednim.. jesli masz mocowanie to i on powinien byc.. a takze noz skrobiacy z dolnego walku na klapie bo na nim takze mokre lubi sie owijac
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj