Rafallll360

Members
  • Ilość treści

    3875
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

957 Excellent

O Rafallll360

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 9 Marzec

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Podkarpacie
  • Zainteresowania
    motocross i modelarstwo

Ostatnio na profilu byli

12701 wyświetleń profilu
  1. Jeszcze nie miałem okazji go w ziemie puścić sam jestem ciekaw czy 60tka udrze to pod górę. Dałem za niego 1100zł jedynie lemiesze trzeba poklepać lub dorobić z hardoxa.
  2. Rafallll360

    Ursus C-360

    Remont skrzyni i mostu na nowych częściach to już ostateczność w tych szrotach. Jeszcze po uszczelniać gdzie się da i silnik złożyć bez problemów i wszystko bangla ale reszta to już droga przez piekło.Na co dzień przy tych zabytkach robie to ręce opadają ....A do ruskiego to już pomyłka.Co drugi przypadek to kompletne ruina.
  3. Rafallll360

    Ursus C-355

    Zgliszcza nabierają koloru i wyglądu.
  4. Będziesz tego srogo żałował.....że nie kupiłeś sobie wcześniej Robota idzie aż miło gwinty tylko fuczą, sam mam dwie sztuki mniejsza i większa lecz z Millwaukie na co dzień używam w warsztacie nie do opisania jest jak szybko idzie demontaż i montaż podzespołów.
  5. Oczywiście że będzie mocniejszy niż chińskie kucyki sam posiadam Stihla FS-120 bardzo lekka i dość mocna daje rade w pokrzywach po pas.W tym budrzecie możesz jeszcze wybrać Oleo-Maca.
  6. Nie filozofuj bo różne warunki na równym terenie jak stół to nie to samo co po górzystym terenie...
  7. Tak wgl to zjeżdżałeś z góry takim zestawem z 10 tonowym ładunkiem po asfalcie żwirze błocie lub ubitej ziemi że tak się mądrzysz ? Wystarczy że ci jedno koło straci poślizg i zawinie cie w precel pod dyszlem nawet nie będziesz wiedział kiedy....
  8. Jak się jeździ po równym terenie i hamulców się używa jedynie do zatrzymania w miejscu to standardowa sprężarka jest wystarczająca....Przy moim górzystym terenie przy wożeniu ziemi z intensywnym wykorzystywaniem hamulców niestety ilość powietrza jest zbyt mała. Układ mam w 100 procentach szczelny złącza węże zawory siłowniki praktycznie w sezonie co tydzień jest to kontrolowane.
  9. Powietrza w końcu nie będzie brakować.
  10. Myślę że jak się dotrze i założę turbo to będzie prezentacja pełnej mocy. Zostaje mniej jak są szpilki remontowe M16 lecz jak się tulei nie przerobi to i tak za mało zostaje.
  11. Subtelna różnica w stosunku do serii.
  12. Maska jeszcze z tych co w miarę wyglądają bo te późniejsze ewolucje to jakieś nieporozumienie.... Jeżeli chodzi o koszty to farby podkład rozcieńczalnik ok.900zł maska z pulpitem 1800 zł nowa instalacja lampy halogeny 550 zł śruby podkładki nakrętki itp 100zł.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj