Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

mam proble z 85.14 silnik po remoncie kapitalnym tylko pompa i wtryski od poprzedniego silnika bo mi tulej sie rozkruszyla i cały silnik wymieniłem ale na tamtej pompie i wtryskach chodzil ladie a teraz w tym silniku strasznie kopci na bialo niebiesko duzo pali i ciezko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

Albo rozrząd albo zapłon pompy paliwowej jeśli przy tych silnikach takowy jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Kolego napisz proszę coś więcej o zapłonie pompy paliwowej, bo szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę o zapłonie w silniku o zapłonie samoczynnym, ale człowiek uczy się całe życie.

Edytowano przez KRISTOFORn
Cytowanie poprzedniego posta

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

Nie wiem jak w twoim traktorze ale u mnie jak w Ursusach czy MTZ zmieniałem pompę to zawsze mechanik ustawiał punkt wtrysku tzn krecił kołem zamachowym szukając punktu wtrysku na 1 cylindrze od chłodnicy. Może to niefachowo określiłem to najwyżej niech ktoś mnie poprawi. Ewentualnie może źle masz ustawione koła na rozrządzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Kolego napisz proszę coś więcej o zapłonie pompy paliwowej, bo szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę o zapłonie w silniku o zapłonie samoczynnym, ale człowiek uczy się całe życie.

 

Zostałem dziś ostrzeżony przez moderatora "KRISTOFORn" za cytowanie poprzeniego posta!

 

Po pierwsze: Przeczytałem cały regulamin i nigdzie nie znalazłem w całym regulaminie punktu: "Pkt. 1.1 – cytowanie poprzedniego posta" a taką wiadomość otrzymałem w mailu.

Po drugie: na stronie:

http://www.agrofoto....g/#entry1259888

KRISTOFORn napisał:

Sprężyna ma tendencję do zawieszania się ? Niby w jaki sposób mają się zawieszać?

zgadnijcie jaki był poprzedni post:

kwadratowa rama jest wytrzymalsza niż okrągła, a resor dlatego że chętniej wraca do pozycji roboczej po trafieniu na przeszkode, a sprężyna ma tędencje do zawieszania się

dalej będę polecał Ci kvernelandy bo moim zdaniem lżej idą niż polskie

Czy zatem KRISTOFORn nie zacytował poprzedniego postu: "Sprężyna ma tendencję do zawieszania się ?"

Czy nie należy mu się ostrzeżenie!

Czyżby byli "równi" i "równiejsi"?

 

Jeżeli moderator dał Ci ostrzeżenie, to widać że się należało, dlaczego zaśmiecasz ten temat takimi postami? nie wiesz co to jest cytowanie poprzedniego posta, a chcesz dawać ostrzeżenie moderatorowi? +1 punkt ostrzeżeń za zaśmiecanie tematu, tj, pkt. 1.4 wg. taryfikatora i nie pisz że nie ma takiego punktu !!!! Taryfikator ostrzeżeń AgroFoto.pl 2013 - Ogólnie i szczegółowo o AgroFoto.pl - Agrofoto.pl Forum Rolnicze i Galeria Rolnicza

Edytowano przez MAT912

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Wojtek
      ile wam palą te ursusy na mtg i na ile godzin pracy ciezkiej lub lekkiej starcza pełen gorny zbiornik
      jak bym nie kombinował czy jezdząc na obrotach 1500-1700 w orce czyw innych pracach czy obrotach 2100-2400 zawsze mi gasnie ciagnik z braku paliwa po około 7 godzinach,( mam 1224, pzrez kilka dni chodziła w turbo ale sie zatarła i znowu jest bez turbo, pompa jest spowrotem zmieniona od bez turbo)
    • Przez adrian3344
      Witam, tak jak w temacie wie ktos jaka moze byc przyczyna??

      Myślę ze to wina kół pasowych, ale może sie myle i przyczyna jest inna.
    • Przez paragon
      Witam wszystkich.
       
      Pierwszy raz zakładam jaki kolwiek temat na forum, proszę więc o wyrozumiałość.
      Problem z jakim się spotkałem to spora zagadka. Mianowicie proxima 8441 3400 mth (od nowości w jednych rękach) przestała nagle palić (kręci, słaby dymek lub raczej para)
      Co zostało sprawdzone:
      - Paliwo nie schodzi z układu (nawet po 2 dniach pompka ręczna od razu pompuje stawiając charakterystyczny opór)
      - Swiece grzeją na 100%
      - jakość paliwa (jeszcze 3 ciągniki wtym dwa praktycznie nowe (zetor i JD) na tym samym paliwie bez problemu)
      - w tym ciągniku na pompie jest głowiczka ustalakąca dawkę względem ciśnienia w kolektorze ssącym (turbo), odpowiada ona również za dawkę startową (sterowanie ciśnieniem smarowania silnika) - działa poprawnie
      - pompa była u pompiarza - pod tym kontem (pompka zasilająca też)
      - kręci wystarczająco szybko
      - po poluzowaniu przesodów wysokiego ciśnienia i pracy rozrusznika paliwo daje aż miło
      - dolot powietrza i wylot spalin drożne
      - po odpaleniu na zaciąg procuje normalnie, gdy się go zgasi po chwili - jeszcze zimny - znów nie pali. Gdy ciepły pali normalnie
      - luzy zaworowe sprawdzone.
      - odma sucha nie dmucha podczas pracy (więc ciśnienia sprężania nie sprawdzałem, bo mam problem ze znalezieniem starego wtrysku który mógłbym przerobić na końcówkę do zegara) Poza tym problem powstał nagle.
      Nie z jedną zagadką sobie poradziłem ale tu pomysły się już kończą dlatego zwracam się z prośbą do użytkowników o merytoryczną pomoc.
      To co planuję jeszcze sprawdzić choć mało prawdopodobne to:
      -wtryski (jak już się go odpali to wszystko ok (moc, dymk i inne takie)
      Ściągnąć głowicę celem oddania do sprawdzenia szczelkości zaworów i ocenić gładź cylindrów i denka tłoka
    • Przez lepo
      Ostatnio było do końca pryskane, dzisiaj napełniliśmy opryskiwacz i na polu okazało się że źle pryska. Normalnie ciśnienie jest ustawione 3-4 bar. Natomiast tu wzrasta ciśnienie do 8-10 bar i co któraś dysza tylko pryska. Filtry są czyste, czy ktoś z użytkowników miał podobną sytuację?
      Opryskiwacz to pilmet
    • Przez peecon
      Witam, mam problem z moim bielaruskiem, przeczesałem forum w poszukiwaniu rozwiązania problemu ale mimo kilku zabiegów próby naprawy ciągnik nadal ciężko pali, a wręcz już w ogóle nie chce odpalić.
      Traktor jest z 1974 roku od ok 7 lat jest używany sporadycznie do lekkich prac wokół domu i lesie raptem kilka dni w roku. Od ostatniej zimy wymieniłem w nim: akumulator, rozrusznik na nowej generacji, wtryskiwacze razem z gniazdami, profilaktycznie oddałem pompę do regeneracji, poprawiłem instalację elektryczną razem z grzaniem świec. Po zamontowaniu pompy ciągnik palił tak jak wcześniej z wielkim problemem i tylko z samostartem. Popracował kilka godzin bez obciążenia, zgasiłem go by dokręcić przewód bo sączyło się z niego paliwo i już nie odpalił. Dodam że ciągnik cały czas kopcił na niebiesko przed tymi wszystkimi zabiegami i także po.
      Po kolejnym przeszukaniu forum zacząłem ustawiać zapłon zgodnie ze wskazówkami kolegi Seweryna20. Okazało się że pompa po regeneracji nie podaje w ogóle paliwa mimo kręcenia z 2 godziny ręcznie i rozrusznikiem, więc ponownie zamontowałem pompę która była wcześniej w ciągniku (do regeneracji dałem pompę zapasową leżącą od kilkunastu lat na półce). Po godzinie walki udało się ustawić zapłon. Po ustawieniu zapłonu widzę kolosalną różnicę w szybkości i płynności kręcenia rozrusznikiem ale mimo to od feralnego zgaszenia, ciągnika nie mogę go odpalić. Proszę o poradę jaką rzecz następną powinienem sprawdzić?
      Dodam że jak się później okazało pompa którą dałem do regeneracji na tabliczce miała 2200 ob/min a oryginalna siedząca w ciągniku 1600ob/min, proszę o podpowiedź czy to ma jakieś znaczenie skoro przy obu pompach jest taki sam problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj