22krystianek22

Renault ogrzewanie

Polecane posty

Słyszałem ze można się podłączyć w Renault (133.14) pod ta chłodniczne od klimatyzacji, na zdjęciu to tak od przodu ciągnika ta większa  wtedy będzie lepszy efekt ogrzewania ale jak się tam wpiąć, pod które wejście zasilanie ? A gdzie spływ ?

 

1EC8518E-A55B-4EA9-8EE9-232827B7D001.jpeg

Edytowano przez 22krystianek22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

😆, to jaja z Ciebie robią sobie , no chyba że klima nie czynna to możesz ogrzewanie podłączyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

za grosze na złomie wyrwiesz nagrzewnicę z jakiegoś auta

jak chcesz to podłączyć to dół zasilanie a góra powrót


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8523
19 godzin temu, 22krystianek22 napisał:

No klima nie czynna 

Kilka lat temu ktoś pisał że podłączył ogrzewanie do chłodnicy klimatyzacji i że dobrze to działało.

9 minut temu, izydor6280 napisał:

za grosze na złomie wyrwiesz nagrzewnicę z jakiegoś auta

która nie będzie pasować

 

10 minut temu, izydor6280 napisał:

jak chcesz to podłączyć to dół zasilanie a góra powrót

akurat odwrotnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397
Dnia 3.03.2022 o 12:12, 22krystianek22 napisał:

wtedy będzie lepszy efekt ogrzewania 

 

Jak Masz klimę to bym zostawił i zrobił zawsze to w lato lepiej ,

A że ogrzewanie słabo działa to nie koniecznie wina nagrzewnicy tylko obiegu , sprawdzałeś czy przewody ciepłe ? Mam taki problem w fiacie w zimę chłodnice całą zakrywam kartonem i dopiero coś tam za jakiś czas grzeje i to puki termostat się nie otworzy i znów zimno zanim się nagrzeje , grzeje dopiero jak pochodzi na większych obrotach i to z obciążeniem , bo jak na niższych to sobie można pomarzyć/pomarznąć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek277    909

To kolanko od węży masz ciepłe czy gorące? Bo to ma być tak gorące że ma cie parzyć jak dotkniesz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8523
50 minut temu, 22krystianek22 napisał:

Węże ciepłe nagrzewnica ciepła a jakoś słabo dmucha 

Te typy tak mają,to ogrzewanie z nagrzewnicą w dachu to jest postawione na głowie.Nagrzewnica powinna być na dole kabiny i wyloty ciepłego powietrza w pobliżu podłogi by ciepłe powietrze unosiło się do góry.Obecnie jest tak że w głowę gorąco a nogi zmarznięte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

moze byc czesciowo juz zabita nagrzewnica i tez słabo bedzie grzalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    789
22krystianek22 napisał:

Ogólnie to waż można złapać i mnie nie oparzy tzn jest gorący ale nie tak ze by parzyć i nagrzewnica tak samo 

mógłbyś zrobić zdjęcie sprężarki klimatyzacji, chodzi mi o napęd pasowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

Spreżarka ma osobny pasek a raczej dwa paski i wspornik dodatkowy na którym jest mocowana.

Kiedyś próbowałem cośtam modzić u siebie tzn zamowilem częściowo już jakieś rzeczy ale ostatecznie odpusciłem taką klime.

Wywaliłem szyberdach(i tak non stop przeciekał) i zalożyłem klime dachową.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    789

mi bardziej chodzi o zamontowanie tam sprężarki powietrza. A na wale koło pasowe na ile pasków masz? I czy na tym samym pasku jest alternator i klima?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

Ja mam na jeden bo ja klimy nie miałem.

Ale do klimy wiem że są dwa paski i osobny pasek do alternatora.

Zamowiłem takie koła bo coś miałem z nich działać ale ostatecznie odpusciłem i odesłałem.

Brałem u takiego handlarza używanymi częściami do renówki to mi trochę to tłumaczył.

Może by i mial wspornik pod kompresor czy nawet i sprezarkę bo miał trochę tych części.

Ja przerobiłem swoje przyczepy na hydraulike pewnie jak większość z nas mam tylko hamulce hydrauliczne.

Z tym że siłowniki w przyczepach dałem dwoiste są hydrauliczno pneumatyczne tak że mogę i powietrzem hamować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    789

U mnie sprawa jest ciut skomplikowana i dlatego padła decyzja o instalacji pneumatycznej. Sprężarkę już mam tylko kwestia przekładni pasowej i rozłączania spręzarki. Czyli alternator chodzi Ci na jednym pasku? U mnie alternator i pompa jest na podwójnym pasku ale myślałem żeby dać tu jeden i jeden na sprężarkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

Tak ja mam jeden pasek tylko.

Myślę że jeden pasek na kompresor to chyba mało zwłaszcza że tam małe te paski są.

Pasuje dwa co najmniej 13stki paski.

Bo altek jak tylko ładuje to może na jednym chodzić.

Ja właśnie chce przerobić u siebie na dwa bo jak w lato klima chodzi to jeden pasek na alternatorze nie daje rady.

Chciałem kupić koła od takiej reni z klimą ale kurcze są całkiem inne i nie pasują wcale.

Ty masz na alternatorze dwa paski bez klimy masz fabrycznie tak??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    789

Jeden ale podwójny tak jakby dwa na raz, kuzyn w identycznej ma dwa pojedyncze i w katalogu też jest ze może być jeden podwójny lub dwa pojedyncze. A masz może fotkę albo nr tego koła od tej z klima? Sprezarka bedzie ze Stara i tam oryginalnie było na jeden pasek. Myślałem nad tym aby dać na sprężarkę jakieś sprzęgło coś jak w klimie na elektromagnes. A co myślisz jakby dać dwa paski z wału ma sprężarkę potem na pompę, alternator i powrót na wał? tylko wtedy na pompie wody pasek mało owinięty i może jakieś koło pośrednie np między sprężarkę a pompę?

Pasek mam taki

20230307_092919.jpg

20230306_112015.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

Poszukam ale raczej nie mam zdjeć.Chyba nie zrobiłem jak mi to przyszło wtedy.

Tak jak u Ciebie chciałbym zrobić u mnie właśnie.

Co do sposobu ułożenia paska pompa wody stawia minimalny opór więc nie musi być owinieta paskiem.Spokojnie pójdzie na mniejszym.

Bardziej sprężarka i alternator mogą być owiniete.

Co do sprzegła trudno poradzić na odległość.

Jak masz takie z elektromagnesem to bajka.Dawaj na guzik i masz spokój.

Jak nie no to kombinacje większe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    789

No właśnie nie mam, ale znalazłem w necie gościa co dorabiał coś takiego, jak przyjdzie sprężarka to zmierzę wałek, obliczę średnicę koła i będę do niego dzwonił. Bo jak inaczej to rozwiązać? Sprężarka i altek będą owinięte bo są skrajnego położenia i 2/3 koła będzie owinięte, bardziej boję się o pompę żeby nie chciał się grzać. pytanie czy to dobre rozwiązanie aby te dwa długie paski razem napędzały wszystko? Jakby było sprzegiełko na sprężarce to opory były by tylko podczas transportu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

Zrobisz wg uznania ale pompa wody nie stawia żadnych oporów to i tak będzie spokojnie chodzić.

Natomiast sprezarkę jakbym miał robić to tylko na takim sprzegle bo najwygodniej.

Inaczej to albo na stałe albo osobny pasek i napinacz żeby zakładać pasek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    789

Nie mogę na internecie w ogóle namierzyć koła wału co miałby więcej niż dwa rowki. Temat jeszcze przemyślę, dzięki za sporo informacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

Nie ma sprawy,jeśli cokolwiek pomogłem.

U mnie jest tak i niestety alternator ma 140A i jak klima na dachu chodzi w lecie na upale to pasek nie wyrabia 😫.

 

IMG_20230310_093652.jpg

IMG_20230310_093706.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj