gazela77

ciagniki marki TYM

Polecane posty

macieja910    0

Firma powstała w Seulu w latach sześćdziesiątych, produkuje traktory chyba od 30 do 100 KM i podobno na innych rynkach bardzo dobrze się przyjęła. Jakościowo niby nie odbiega poziomem od innych firm ale to dopiero się okaże. W traktorach montują silniki Perkinsa, i z tego co wiem to stosują też rewers elektrohydrauliczny i skrzynie biegów 16/16, 24/24 i 32/32, te ostatnie z półbiegami. Takie informacje wyciągnąłem od znajomego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

no napiszę krótko , nieznany dziwnie wyglądający totalny wypas. Cena korzystna , EHR, klima, biegi pod obciążeniem, dużo elektrohydrauliki (WOM, blokady , napęd) i automatyki. No ten 100 KM to jest bardzo godny polecenia sprzęt, jedyna wada to opony, które są za wąskie i b.dziwne jeśli chodzi o bieżnik.


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macieja910    0

ursus914 no bo na czymś oszczędzają, z resztą Ursusy nowe też mają wąziutkie opony :) Ale podobno wszystkich dziwi jakość tych ciągników TYM bo niby wcale nie są gorsze od innych, a że silnik Perkins to i można liczyć na niezawodność :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

@KAROL4 ceny są takie jak model Tym T1003 (101 km) cena netto 137 748 tyś, Tym T503 (50 km) cena netto 71 212 tyś, Tym T603 (58 km) cena netto 81 577 tyś, Tym T903 (92 km) cena netto 129 419 tyś.


Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboEVO100    531

Ostatnio w Tygodniku rolniczym była wypowiedź faceta który miał wcześnie c-360 i kupił TYM T603 i spalanie tego ciągniczka w tej samej pracy jest o połowe niższe niż przy c-360 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Teraz ciekawe czy ten ciągnik taki oszczędny czy C-360 taka paliwożerna ;) Chociaż w sumie ten TYM silnik Perkinsa więc może być oszczędny.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szyszak007    0

Ciekawi mnie czy ktos z was już kupił ten ciągnik.Zastanawiam sie własnie nad zakupem interesuje mnie model 603 58KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szyszak007    0

w przedostatniej TOP-TECHNICE jest test modelu 603

Nie czytałem ale czy było tam porównanie do innych marek ciągników.Jak wypadł ten test 603?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gazela77    10

top-technika 03/2010.jest tam test ciągnika TYM 603ST.podam opinie szpeców którzy go testowali:"Tym 603 to dobrze wyposażony ciągnik jak na ten przedział mocy. Niewątpliwie jego atutem jest miekka i przyjemna praca silnika. w wyposażeniu testowym z kompletem obciażników i instalacją pneumatyczną kosztuje 104,900zł brutto. gwarancja 2 lata lub 1500 mth. na silnik (perkins) 3 lata gwarancji. silnik perkins 404C-22T. wersja ST ma rewers mechaniczny i sprzegło suche. skrzynia biegów posiada 4 biegi główne,3 grupy i reduktor co daje razem 24 do przodu i tyle samo do tyłu. 2 predkosci WOM- 540 i 1000. hydraulika: wydatek pompy 36litr. na min przy ciśn. 160 barów.. udzwig 2360 kg. duża i obszerna kabina z klimą w standardzie.

Ogólnie nie mieli do niego większych zastrzeżeń ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktom    1

Wydaje mi się że to konstrukcja bardzo podobna do Kiotiego DK 551, widać na zdjęciach jakie są podobne. Podobny silnik, pojemność, moc, masa. Ma większą pompę i dlatego większy udźwig ale i tak będzie ciężko to wykorzystać przy takiej masie własnej ciągnika. No i cena nie ta sama, jest droższy o kilkanaście tysięcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki86claas    0

Witam. Ktos pisal ze najtańsze ciągniki marki tym sa najtańsze w Zapolu. W jakim to województwie jest? Ja mieszkam na Podlasiu i jadac do Ełku po drodze jest skladnica jakas z maszynami rolniczymi, stal tam T603 i on kosztuje cos ponad 110 tys. zl. Jakos drogo w naszym terenie one stoja. Nie jest mi potrzebny jakiś duzy ciągnik tylko ciągnik do 60 KM który będzie funkcjonalny, mam male gospodarstwo które od roku jest nastawione na chodowle krow mlecznych. Z biegiem czasu mysle o powiększeniu swojego stada ale na to trzeba czasu no i przede wszystkim kasy. A nowy ciągnik to nowy ciągnik moim zdaniem, przynajmniej kilka lat z naprawami może być spokoj. Rozwazalem kupno jakiegoś RENAUT-a czy tez MF-a. No i wywal na takiego trupa najmniej 50.000 zl. No i tak po głębszych spostrzeżeniach to koszty napraw mnie przerazaja, jak np.: Tryb napedu przedniej osi w mf i z tad ceny od 2.500 zl - 3.500 zl. Ludzie toc to sziok w trampkach żeby do dziada co ma 17-20 lat tyle za części wpie......lic na kawal metalu. Znajomi maja i MF-y i Farmery 844(czy jakos tak) i inne ciągniki w których eksploatacje mase forsy wkladaja. MF koszt naprawy nieco ponad 4.00 tys zl. Sprzeglo w Farmerze 3.000 zl bo tam cos trzeba było przetoczyć to okładziny na tarczy przebic bo tak najtaniej. Podpowiedzcie mi co tam wiadomo wam jest na temat tych ciagnikow marki TYM model T603. może ktoś już taki kupil czy sąsiad ma czy tez jakiś znajomy. pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

luki ja napisze tylko o tych mf co wspomniałeś - słyszałem że niektórzy wołają za atak 3 koła i to stary - u mnie w okolicy 1500 zł kosztuje cały atak nowy, ojciec naprawiał i zapłacił 250 zł.

Sorki za OT ale jak słysze czasami takie chore ceny to aż mi nóż w kieszeni się otwiera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    56

Do zachodnich części drogie ale są dobrej jakości i wytrzymają wiele lat jak orginał, Mikruss naprawiałeś przedni atak do mf-a ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

dokładnie wałek atakujący bo frezy poszły, tak samo jak w moim fiacie 780 dt i oba w jednym tygodniu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki86claas    0

Wiesz ja tylko napisałem to co mi opowiadali ci którzy naprawiali takie ciągniki jeżeli oni mówili nieprawdę o takich cenach to tak samo i ja mowie nieprawdę bo powtarzam ich słowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    56

dokładnie wałek atakujący bo frezy poszły, tak samo jak w moim fiacie 780 dt i oba w jednym tygodniu :D

W jaki sposób naprawili te frezy ? możesz podać namiary na ten zakład co robił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

jak czasami gdzieś dzwoniłem za częściami to też aż włosy dęba stawąły takie ceny niektórzy rzucali, ale 4 km sprowadza znajomy ciągniki i w zasadzie tylko od niego ciągniki kupuje i jak coś grubszego potrzeba to się jedzie do niego, znowu dużo części też brat kupuje u Korbanków, bo niektóre wychodzą naprawdę w podobnej cenie co podróby na allegro.

Trzeba tylko dobrze szukać i tak prawdę mówiąc nie bać się czasami serwisów, bo niektóre rzeczy mają w normalnych cenach.

 

Co do wałka to nie napawali tylko ucinali i wstawiali część z frezami nową zahartowaną.

Jak znajdę namiary z tel. to Ci podam

Tylko jeszcze jedna uwaga - jak frezy na przednim napędzie zjechane to trzeba wytulejować przedni wspornik i oś przednią bo ma duże luz - cała operacja z frezami na dwoch walkach i nowym łącznikiem kosztowała 1100 zł + oczywiście demontaż i montaż na ciągniku.

Edytowano przez Mikruss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez OuttaControl
      Dałby rade ktoś pomóc, mianowicie chodzi o rewers w tym ciągniku do przodu wchodzi normalnie ale do tyłu coś blokuje wajchę i nie pozwala jej się cofnąć jak próbuje bez wciśniętego sprzęgła to słychać jakby ślizganie w skrzyni a nie zgrzytanie trybów i za cholerę nie wiem oco chodzi zdaje się że nic się nie rozwaliło a rewers coś blokuje..
    • Przez plati
      Witam. 
       
      Posiadam wozidlo budowlane. Od wczoraj zaczęły występować problemy ze sprzęglem. 
       
      Wozidlo posiada silnik lister petter taki jak w aukcji poniżej. 
      https://allegro.pl/oferta/silnik-spalinowy-lister-petter-diesel-defekt-8328613290
       
      Miał kto kiedyś styczność z takim silnikiem. Zastanawia mnie czy jest możliwa naprawa samego sprzęgła czy to jakaś część konstrukcyjna silnika. 
       
      Jeśli ktoś ma jakieś informacje to byłbym wdzięczny  🙂
    • Przez C325
      Witam, odkupie instrukcje do maszyn konnych jak i ciągnikowych z lat 1960/1995. Jeśli ktoś ma coś na zbyciu to pisać. 
    • Przez beni226
      Witam, nie wie czy w dobrym dziale ale mam problem z moim 7740, jak jest zatankowany do pełna to nie ma problemu jednak jak paliwo spadnie poniżej połowy to zaczyna sie zapowietrzać. W moim 7740 są 2 zbiorniki 1 z przodu oraz drugi za kołem z tyłu. Miał ktoś może taki problem. Szukam rozwiązania. Podejrzewam ręczną pompke do paliwa ale nie wiem czy ma to z tym zwiazek jaki kolwiek. 
    • Przez gelo707
      Czy zna ktoś nr RAL  malowania ciągników Fiat z okolic 1986r? Maska felgi, skrzynia, silnik.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj