nwj451

Jak odpowietrzyc renault Ares 710

Polecane posty

izydor6280    1155

który układ, paliwowy, hydrauliczny czy może chłodzenia ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

nie wiem jak jest to w Aresie ale w mojej 95.14 robie to tak

 

pompuje ręczną pompką zasilającą aż do momentu jak szklany filtr paliwa sie zapełni, następnie luzuje przewód idący od filtra paliwa do pompy paliwowej, po odpowietrzeniu zakręcam ten przewód i pompuje dalej

 

teraz trzeba odpowietrzyc pompe paliwową, najpierw dół, potem góre(głowiczke), czyli pompujemy, przytrzymujemy pompke wcisnieta i luzujemy srube odpowietrzajaca na kluczyk 8 w pompie, powtarzamy czynnosc az nie bedzie powietrza tylko bedzie tryskało paliwo

 

następnie trzeba odpowietrzyc góre pompy, powtarzamy czynność jak wyzej z tym, ze teraz luzujemy srubke odpowietrzająca na klucz 8 znajdującą sie w głowiczce

 

gdyz juz to zrobimy nalezy odpowietrzyć Rotor, w tym celu odkrecamy przynajmniej jedna a najlepiej dwie rurki wychodzące z pompy paliwowej i idące do wtrysków

 

krecimy rozruszynikiem przez ok 20-30 sekund, paliwo musi zaczac tryskac, czynność tą czasem trzeba powtorzyc kilka razy, gdy juz tryska ropa zakrecamy rurki i odpalamy traktor ot cała filozofia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

kurde. lepiej nie zapowietrzac z tego co tu czytam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

nie wiem jak jest to w Aresie ale w mojej 95.14 robie to tak

 

pompuje ręczną pompką zasilającą aż do momentu jak szklany filtr paliwa sie zapełni, następnie luzuje przewód idący od filtra paliwa do pompy paliwowej, po odpowietrzeniu zakręcam ten przewód i pompuje dalej

 

teraz trzeba odpowietrzyc pompe paliwową, najpierw dół, potem góre(głowiczke), czyli pompujemy, przytrzymujemy pompke wcisnieta i luzujemy srube odpowietrzajaca na kluczyk 8 w pompie, powtarzamy czynnosc az nie bedzie powietrza tylko bedzie tryskało paliwo

 

następnie trzeba odpowietrzyc góre pompy, powtarzamy czynność jak wyzej z tym, ze teraz luzujemy srubke odpowietrzająca na klucz 8 znajdującą sie w głowiczce

 

gdyz juz to zrobimy nalezy odpowietrzyć Rotor, w tym celu odkrecamy przynajmniej jedna a najlepiej dwie rurki wychodzące z pompy paliwowej i idące do wtrysków

 

krecimy rozruszynikiem przez ok 20-30 sekund, paliwo musi zaczac tryskac, czynność tą czasem trzeba powtorzyc kilka razy, gdy juz tryska ropa zakrecamy rurki i odpalamy traktor ot cała filozofia.

 

Cały tok myślenia jest jak najbardziej poprawny.

Niektóre procedury można poprawić, a mianowicie:

Pompę wtryskową odpowietrza się razem (dwie śrubki) a to ze względu na fakt, że jest przejście między "górą a dołem" pompy - jest dużo szybciej.

A tak na marginesie: w górze pompy nie znajdziesz głowiczki.

Kręcenie przez 20-30 sekund świadczy o niedostatecznym odpowietrzeniu na poprzednim etapie lub o zanieczyszczeniu filtrów lub niepoprawnym złożeniu (jeśli coś było rozbierane)  i jest niewskazane.

Paliwo powinno tryskać po max kilkunastu obrotach silnika, czyli w okolicach 10 sekund. (im więcej przewodów odkręcimy, tym szybciej nastąpi odpowietrzenie)

 

nie no to jest proste, odpowietrza sie jak kazdy inny ciagnik wszystko po kolei :)

 

W Ursusie C-330 odpowietrzam tylko pompką ręczną do momentu specyficznego "syczenia", czyli powrotu paliwa do zbiornika i odpala. Nic nie odkręcam tylko pompowanie przez 15-20 sekund, zależnie od zapowietrzenia.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez einsztain
      Witam, mam problem z aresem 620rz, a mianowicie podczas maksymalnego skętu kołami przestaje działać sprzęgło, ciągnik nie chce ruszyć pomimo włączonego biegu. Wspomaganie również trochę ciężko pracuje a po dodaniu gazu pracuje o wiele lepiej ale mimo to nadal istnieje problem z sprzęgłem. Czy ktoś już miał taki problem i wie co mogło się wydarzyć? 
    • Przez Marecki112
      Witam wszystkich może ktoś wie jak zdemontować kabinę albo chociaż unieść tylna część kabiny są jakieś ukryte śruby czy tylko poduszki przewody i kable ?
    • Przez Ebeebe
      Witam. Pod koniec zeszłego roku zakupiłem właśnie Renault 7514. Podnośnik chodził dobrze, raz na jakiś czas sobie podbił podnośnik do określonej pozycji. Jednak niedawno nagle zaczął puszczać ciśnienie i bardzo szybko podbija do góry, że trzęsie całą kabiną. Być może ktoś wie czym dokładnie jest to spowodowane 
    • Przez misiu1123
      Witam. Temat już przerabiany w renowkach, ale nic nie znalazłem od mojego staruszka. 
      Podnośnik pod obciążeniem się zacina, nie chce opuścić. Dopiero ruszenie dźwignią od hydrauliki spowoduje jego gwałtowne opuszczenie. Gdzie w rozdzielaczu szukać problemu? Mam go na wierzchu  ale nie idzie mi rozebranie go, bo nie wiem w która stronę co ma wyjść, a nie chcę nic tam pokaleczyc. Czy może wiecie, kto regeneruje takie rozdzielacze i jaki to byłby koszt, bo znalazłem nowe rozdzielacze do innych renowek, to cena powaliła mnie na glebę. A może któryś z forumowiczów miałby jakiś schemat podnośnika, oczywiście nie za darmo, bo umarło.  Dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez traktorzystaJakub7211
      Witam. Mam problem z półbiegami w renault Ares 710. Mianowicie ciągnik sam sobie zmienia półbiegi, czasem nie chce przerzucić półbiegu tylko musi się chwilę zastanowić, po czym zmieni na dwa półbiegi w dół lub w góre i po chwili zmieni na zadany pół bieg. Nie raz sam z siebie ni z tąd ni zowąd zmieni półbieg (zbije w dół po chwili wrzuci do góry lub na odwrót) Czym może być to spowodowane? Dodam jeszcze że nie raz fiksuje licznik na przykład jade z prędkością 8km po czym licznik  zaczyna wskazywać różne prędkości, dochodzących nawet do 80km/ha, czujnik prędkości napewno działa dobrze ponieważ nie wyłącza przy tym napędu. O co może chodzić z tym wszystkim? Domyślam się że coś z elektryką ale od czego zacząć? Sterowniki?  instalacja?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj