Ursus C-328
 

Ursus C-328

  • 2357 wyświetleń

Informacje o zdjęciu Ursus C-328


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Kaszlak79
  • 749 2769

Jak masz smykałkę to nawet w stodole. Co najwyżej lakierowanie zlecisz komuś kto ma do tego warunki, sprzęt i umiejętności.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukaszbizon
  • 40 375

Ciągnik robiony jak dla siebie przejrzany silnik ,skrzynia zajrzane do mostu i hamulcy.Usuniete wszystkie luzy wytulejowana przednia oś wszystkie blachy wypiaskowane łącznie z korpusem (dodam że blacharka oryginał w bardzo dobrym stanie była przed piaskowanie )na końcu wszystko mądra farba pomalowane założone nowe opony jak myślicie ile wart dodam że do remontu takie ciągniki cena krąży w granicy 15 18 tys za coś z mądrego z potencjałem na odnowe (nie porosrywany pospawany itp)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wisera
  • 532 3672

Pytanie jak z detalami ciągnika, na pierwszy rzut oka widać że sporo brakuje do oryginału, blacharka też nie w pełni oryginalna bo błotniki od 30 już są. Na chwilę obecną z wartości kolekcjonerskich to tylko maska zostaje i tyle... 15-18 tyś za traktor do remontu? Tyle cenią ludzi którzy chcą sprzedawać a nie sprzedać, tyle w temacie...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291
Dnia 1.12.2022 o 20:51, Kaszlak79 napisał:

Jak masz smykałkę to nawet w stodole. Co najwyżej lakierowanie zlecisz komuś kto ma do tego warunki, sprzęt i umiejętności.

OOO,już nie mówisz że się nie opłaca ładować w Ursusa? Strata pieniędzy i czasu? Wiesz remont takiego wiekowego ciągnika kosztuje więcej niż takiej głupiej 30-stki czy 60-tki? Mowa na zrobienie pod oryginał z detalami.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kaszlak79
  • 749 2769

Skończ chłopcze zanim zacząłeś gadkę z d&py. Traktor ze zdjęcia to już 100% klasyk, nijak się to ma do wciąż tyranych w polu C-330, często przerabianych wg. uznania.

 

    • Haha 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

@Kaszlak79 Oho to już się podzieliło na grupy? Na klasyki i na te tyrane w polu? Zmienny jesteś jak ta chorągiewka na wietrze.... Za jakiś czas to c-360 Bedzie klasykiem te wypusty końcówka lat 70 początek 80 z uchwytami przednimi na lampy atrapą siatkową i kabina orzech tak samo c-330,kwestia czasu.Nie z d*py,tylko analizuje co ty wypisujesz i obracam przeciwko tobie twoje słowo gdzie zmieniasz zdanie.Koszt przeróbki jest nadal mniejszy niż robienie c-328 c-325 od podstaw na oryginał jak w najbliższym % czyli tylko korpusy zostają a nie zrobienie tylko blacharki i dodanie detali to nie remont tylko renowacja....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukaszbizon
  • 40 375
wisera napisał:

Pytanie jak z detalami ciągnika, na pierwszy rzut oka widać że sporo brakuje do oryginału, blacharka też nie w pełni oryginalna bo błotniki od 30 już są. Na chwilę obecną z wartości kolekcjonerskich to tylko maska zostaje i tyle... 15-18 tyś za traktor do remontu? Tyle cenią ludzi którzy chcą sprzedawać a nie sprzedać, tyle w temacie...

błotniki tył oryginał 328

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kaszlak79
  • 749 2769
26 minut temu, Adi96 napisał:

Oho to już się podzieliło na grupy? Na klasyki i na te tyrane w polu?

Oczywiście, zajrzyj np. na retrotraktor.pl to zrozumiesz, być może... Np. Zetor 3011 albo Ursus C-4011 to już klasyk, C-360 - jeszcze nie.

27 minut temu, Adi96 napisał:

Za jakiś czas to c-360 Bedzie klasykiem te wypusty końcówka lat 70 początek 80 z uchwytami przednimi na lampy atrapą siatkową i kabina orzech tak samo c-330,kwestia czasu.

Za jakiś czas to nowy VW Passat z salonu będzie klasykiem. Dokładnie za jakieś 25-30 lat. Maszyny rolnicze "żyją" w obiegu dłużej.

28 minut temu, Adi96 napisał:

Nie z d*py,tylko analizuje co ty wypisujesz i obracam przeciwko tobie twoje słowo gdzie zmieniasz zdanie.

Jesteś biedny intelektualnie skoro to twoje jedyne zajęcie na niedzielne przedpołudnie.

29 minut temu, Adi96 napisał:

Koszt przeróbki jest nadal mniejszy niż robienie c-328 c-325 od podstaw na oryginał jak w najbliższym % czyli tylko korpusy zostają a nie zrobienie tylko blacharki i dodanie detali to nie remont tylko renowacja....

Przeróbki "geniuszu" w tym sensie że dużo tych traktorów było "unowocześnianych" lub składanych z tego co było pod rękę. Mój sąsiad ma Zetora 25, stoi, stoi i sprzedać nie może. Dopiero jakiś czas temu zauważyłem że silnik od C-330. Więc tzw. kundel.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krilan06
  • 2430 7712
Dnia 1.12.2022 o 21:26, lukaszbizon napisał:

Ciągnik robiony jak dla siebie przejrzany silnik ,skrzynia zajrzane do mostu i hamulcy.Usuniete wszystkie luzy wytulejowana przednia oś wszystkie blachy wypiaskowane łącznie z korpusem (dodam że blacharka oryginał w bardzo dobrym stanie była przed piaskowanie )na końcu wszystko mądra farba pomalowane założone nowe opony jak myślicie ile wart dodam że do remontu takie ciągniki cena krąży w granicy 15 18 tys za coś z mądrego z potencjałem na odnowe (nie porosrywany pospawany itp)

30 tyś możesz wołać albo i więcej, nie sprzeda się to albo lekko cenę opuścić albo zostawić dla siebie

1 godzinę temu, wisera napisał:

Pytanie jak z detalami ciągnika, na pierwszy rzut oka widać że sporo brakuje do oryginału, blacharka też nie w pełni oryginalna bo błotniki od 30 już są. Na chwilę obecną z wartości kolekcjonerskich to tylko maska zostaje i tyle... 15-18 tyś za traktor do remontu? Tyle cenią ludzi którzy chcą sprzedawać a nie sprzedać, tyle w temacie...

A co kupisz teraz za 15 tyś? Nie mów że ciągnik w dobrym stanie

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291
1 godzinę temu, Kaszlak79 napisał:

Oczywiście, zajrzyj np. na retrotraktor.pl to zrozumiesz, być może... Np. Zetor 3011 albo Ursus C-4011 to już klasyk, C-360 - jeszcze nie.

Za jakiś czas to nowy VW Passat z salonu będzie klasykiem. Dokładnie za jakieś 25-30 lat. Maszyny rolnicze "żyją" w obiegu dłużej.

Jesteś biedny intelektualnie skoro to twoje jedyne zajęcie na niedzielne przedpołudnie.

Przeróbki "geniuszu" w tym sensie że dużo tych traktorów było "unowocześnianych" lub składanych z tego co było pod rękę. Mój sąsiad ma Zetora 25, stoi, stoi i sprzedać nie może. Dopiero jakiś czas temu zauważyłem że silnik od C-330. Więc tzw. kundel.

A co to RetoTraktor jedyni eksperci od tego tematu? Oni tak powiedzieli to tak musi być czy jak? Do nie dawna Paweł nie uważał 4011 a tu nie dawno kupił i wyremontował 4011 przed Zetorem suprem 50.C-360 Roczniki 1980 lat już kończą po 40 lat to nie są klasykami? Bo tak ktoś powiedział? Klasyka chyba zalezy od wieku danej maszyny a nie że ktoś ustala sobie zasady. Twoje głupoty nie cięzko zapamiętać i się wyróżniasz,po 2 pamiętam twój tok rozumowania.Ile ludzi ma przerobionych 4011 z przebitymi numerami nawet nie zdają sobie niektórzy z tego sprawy. Styl Retro i odnawianie to ja parę lat siedzę w tym temacie to nie masz mnie co tutaj pouczać.Podać cene ci odnowy c-328 i znając twoje podejście do kasy to byś szybko osiwiał o ile już nie jesteś siwy.

Edytowano przez Adi96
    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kaszlak79
  • 749 2769

Na pewno lepsi niż Ty. Wiek nie decyduje jako jedyny o tym czy coś jest zabytkiem czy nie. Ale tak, decyduje o tym fakt że "ktoś tak powiedział", konkretnie zdecydowała o tym w powolnym procesie grupa ludzi których hobby są stare maszyny rolnicze. Ja też miałem ulepa C-4011/360 z 1971 roku. Mój znajomy ma oryginalną C-4011 rok starszą i ten ciągnik jest już uznawany za zabytek, choćby na wspomnianym wyżej retrotraktorze. Ty siedzisz w każdym temacie on line 😂😂😂. Bez odbioru.

    • Haha 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

@Kaszlak79 Widać jak twoja jest cienka wiedza jak ty widzisz jeden klub w Polsce od typu Retro,nie brałeś właśnie siebie pod uwagę tylko inne kluby.Widać jak łykasz wszystkie bajki co opowiadają to łykaj dalej ;).Jaka grupa ludzi człowieku? Wskaż tych ludzi jeśli potrafisz bo już zaczyna być zabytek na nawet już jest c-355 i pierwsze wypusty 30-stek te zielone oraz żółto Niebieskie.No właśnie ty nie siedzisz w tym temacie bo tematem Retro się interesowałem od 2017 roku.Bum na 40-stkę ruszył dopiero 2019 roku gdzie Rychterowie kupili 40-stkę,ale 40-stką na tym kanale która rozbujała tą całą nagonkę był Zetor 4011 Przemka.Popatrz sobie na wyświetlenia lata 2016 2017 jakie sprzety miały Rychtery czy rzeczywiście była wtedy 4011 czy Supry.Bo Paweł i Franek nie uznawali tego ciągnika c-4011 tylko Supra 50,odkąd 40-stka zyskała na oglądalności kupili swoją.Ty potrafisz jedynie narzekać i mlaskać bezsensu jęzorem a najbardziej cie interesuje kto ile wydaje na swój sprzęt.Remont takiego pimpka c-328 dzisiaj by wyniósł spokojnie 30 tyś to nie jest koszt 8 10 15 i długie lata poszukiwań części.Sam do c-360 nazbierałem masę gratów do swojej przez pare lat i wiem co się dzieje na rynku przeciwieństwie do ciebie gdzie w d*pie byłeś i gówno widziałeś.Sugerujesz się jednym kanałem w Polsce gdzie jest parę klubów,Ty miałeś składaka zajechanego z kółka,jak to 4011/360? weź ty się zdecyduj.W ogóle byłeś ty kiedykolwiek na jakimś zlocie czy właśnie wiedzę bierzesz z online?

    • Haha 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wisera
  • 532 3672

Sam traktor jest niewiele wart, najistotniejszą rolę odgrywa w tym wypadku stopień oryginalności ciągnika, ten jest ładnie zrobiony, ale jeden błotnik już ma z c330, co dla kolekcjonerów bardzo szpeci ciągnik, brak szczegółów które powinien mieć, a które kosztują, jeśli założymy nowe gniazdo od przyczep i przycisk klaksonu to niestety ale w tedy już nie idziemy w oryginał, a wręcz przeciwnie, ja swojego 28 kompletuje już ponad 5 lat i jeszcze mi kilku detali brakuje, jeśli traktor ma oryginalną maskę, a nawet silnik, natomiast zegary i inne rzeczy takie jak lampy z c330 czy jeszcze coś z nowych rzeczy pozakładane, to niestety nie ma co się oszukiwać, ale w tedy z zabytkowego ciągnika jest tylko stary wół roboczy, bo wartości kolekcjonerskiej nie ma. Natomiast co do C330 z pierwszych lat produkcji to to już jest klasyk, pod warunkiem że ktoś go umiejętnie odrestaurował, a na tą chwilę wiem tylko o jednej zachowanej oryginalnej 30 z 67 roku, c355 już można uznać również za klasyka jeśli ktoś odrestauruje zgodnie z oryginałem. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sylwekx25
  • 5594 8707

Właśnie w c4011 , c355 to ciężko o oryginał choćby przez to , że większość ich pochodzi z kółek a tam to różne improwizacje powstawały


A wracając do tematu to czym się różni błotnik od c 325 / 28 w porównaniu do błotnika od c 330 ? pracowałem obydwoma wyżej wymienionymi i jakoś nic szczególnego nie przykuło mojej uwagi , na oko to to samo 🤔

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1154 9149
7 godzin temu, Sylwekx25 napisał:

Właśnie w c4011 , c355 to ciężko o oryginał choćby przez to , że większość ich pochodzi z kółek a tam to różne improwizacje powstawały

łatwo trafić to zachowane w fabrycznym stanie tylko są to ciągniki z eksportu, bo tam mało kto bawił się w lepienie jednego z kilku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291
10 godzin temu, Sylwekx25 napisał:

Właśnie w c4011 , c355 to ciężko o oryginał choćby przez to , że większość ich pochodzi z kółek a tam to różne improwizacje powstawały

 

A wracając do tematu to czym się różni błotnik od c 325 / 28 w porównaniu do błotnika od c 330 ? pracowałem obydwoma wyżej wymienionymi i jakoś nic szczególnego nie przykuło mojej uwagi , na oko to to samo 🤔

 

c-355 Trafisz ale gorzej na Pierwsze wypusty te zielone.Trzeba szukać i mieć gotową kasę,widzialem przez 2 lata kilka sztuk 4011 w oryginale kompletne.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sylwekx25
  • 5594 8707

No kilka to się może trafi w ciągu kilku lat. Ale jednak większość to już przeróbki, w c355 płaskie osie , siedzenia typu grammer , zegary od c360 i inne takie. W 40 jeszcze gorzej bo już układy pozmieniane na jednodrążkowe. Zresztą moja c4011 kupiona z skru w 1975 a pompa wtryskowa i podnośnik już niebieskie były więc zapewne z jakąś 50-tką zamienione .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1154 9149

tak nie do końca trzeba się spieszyć, bo ciągniki potrafią wisieć kilka tygodni
sam widziałem rok wcześniej zetora zanim go kupiłem, a jest zachowany dość dobrze jak na swój wiek i nie wiedzieć czemu nikt go nie łyknął na klasyka

Edytowano przez izydor6280

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jahooo
  • 9246 9618
Dnia 6.12.2022 o 19:49, Sylwekx25 napisał:

No kilka to się może trafi w ciągu kilku lat. Ale jednak większość to już przeróbki, w c355 płaskie osie , siedzenia typu grammer , zegary od c360 i inne takie. W 40 jeszcze gorzej bo już układy pozmieniane na jednodrążkowe. Zresztą moja c4011 kupiona z skru w 1975 a pompa wtryskowa i podnośnik już niebieskie były więc zapewne z jakąś 50-tką zamienione .

U nas był C-4011, którym ojciec w kółku robił i jak przyszedł nowy, to korpus cały był niebieski a maska i błotniki zielone

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj