New Holland TD 5.85
 

New Holland TD 5.85

  • 15085 wyświetleń
Zatarty silnik przy 2000 h . Dodam że pracował tylko przy paszowozie I beczce asenizacyjnej.


Informacje o zdjęciu New Holland TD 5.85




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 257 4525
2 godziny temu, sumek666 napisał:

Właścicielem Iveco jest Fiat.

Iveco to połączenie wielu firm produkujących ciężarówki m.in. Fiata, Forda i Lancii. 

"To je prund, tego nie ogarniesz."  😁

Ja proponuję to wszystko nazywać "fiatowskim silnikiem", tak na przekór włodarzom fiata, którzy swoje ciągniki przemianowali na markę New Holland, obecnie sprzedają je również pod markami CaseIH i Steyr. Silniki sprzedawali pod nazwą Iveco (np. Pronarowi) a obecnie FPT (skrót od Fiat Power Train) a w folderach ciągników można było wyczytać "silnik New Holland", "silnik Case IH". To tak w wielkim skrócie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 5394 19473

Farmall A i starsze full bieda czyli amerykańscy kuzyni TDka też się tak psują? zawsze o TDkach było że to zło

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Patryk1222
  • 136 1568
58 minut temu, Mares napisał:

Czyli np. ciagnik podpiety pod owijarke pracujacy na malych obrotach silnika bedzie mial wymieniony olej w tym samym czasie co ciagnik pracujacy w orce przy 2000obr ? 

Dokładnie tak może sobie pyrkac godzinę i orac godzinę a licznik wybije to samo. 

U siebie wymieniam co około 400-500h i wszystko jest ok a olej przy spuszczaniu jeszcze nie jest czarny mocno. Wymiana przypada dwa razy w roku. Według mnie taki Ursus chodzi 2x dłużej na gorszym oleju i chodzi także nie ma co przesadzać zwłaszcza że olej do nowych ciągników kosztuje ponad 20zl za litr... 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • stasiek45
  • 24 495

Mi się wydaje że to jest wersja TD5.85 gdzie silnik montowany był 3.2 A nie tak jak wyżej w komentarzach 3.4 czy 4.5

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • stasiek45
  • 24 495

Od 2015 każdy 4 cylindrowy td ma 3.4 Ale wcześniej td5.85 miała 3.2 A reszta 4.5 I mi się wydaje że to właśnie wersja 3.2 jest

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • CASd
  • 65 315

case w podnośniki był zawsze oryginał akcela kiedyś pęk mi przewód wn przyczepie i 5 li olej poszło ktoś minę skusił żeby dolać zamiennik to byl fusza I za jakiś czas padł podnośnik nie wiem cz to przypadek ale tamtej pory zalewam akcela

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysio22
  • 956 2753
tomek73 napisał:

Niby ma taki sam silnik w T 5060 i 3800 na zegarze i nic oleju nie bierze. Fakt że olej wymieniam co 200, w oryginale było co 300 zalecane. Ale jak robię max 400 godzin rocznie to stwierdziłem że nie będę niby oszczędzał i co 200 ustawiłem, w innym ciągniku też tak ustawiłem. 15 litrów oleju z filtrem m kosztuje 300 zł więc mam nadzieje że do bankructwa mnie to nie doprowadzi. 

Skrzynia 1000 , max 1200. Beczka oleju 200 litrów 3600 zł. Wymiana raz na 4-5 lat, to i ta za długo bo powinno być max 3 lata. 

Co do TD to fakt nie zbyt udane ciągniki, dużo znajomych  u nas pozbyli się ich do 5 lat. 

Przecież w t5060 silnik ma 4.5l a w tym td 3.4?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 5084 18043
25 minut temu, CASd napisał:

case w podnośniki był zawsze oryginał akcela kiedyś pęk mi przewód wn przyczepie i 5 li olej poszło ktoś minę skusił żeby dolać zamiennik to byl fusza I za jakiś czas padł podnośnik nie wiem cz to przypadek ale tamtej pory zalewam akcela

Może przez to, że się pomieszały.

Oleje dla CNH dostarcza Petronas. 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • stasiek45
  • 24 495

Dokładnie Petronas Arbor MTF 10w30 to olej który leje się do skrzyni zamiast ambry czy akcela, ale od dolania fuscha spełniającego normę taką która jest w akcela na pewno podnośnik nie padł, te oleje sie nie gryzą, mieszałem u siebie i nie widać nic

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • CASd
  • 65 315
sumek666 napisał:

25 minut temu, CASd napisał:

case w podnośniki był zawsze oryginał akcela kiedyś pęk mi przewód wn przyczepie i 5 li olej poszło ktoś minę skusił żeby dolać zamiennik to byl fusza I za jakiś czas padł podnośnik nie wiem cz to przypadek ale tamtej pory zalewam akcela

Może przez to, że się pomieszały.

Oleje dla CNH dostarcza Petronas. 

nie wiem jak kupowałem pytałem miał się mieszać z akcela i nie kupuję już fusza tylko oryginał za drogie potem naprawy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • nunu85
  • 499 3098

Olej do skrzyni ma spełniac norme MAT3525 bodajże.

I jak spełnia, to sie dobrze zmiesza z akcelą/ambrą i nic zlego sie nie stanie.

 

I to ta norma jest najistotniejsza, a nie marka.

Bo mozesz wlac nawet najdroższego fuscha, ale jak jej nei spełni akurat, to oleje sie pogryza, spienia i coś sie posypie.

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 5084 18043
57 minut temu, CASd napisał:

case w podnośniki był zawsze oryginał akcela kiedyś pęk mi przewód wn przyczepie i 5 li olej poszło ktoś minę skusił żeby dolać zamiennik to byl fusza I za jakiś czas padł podnośnik nie wiem cz to przypadek ale tamtej pory zalewam akcela

jaki dokładnie wlałeś?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • CASd
  • 65 315
sumek666 napisał:

57 minut temu, CASd napisał:

case w podnośniki był zawsze oryginał akcela kiedyś pęk mi przewód wn przyczepie i 5 li olej poszło ktoś minę skusił żeby dolać zamiennik to byl fusza I za jakiś czas padł podnośnik nie wiem cz to przypadek ale tamtej pory zalewam akcela

jaki dokładnie wlałeś?

nie pamiętam dawno to bylo ale kupiłem serwis case tak mi doradzili ze podnośnik później naprawiali ja zauważyłem po odkreceniu filtra ze jak by się spienil

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • CASd
  • 65 315

massey235 napisał: jaki model case? jx 95 oring na tłoku podnośnika i zawór przeciozeniowy te oringi jak by zaczęło rozpuszczac takie ciasto się zrobiło tłok porysowal trochę tuleja wszystko do wymiany masakra

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

i jak tu kupić zachodni 😕 jak to takie g...o


znajomy też w takim niebieskim wymienił cały silnik

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

taki będzie 😊made in Poland lub Czech Republic

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • micgal39533
  • 499 4016

to chyba w tych nh jakieś wadliwe silniki bo w okolicy case'ów sporo i żaden nie miał problemu z silnikiem 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • massey235
  • 327 656

przecież to te same silniki ,po prostu procentowo wg sprzedaży więcej awarii,i roznych wad fabrycznych,sprzeda się np. takich Landini kilka sztuk to i o awariach tyle nie slychac,a dużo tez koment znajomy sąsiad itd. te silniki to akurat nh maja dobre

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 257 4525
4 godziny temu, stasiek45 napisał:

Dokładnie Petronas Arbor MTF 10w30 to olej który leje się do skrzyni zamiast ambry czy akcela, ale od dolania fuscha spełniającego normę taką która jest w akcela na pewno podnośnik nie padł, te oleje sie nie gryzą, mieszałem u siebie i nie widać nic

O kolego drogi składam Ci dzięki. A powiedz jeszcze jaki będzie odpowiednik Petronasa do silnika?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • stasiek45
  • 24 495

Szczerze mówiąc nie zapamiętałem nazwy bo różnica na 5l zaledwie 5-7 zł więc nie było sensu głowy zawracać, przy tym hydrauliczny jest już o czym myśleć bo ok 30 zł.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 397 7148
12 godzin temu, pepcio19891015 napisał:

Ogólnie odradzam ten ciągnik. Ponoć są produkowane w Turcji. Posiadamy jeszcze dwie T5.105 w porównaniu do TD To przepaść.

Weź zobacz jaki jest silnik w tej T5 . Tak oprócz silników TD z T 4 czy T5 nie ma nic wspólnego 

kiedyś mieli więcej silników teraz przeszli na dwa jeśli idzie o 4 -cyl    

te mniejsze  3,4 l  to ładują do TD , T4, T5 , 

oraz 4,4 l do T6 

 

A co do olejów instrukcja zaleca wymianę w silniku co 600 mth , ale w razie temperatur poniżej zera co 300 mth 

Mam T4.95 liczy mth 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj