New Holland TD 5.85
 

New Holland TD 5.85

  • 7312 wyświetleń
Zatarty silnik przy 2000 h . Dodam że pracował tylko przy paszowozie I beczce asenizacyjnej.




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • pepcio19891015
  • 49 913

Narazie wielka niewiadoma... Silnik został rozebrany i okazało się że zatarty wałek rozrządu od popychaczy do zaworów. Silnik pojechał do specjalnej firmy I czekamy na odpowiedź dlaczego to się stało. Tylko po oględzinach stwierdzili że cały blok do wymiany...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pepcio19891015
  • 49 913

Olej był brany od dilera New holanda więc to nie wina jakości oleju


Olej wymieniany przy 1800 h

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 58 705

Tak z ciekawości, w jakich ramach cenowych remont takiego silnika wychodzi ? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotruniu25
  • 1663 9138

To przez 200mtg oleju nie ubywało czy po prostu nikt stanu oleju nie sprawdzał?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 6465
  • 259 646
43 minuty temu, Piotruniu25 napisał:

To przez 200mtg oleju nie ubywało czy po prostu nikt stanu oleju nie sprawdzał?

Przy 2000 przepracowanych godzinach to myślę że oleju nie powinien brać nawet deka,  a tym bardziej na 200h. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Zapracowany
  • 200 873

Cztero cylindrowy deutz od nowości pali nam troszkę oleju

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
6465

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • 6465
  • 259 646

Mój MF 6 cylindry  200h na bagnecie olej bez zmian. A auto Iveco daily 3.0.    Od nowości 140000 przelatane  dolewam 2l na 50000km. 

Edytowano przez 6465

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Zapytaj dealera o nazwę i parametry oleju.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pepcio19891015
  • 49 913

Jutro zobaczę jaki tam lejemy olej. Jak dobrze kojarzę to Ambra 10w40 jak się nie mylę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Obstawiam olej, kolega na F...u zapierdzielił silnik.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Patrykxd
  • 9 255
pepcio19891015 napisał:

Jutro zobaczę jaki tam lejemy olej. Jak dobrze kojarzę to Ambra 10w40 jak się nie mylę.

Pierwsza wymiana oleju po ilu mth była? I co ile mth olej zmieniany?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 6465
  • 259 646

Tam chyba są liczone godziny nie motogodziny. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Serwisantnh
  • 0 1

Hej. 

Mam kilka pytań:

1. Gdzie kupiłeś ciągnik

2. Serwisowałeś go w ASO czy u siebie na podwórku przez pana zdzicha co dorabia po godzinach?

3. Kto rozbierał ci ten silnik? Serwis czy jakiś garażowiec??

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 3639 12944

Jeżeli faktycznie jesteś serwisantem to powiedz czy wszystkie TD są jakieś słabe? Sąsiad na wsi ma i zbytnio zadowolony nie jest z TDka

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 334 3548

u kuzyna po gwarancji tez sie silnik zatarl ale okazalo sie ze mial dziure w dolocie od nowosci. Gwarancja minela i silnik pyk....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 3639 12944

3,4 litra R4 FPT - FiatPowerTrain Industrial, Nie ma takiego czegoś jak silniki Iveco. Właścicielem Iveco jest Fiat

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • nunu85
  • 232 2145
10 minut temu, CASd napisał:

jaki tam jest silnik Iveco?

Tam wg obecnych katalogów (chyba,ze kiedys montowali inne) siedzi silnik F5C, a wiec obecnie boddaj chyba najczesciej spotykany dieselek w tym zakresie mocy i to  w przeróznych sprzetach bo wystpuje także pod marką perkins (3400 pojemnosci)

 

Wiec to raczej nie wina konstrukcyjna samego silnika, tylko wina w montażu albo konkretnej wadliwej czesci w tym akurat pechowym silniku.

Ot peszek.

Czasami sie zdarza koncernowi CNH wypiścic takei pojedyncze buble.

Sam na takiego trafiłem, tylko w 6 clindrowym silniku.

Cale szczescie sie nie zatarł, ale od nowosci idzie mu odrobine oleju do płynu chłodniczego i w zbiorniczku pływaja farfocle a dla serwisu wszystko jest ok, każą jeździć i obserwować.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • igor10246
  • 114 240

 

1 godzinę temu, 6465 napisał:

Przy 2000 przepracowanych godzinach to myślę że oleju nie powinien brać nawet deka,  a tym bardziej na 200h. 

pewnie jak dali interwał 500 godzin to się nie dziwię, i oleje firmowe to z nimi różnie bywa sam bym do końca gwarancji lał to co daje producent żeby nie było a po to jakiegoś fuhs'a albo podobnej klasy, i co 200 godzin, sam nie wiem jakie oni cuda robią że te silniki mogą jeździć po 500 godzin na 1 oleju albo 30 tyś km, chemii i mechaniki nie oszukasz tyle w temacie a jak więcej egzemplarzy tak miało to mógł być błąd konstrukcyjny/serii 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj