krzysztof1987 211 Napisano Styczeń 8, 2020 Zaawansowany 211 1285 Na silniku mam wybitnie Iveco Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sumek666 5084 Napisano Styczeń 8, 2020 rolnik wlkp. 5084 18043 @RafaKdziela też miał problemy z tym silnikiem. Tyle, ze na gwarancji. Niedokrecone przeciwwagi wału korbowego wprowadzały silnik w drgania. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
nunu85 499 Napisano Styczeń 8, 2020 (edytowany) Zaawansowany 499 3098 6 minut temu, igor10246 napisał: pewnie jak dali interwał 500 godzin to się nie dziwię, i oleje firmowe to z nimi różnie bywa sam bym do końca gwarancji lał to co daje producent żeby nie było a po to jakiegoś fuhs'a albo podobnej klasy, i co 200 godzin, sam nie wiem jakie oni cuda robią że te silniki mogą jeździć po 500 godzin na 1 oleju albo 30 tyś km, chemii i mechaniki nie oszukasz tyle w temacie a jak więcej egzemplarzy tak miało to mógł być błąd konstrukcyjny/serii no juz nie przesadzaj ze po 200. Tiry mają interwały wymiany nawet i co 100kkm i jakos sie nei zacierają, a nie sadze, zeby floty były nadgorliwe i wszystkie jak jedna zmieniały czesciej. Owszem, 500 to duzo, mozna zmniejszyc do 300-400, ale bez przesady z tym 200, bo to był dobry interwał dla ursusa jeżdzącego na oleju mineralnym, a nie nowoczesnego silnika na syntetycznym oleju. Edytowano Styczeń 8, 2020 przez nunu85 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
cezar90234 8 Napisano Styczeń 9, 2020 Zaawansowany 8 273 TD i wszystko jasne, byłem na praktykach w serwisie new hollanda to w jednym po 12 h rozleciało się sprzegło i tak z grubsza to większość to stało właśnie td z róznymi przypadłościami i radziłbym omijać ten ciągnik z daleka Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Bartek933 5394 Napisano Styczeń 9, 2020 Zaawansowany 5394 19474 7 godzin temu, sumek666 napisał: 3,4 litra R4 FPT - FiatPowerTrain Industrial, Nie ma takiego czegoś jak silniki Iveco. Właścicielem Iveco jest Fiat Cała poprzednia generacja miała silniki Iveco, bodajże 4,4l paliwożerny i mulasty Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pepcio19891015 65 Napisano Styczeń 9, 2020 Zaawansowany 65 1051 Pierwsza wymiana była przy 50 h A później co 600h. Serwisowany przez dilera newhollanda dodam że bardzo wykwalifikowany zespół . Serwisami rozebrali ten silnik I pojechał do zakładu gdzie się specjalizują naprawą. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sumek666 5084 Napisano Styczeń 9, 2020 rolnik wlkp. 5084 18043 600h przy pracy z WOM? Trochę dużo wg mnie. U mnie serwis zalecił tak: 50h 300h 600h I dalej co 300 h i co drugi serwis wymiana oleju i filtrów w skrzyni Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mich9 671 Napisano Styczeń 9, 2020 Zaawansowany 671 4411 Obyś nie zbankrutował bo przy wymianie oleju w skrzyni co 600 mth to robią się fajne pieniądze. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pepcio19891015 65 Napisano Styczeń 9, 2020 Zaawansowany 65 1051 Ogólnie odradzam ten ciągnik. Ponoć są produkowane w Turcji. Posiadamy jeszcze dwie T5.105 w porównaniu do TD To przepaść. Hamulce słabe, biegi jak się olej rozgrzeje to ciężko chodzą, Rozdzielacz hydrauliczny to najtańszy jaki mógł być I już się poci I ta turbo dziura do 1500 obrotów nie ma w ogóle siły.7 ciągników mamy I wszystkie wymiany są co 600 h. W książce operatora jest tak napisane w T7.270Co druga wymiana oleju w skrzyni I wszystkich przekladniach. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
stempos1980 7906 Napisano Styczeń 9, 2020 Zaawansowany 7906 5943 Dwie wsie dalej w takim samym silniku po 1500 godzinach urwała się pompa oleju i silnik szlak trafił.wymiana silnika na nowy w serwisie 45 tys Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukasz_1994 1 Napisano Styczeń 9, 2020 Użytkownik 1 97 u mnie w okolicy też jednemu TD po 2 latach się zatarł ale jeszcze jako na gwarancji mu naprawili Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
stempos1980 7906 Napisano Styczeń 9, 2020 Zaawansowany 7906 5943 @sumek666 Fiat to jest fiat a Iveca właścicielem jest grupa CNH Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sumek666 5084 Napisano Styczeń 9, 2020 rolnik wlkp. 5084 18043 A kto jest właścicielem CNH!? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotruniu25 3164 Napisano Styczeń 9, 2020 (edytowany) Zaawansowany 3164 13684 Jak tak czytam komentarze to widzę że serwis NH ma pełne ręce roboty.🙂 Edytowano Styczeń 9, 2020 przez Piotruniu25 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sumek666 5084 Napisano Styczeń 9, 2020 (edytowany) rolnik wlkp. 5084 18043 Właścicielem Iveco jest Fiat. Iveco to połączenie wielu firm produkujących ciężarówki m.in. Fiata, Forda i Lancii. Edytowano Styczeń 9, 2020 przez sumek666 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
massey235 327 Napisano Styczeń 9, 2020 Zaawansowany 327 656 9 godzin temu, Serwisantnh napisał: Hej. Mam kilka pytań: 1. Gdzie kupiłeś ciągnik 2. Serwisowałeś go w ASO czy u siebie na podwórku przez pana zdzicha co dorabia po godzinach? 3. Kto rozbierał ci ten silnik? Serwis czy jakiś garażowiec?? a co tu za filozofia serwis 2 tys godz to raptem 8 zmian oleju raz w skrzyni i filtry ,bez jaj to prosty mech ciagnik Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek73 579 Napisano Styczeń 9, 2020 Zaawansowany 579 11944 Niby ma taki sam silnik w T 5060 i 3800 na zegarze i nic oleju nie bierze. Fakt że olej wymieniam co 200, w oryginale było co 300 zalecane. Ale jak robię max 400 godzin rocznie to stwierdziłem że nie będę niby oszczędzał i co 200 ustawiłem, w innym ciągniku też tak ustawiłem. 15 litrów oleju z filtrem m kosztuje 300 zł więc mam nadzieje że do bankructwa mnie to nie doprowadzi. Skrzynia 1000 , max 1200. Beczka oleju 200 litrów 3600 zł. Wymiana raz na 4-5 lat, to i ta za długo bo powinno być max 3 lata. Co do TD to fakt nie zbyt udane ciągniki, dużo znajomych u nas pozbyli się ich do 5 lat. 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Patrykxd 37 Napisano Styczeń 9, 2020 Zaawansowany 37 424 600 godzin to jest przesada, a to że w książce tak pisze to nie znaczy, że w praktyce jest to dobre, a i jeszcze jak ktoś w ciągu roku nie zrobi tych 600 h tylko zmieni raz na dwa lata to już wgl. Olej przecież nie kosztuje majątek. 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rudinho11 208 Napisano Styczeń 9, 2020 Zaawansowany 208 1747 U znajego w TD odpadło koło jak jechał z przyczepą i nie dawno drugi raz silnik robił. Nawet nie wiem ile godzin ma a ciagnik gdzieś z 7-8 lat ma. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Styczeń 9, 2020 A jak sie liczy przebieg w tym NH ? To sa godziny czy motogodziny ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek73 579 Napisano Styczeń 9, 2020 Zaawansowany 579 11944 Teraz we wszystkich ciągnikach są godziny. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
cichyh32 164 Napisano Styczeń 9, 2020 Zaawansowany 164 2091 Ja mam case jxu 95 zdobione już prawie 7500 godzin, olej wymieniam co 600h. Co wymiana oleju to brakuje do pelnego stanu może pół litra. Ten musiał być jakiś wadliwy skoro po 2000 silnik padł. Mogło też tak że któryś kanał olejowy od wałka rozrządu się zapchał. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
micgal39533 499 Napisano Styczeń 9, 2020 Zaawansowany 499 4020 Mam jx 95 2300 godzin i na razie zero problemów z silnikiem od wymiany do wymiany stan, wymiana praktycznie co 300h Ale jak ktoś olej wymianial raz na dwa lata to możliwe że się kanał zatkal Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Styczeń 9, 2020 21 minut temu, tomek73 napisał: Teraz we wszystkich ciągnikach są godziny. Czyli np. ciagnik podpiety pod owijarke pracujacy na malych obrotach silnika bedzie mial wymieniony olej w tym samym czasie co ciagnik pracujacy w orce przy 2000obr ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sumek666 5084 Napisano Styczeń 9, 2020 rolnik wlkp. 5084 18043 Chodzi o licznik. Licznik pokazuje ilość przepracowanych godzin zegarowych. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się