New Holland TD 5.85
 

New Holland TD 5.85

  • 15099 wyświetleń
Zatarty silnik przy 2000 h . Dodam że pracował tylko przy paszowozie I beczce asenizacyjnej.


Informacje o zdjęciu New Holland TD 5.85




Rekomendowane komentarze

  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 5084 18043

@RafaKdziela też miał problemy z tym silnikiem. Tyle, ze na gwarancji. Niedokrecone przeciwwagi wału korbowego wprowadzały silnik w drgania.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • nunu85
  • 499 3098
6 minut temu, igor10246 napisał:

 

pewnie jak dali interwał 500 godzin to się nie dziwię, i oleje firmowe to z nimi różnie bywa sam bym do końca gwarancji lał to co daje producent żeby nie było a po to jakiegoś fuhs'a albo podobnej klasy, i co 200 godzin, sam nie wiem jakie oni cuda robią że te silniki mogą jeździć po 500 godzin na 1 oleju albo 30 tyś km, chemii i mechaniki nie oszukasz tyle w temacie a jak więcej egzemplarzy tak miało to mógł być błąd konstrukcyjny/serii 

 

no juz nie przesadzaj ze po 200.

Tiry mają interwały wymiany nawet i co 100kkm i jakos sie nei zacierają, a nie sadze, zeby floty były nadgorliwe i wszystkie jak jedna zmieniały czesciej.

Owszem, 500 to duzo, mozna zmniejszyc do 300-400, ale bez przesady z tym 200, bo to był dobry interwał dla ursusa jeżdzącego na oleju mineralnym, a nie nowoczesnego silnika na syntetycznym oleju.

 

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cezar90234
  • 8 273

TD i wszystko jasne, byłem na praktykach w serwisie new hollanda to w jednym po 12 h rozleciało się sprzegło i tak z grubsza to większość to stało właśnie td z róznymi przypadłościami i radziłbym omijać ten ciągnik z daleka

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 5394 19474
7 godzin temu, sumek666 napisał:

3,4 litra R4 FPT - FiatPowerTrain Industrial, Nie ma takiego czegoś jak silniki Iveco. Właścicielem Iveco jest Fiat

Cała poprzednia generacja miała silniki Iveco, bodajże 4,4l paliwożerny i mulasty

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pepcio19891015
  • 65 1051

Pierwsza wymiana była przy 50 h A później co 600h. Serwisowany przez dilera newhollanda dodam że bardzo wykwalifikowany zespół . Serwisami rozebrali ten silnik I pojechał do zakładu gdzie się specjalizują naprawą.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 5084 18043

600h przy pracy z WOM? 

Trochę dużo wg mnie. 

U mnie serwis zalecił tak:

50h

300h

600h

I dalej co 300 h i co drugi serwis wymiana oleju i filtrów w skrzyni

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mich9
  • 671 4411

Obyś nie zbankrutował bo przy wymianie oleju w skrzyni co 600 mth to robią się fajne pieniądze.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pepcio19891015
  • 65 1051

Ogólnie odradzam ten ciągnik. Ponoć są produkowane w Turcji. Posiadamy jeszcze dwie T5.105 w porównaniu do TD To przepaść. Hamulce słabe, biegi jak się olej rozgrzeje to ciężko chodzą, Rozdzielacz hydrauliczny to najtańszy jaki mógł być I już się poci I ta turbo dziura do 1500 obrotów nie ma w ogóle siły.


7 ciągników mamy I wszystkie wymiany są co 600 h. W książce operatora jest tak napisane w T7.270


Co druga wymiana oleju w skrzyni I wszystkich przekladniach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • stempos1980
  • 7906 5943

Dwie wsie dalej w takim samym silniku po 1500 godzinach urwała się pompa oleju i silnik szlak trafił.wymiana silnika na nowy w serwisie 45 tys

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • lukasz_1994
  • 1 97

u mnie w okolicy też jednemu TD po 2 latach się zatarł ale jeszcze jako na gwarancji mu naprawili

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotruniu25
  • 3164 13684

Jak tak czytam komentarze to widzę że serwis NH ma pełne ręce roboty.🙂

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 5084 18043

Właścicielem Iveco jest Fiat.

Iveco to połączenie wielu firm produkujących ciężarówki m.in. Fiata, Forda i Lancii. 

Edytowano przez sumek666

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • massey235
  • 327 656
9 godzin temu, Serwisantnh napisał:

Hej. 

Mam kilka pytań:

1. Gdzie kupiłeś ciągnik

2. Serwisowałeś go w ASO czy u siebie na podwórku przez pana zdzicha co dorabia po godzinach?

3. Kto rozbierał ci ten silnik? Serwis czy jakiś garażowiec??

 

a co tu za filozofia serwis  2 tys godz to raptem 8 zmian oleju raz w skrzyni i filtry ,bez jaj to prosty mech ciagnik

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 579 11944

Niby ma taki sam silnik w T 5060 i 3800 na zegarze i nic oleju nie bierze. Fakt że olej wymieniam co 200, w oryginale było co 300 zalecane. Ale jak robię max 400 godzin rocznie to stwierdziłem że nie będę niby oszczędzał i co 200 ustawiłem, w innym ciągniku też tak ustawiłem. 15 litrów oleju z filtrem m kosztuje 300 zł więc mam nadzieje że do bankructwa mnie to nie doprowadzi. 

Skrzynia 1000 , max 1200. Beczka oleju 200 litrów 3600 zł. Wymiana raz na 4-5 lat, to i ta za długo bo powinno być max 3 lata. 

Co do TD to fakt nie zbyt udane ciągniki, dużo znajomych  u nas pozbyli się ich do 5 lat. 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Patrykxd
  • 37 424

600 godzin to jest przesada, a to że w książce tak pisze to nie znaczy, że w praktyce jest to dobre, a i jeszcze jak ktoś w ciągu roku nie zrobi tych 600 h tylko zmieni raz na dwa lata to już wgl. Olej przecież nie kosztuje majątek.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rudinho11
  • 208 1747

U znajego w TD odpadło koło jak jechał z przyczepą i nie dawno drugi raz silnik robił. Nawet nie wiem ile godzin ma a ciagnik gdzieś z 7-8 lat ma.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

A jak sie liczy przebieg w tym NH ? To sa godziny czy motogodziny ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cichyh32
  • 164 2091

Ja mam case jxu 95 zdobione już prawie 7500 godzin, olej wymieniam co 600h. Co wymiana oleju to brakuje do pelnego stanu może pół litra. Ten musiał być jakiś wadliwy skoro po 2000 silnik padł. Mogło też tak że któryś kanał olejowy od wałka rozrządu się zapchał.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • micgal39533
  • 499 4020

Mam jx 95 2300 godzin i na razie zero problemów z silnikiem od wymiany do wymiany stan, wymiana praktycznie co 300h Ale jak ktoś olej wymianial raz na dwa lata to możliwe że się kanał zatkal

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
21 minut temu, tomek73 napisał:

Teraz we wszystkich ciągnikach są godziny. 

Czyli np. ciagnik podpiety pod owijarke pracujacy na malych obrotach silnika bedzie mial wymieniony olej w tym samym czasie co ciagnik pracujacy w orce przy 2000obr ? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 5084 18043

Chodzi o licznik. Licznik pokazuje ilość przepracowanych godzin zegarowych.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj