JD 6920S Autopower
 

JD 6920S Autopower

  • 23414 wyświetleń





Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • cichyh32
  • 164 2091

No to by wszystko wyjaśniało. Ja naszczescie mam wszystkie wałki w super stanie. Ale i tak 30 tyś za takie coś to za dużo. Mechanik przy takiej robocie to weźmie połowę tego co serwis, no i części w necie np można dużo taniej ogarnąć. Serwis zawyża ceny o około 30%

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 5394 19473

Co ja będę gadał, facet miał wyceniony przegląd na 1,5tys a fakturę dostał na ponad 3 tys. Zapłacił 1,5 i dostał wezwanie do zapłaty i straszenie sądem to dopłacił resztę

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

@Bartek933 pol agra płońsk. Jeśli dobrze pamiętam to same części miałyby kosztować ok 11 tysi, ale ogarnęli to sami

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10803

prawda jest taka że cnh nie należy do ciągników mało awaryjnych jeśli chodzi o przeniesienie napędu a już napewno nie tanich jak co niektórzy uważają.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rowan
  • 222 2477

Niby tak, ale za to części tanie w stosunku do innych zachodnich.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cichyh32
  • 164 2091

Może nie jest to jakość jaką wszyscy oczekiwali, to samo jest np z deutzem sypią się tak samo jak cnh a części dwa razy droższe, swoją drogą jaki używany traktor polecacie w przedziale 120-150 tyś około 150 km?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10803

czy ja wiem ,jak w 2 letnim nh6090 padły wtryski koledze to 30k.to kosztowało by na nowych a po kombinacjach z regeneracją kilku i reszta nowych wyszło ponad 20. nh 7030 sprzęgło przedniego napędu 10k. turbo 7030 9.5 k. jak scieło w nim frez na tylnym tuzie to 12k. prawie części kosztowały. @up gdzie ci się sypią df? tak samo jak cała reszta z jd na czele a części nie są wcale droższe .sąsiad powiedział?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1543 9804
2 minuty temu, cichyh32 napisał:

Może nie jest to jakość jaką wszyscy oczekiwali, to samo jest np z deutzem sypią się tak samo jak cnh a części dwa razy droższe, swoją drogą jaki używany traktor polecacie w przedziale 120-150 tyś około 150 km?

Dwa ursusy 1634 :) W razie jeden nawali, to bierzesz drugiego :D A na koniec z dwóch złożysz jednego i znowu pojeździsz kilka lat 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mich9
  • 671 4411

Wszystko się pierdoli nie zależnie od marki, radzę kupić sralutan.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cichyh32
  • 164 2091

U nas rolmech swego czasu sprzedał sporo df i już kilka przypadków było że oddawali ciągniki z przebiegiem 3 tyś h i brali za dopłatą nowe zetory. Ogólnie w agfotronach jest problem z łożyskami, siada jakieś i wałki ukręca, już kilka takich przypadków było w tym jeden u znajomego, największy niewypał to chyba TTV choć ich bardzo niewiele jest w dalszej okolicy to już większość na stare jd przeszło. Wszystkie marki mają jakieś plusy i minusy nie ma co tego ukrywac 🙂. Co do ursusa to jakoś nigdy o nich myślałem, mam jeden traktor z tej epoki a dokładnie case 5140, jeśli chodzi o awaryjnosc to psuje się mniej jak kilkuletni, ale spędzam w nim cały sezon i komfort to jest w nim na dnie 😁

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mich9
  • 671 4411
Krzysztof81 napisał:

Albo "Niepierdol".

Przyda się, muszę po receptę pójść bo mi się skończył hehehe

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20591
10 minut temu, cichyh32 napisał:

Może nie jest to jakość jaką wszyscy oczekiwali, to samo jest np z deutzem sypią się tak samo jak cnh a części dwa razy droższe, swoją drogą jaki używany traktor polecacie w przedziale 120-150 tyś około 150 km?

10-12 ursusów c360 i jestes królem świata :D i zycia :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cichyh32
  • 164 2091

Ile mocy ma ten sralutan? 5 obrotowe bedzie targał? 😂 Kiedyś mówiono tak o nh i fendzie, za jednego fenda będą dwa nh 😃

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20591

sralutan to proszek na sraczke :D jak do baku wsypiesz to podobno diesle nie dymią :d

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 409 4263
1 godzinę temu, iron napisał:

prawda jest taka że cnh nie należy do ciągników mało awaryjnych jeśli chodzi o przeniesienie napędu a już napewno nie tanich jak co niektórzy uważają.

Nawet nie trzeba przeniesienia napędu, przednia maska do t5040, 5060 itd.  14 tysięcy netto, a ciągnik kosztował 140 netto... 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rowan
  • 222 2477

Myśle, że maska do JD albo Fendta lub D-F będzie droższa:-)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1543 9804

Ale NH kosztował 140 tys, a jakiego JD czy Fendta kupisz za tyle? :) Chodzi o stosunek ceny części do ceny całego ciągnika 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Chromek
  • 303 616
28 minut temu, Uziu92 napisał:

10-12 ursusów c360 i jestes królem świata :D i zycia :D

Eee tam 6 wystarczy i jeszcze ze 2 pronary to i fynt 1050 się chowa :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • pawelek191297
  • 5 59

To w końcu jaki koszt naprawy skrzyni AP przez mechanika ? Pomijając naprawę przez serwis. Do wymiany tylko kosz z tarczkami czy coś jeszcze ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rowan
  • 222 2477

Jeśli będzisz chciał taką naprawić, to się zgłoś 😉 Faktyczny koszt na prwno zamknie się z robotą w 30tyś.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kuba24051
  • 470 4506

@iron ty sie chyba spuszczasz na tego swojego DFa. człowieku dziś już nie ma złych czy "awaryjnych" ciagników. w kazdej marce moze przydarzyć się awaria lub kilka, może przytrafić się model ze będzie chodził 20 lat bez awarii a może taki że będziesz naprawiał 2 razy w roku. i skończ juz pierdolić ze ciagniki cnh są awaryjne pod jakims tam wzgledem bo ja widziałem na oczy tyle samo awaryjnych df-ów co new hollandów czy john deerów. chłopie ochłoń...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1543 9804

Obecnie to już chyba nie ma w ogóle modelów całkowicie bezawaryjnych. Są tylko te mniej i bardziej awaryjne. Jeśli dobrze użytkujesz ciągnik to raczej skrzynia, mosty czy silnik pochodzą dość długo, ale w tych czasach najbardziej życie uprzykrzają duperele, które czasami kosztują "grosze" w stosunku do ceny całego ciągnika, ale skutecznie potrafią unieruchomić maszynę. No i też często bagatelizowanie tych pierdół typu obcinanie czujników czy ignorowanie błędów, prowadzi właśnie do poważnych awarii, no ale to właśnie zalicza się do odpowiedniego użytkowania. Polak lubi obcinać kabelki jak mu jakaś kontrolka się zaświeci na desce rozdzielczej :) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj