misio3p 2145 Napisano Listopad 19, 2016 ***** *** 2145 4675 A taka dobra miała być Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Landfarmer 3581 Napisano Listopad 19, 2016 Pan Rolnik :D 3581 7317 Właśnie niby miała być taka świetna Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mateuszc355 2180 Napisano Listopad 19, 2016 Zaawansowany 2180 19475 Napęd licznika mth robiłeś ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Sebusk 48 Napisano Listopad 20, 2016 Zaawansowany 48 808 co chwile ktoś reanimuje jakąś 60... męczące to jest Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kacper123022 26 Napisano Listopad 20, 2016 Zaawansowany 26 226 Mocarna 60-tka i jak zwykle remontowana.. Smutne ale prawdziwe.. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kokoman0 305 Napisano Listopad 20, 2016 Zaawansowany 305 1784 A ile może bez remontu jeździć? W Kraju masz może z 500000 jak nie lepiej jeżdżących 60-tek to nic dziwnego, że najwięcej się ich remontuje. Po za tym dochodzą kijowej jakosci części zamienne. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bodzio1108 181 Napisano Listopad 20, 2016 Zaawansowany 181 1847 zachodni jakby tak stał to już by było że miał prawo się wypracować i wogóle. Tak jak ten Fendt był nie dawno w galerii w którym Vario poszło po 11tys.h Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mds212 2133 Napisano Listopad 20, 2016 Zaawansowany 2133 7826 Mało ktora 60 wytrzyma 11 tys bez remontu Ale na zachodni to podtrzeba 5x tyle co na remont 60 to mozna go robic 5x czesciej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wisera 532 Napisano Listopad 20, 2016 Zaawansowany 532 3672 @mateuszc355 -tak robiliśmy napęd licznika, i wymienialiśmy jeszcze tarczę I stopnia, bo się ślizgało sprzęgło. Reszta zdrowa jak narazie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Listopad 20, 2016 Zaawansowany 1848 11291 Żeby wyjąć przekładnie rozbieraliście przód? Przecież przekładnie da się wyjąć bez żadnego zdejmowania czegokolwiek nawet paska nie trzeba zdejmować.Jedynie co może pójść to wpust na kole co daje napęd ale to nigdy się nie psuło Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bodzio1108 181 Napisano Listopad 20, 2016 Zaawansowany 181 1847 mds212 11tys h i Vario popsute? Uważasz że to duży przebieg? Przecież taki Fendt na to co kosztuje to powinien chociasz jeszcze raz tyle wytrzymać bez większych napraw (czyt.tak drogich napraw). A w tej 360 z foto jeśli przekładnia napędu licznika to koszt raczej zamknął się w kilkudziesięciu zł i takie coś to nie awaria Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rafallll360 969 Napisano Listopad 20, 2016 Zaawansowany 969 3894 I co z tą zwolnicą Radziu?kupiliście już pare na wymianę czy nadal cieknie z niej,nie udolni jesteście by wymienić simeringi i zrobić to jak Bóg przykazał ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mateuszc355 2180 Napisano Listopad 20, 2016 Zaawansowany 2180 19475 @adi96 jak to nigdy się nie psuło a u mnie to co ? W c355 tylko dlatego licznik nie działa Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Listopad 20, 2016 Zaawansowany 1848 11291 @Bodzio1108 A co tam się psuć w tej przekładni? Przecież to wałeczki 2 małe kółka zębate jedynie co tam siada to uszczelnienie i daje olej na linkę @mateuszc355 Co chcesz że ten wpust u ciebie poszedł? Może i poszedł ale jego c-360 ma mniej przebiegu niż moja i moja nie miała takiej awarii.Zresztą na wiosnę robiłem oryginalną po zakładałem 2 nowe uszczelnienia a czeską wyjąłem bo i tak zaniżała obroty a na nimet jest bardzo dobrze.I wyjmij przekładnie bo to nie jest wina koła zębatego od rozrządu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mateuszc355 2180 Napisano Listopad 20, 2016 Zaawansowany 2180 19475 To jest wina koła zębatego od rozrządu bo zakładałem kilka przekładni i co? I nic . Jak się nie kręcił tak się nie kręci . A to że mniej przebiegu to nie znaczy że nie może się popsuć Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wisera 532 Napisano Listopad 23, 2016 Zaawansowany 532 3672 U nas się ta końcówka od napędu właśnie urwała, już jak go kupiliśmy to nieliczył mth, a przed tem stał parę lat nie uzywany. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Listopad 23, 2016 Zaawansowany 1848 11291 To i tak nie trzeba było rozjeżdżać przodu i demontować wszystkiego nawet do wyjęcia koła pasowego korby też nie trzeba jedynie poluzować śruby Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się