Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Ursus C-4011 - C-362

Informacje o zdjęciu Ursus C-360

Zrobione z LG Electronics LG-H340n

  • 3,3 mm
  • 1/10
  • f f/2.8
  • ISO 1500
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

18 komentarzy

Rekomendowane komentarze

A ile może bez remontu jeździć? W Kraju masz może z 500000 jak nie lepiej jeżdżących 60-tek to nic dziwnego, że najwięcej się ich remontuje. Po za tym dochodzą kijowej jakosci części zamienne.

zachodni jakby tak stał to już by było że miał prawo się wypracować i wogóle. Tak jak ten Fendt był nie dawno w galerii w którym Vario poszło po 11tys.h

Mało ktora 60 wytrzyma 11 tys bez remontu :D

Ale na zachodni to podtrzeba 5x tyle co na remont 60 to mozna go robic 5x czesciej :D

@mateuszc355 -tak robiliśmy napęd licznika, i wymienialiśmy jeszcze tarczę I stopnia, bo się ślizgało sprzęgło.

Reszta zdrowa jak narazie ;)

Żeby wyjąć przekładnie  rozbieraliście przód? Przecież przekładnie da się wyjąć bez żadnego zdejmowania czegokolwiek nawet paska nie trzeba zdejmować.Jedynie co może pójść to wpust na kole co daje napęd  ale to nigdy się nie psuło

mds212 11tys h i Vario popsute? Uważasz że to duży przebieg? Przecież taki Fendt na to co kosztuje to powinien chociasz jeszcze raz tyle wytrzymać bez większych napraw (czyt.tak drogich napraw). A w tej 360 z foto jeśli przekładnia napędu licznika to koszt raczej zamknął się w kilkudziesięciu zł i takie coś to nie awaria

I co z tą zwolnicą Radziu?kupiliście już pare na wymianę czy nadal cieknie z niej,nie udolni jesteście by wymienić simeringi i zrobić to jak Bóg przykazał ? 

@Bodzio1108 A co tam się psuć w tej przekładni? Przecież to wałeczki 2 małe kółka zębate  jedynie co tam siada to uszczelnienie i daje olej na linkę

@mateuszc355 Co chcesz że ten wpust u ciebie poszedł? Może i poszedł  ale jego c-360 ma mniej przebiegu niż  moja i moja nie miała takiej awarii.Zresztą na wiosnę robiłem oryginalną po zakładałem 2 nowe uszczelnienia  a czeską wyjąłem bo i tak zaniżała obroty a na nimet jest bardzo dobrze.I wyjmij przekładnie bo to nie jest wina koła zębatego od rozrządu

To jest wina koła zębatego od rozrządu bo zakładałem kilka przekładni i co? I nic . Jak się nie kręcił tak się nie kręci . A to że mniej przebiegu to nie znaczy że nie może się popsuć 

U nas się ta końcówka od napędu właśnie urwała, już jak go kupiliśmy to nieliczył mth, a przed tem stał parę lat nie uzywany.

To i tak nie trzeba było rozjeżdżać przodu i demontować wszystkiego nawet do wyjęcia koła pasowego korby też nie trzeba jedynie poluzować śruby

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.