Claas ares 640
 

Claas ares 640

  • 23759 wyświetleń

Serwis proszę :)


Informacje o zdjęciu Claas ares 640




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • lamboEVO100
  • 520 2143

To może być zmeczenie materiału , coś sie tak z materiałem na półoś i pekło , co w tym dziwnego , maszyny od zawsze sie psują i bedą psuć

Powiedział mój ojciec jak pęka półośka w 30-kilku letnim ciapku,( koło nie odpadło, holowany 10km) który zawsze jest przeciążany. Myślałem, że skrzynia do roboty, ale zajrzeliśmy i wszystko ok. lepiej nie ruszać póki w oryginale. 

Co by nie mówić nikt nie chciałby takiej sytuacji, bo ceny do zachodnich kosmiczne.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • darek3
  • 420 998

I to jest właśnie cała prawda. Nakupili zachodniego złomu (nie mylić z ciągnikami z lat 80 i początku 90, które są niezniszczalne) bo unia dawała i sami siebie oszukują jaki to wspaniały sprzęt, a nocami naprawiają żeby sąsiedzi nie widzieli, że ciągnik stoi. No i się nikt nie przyzna jaka to kasa poszła w remont. A jak już się zepsuje i pójdzi e to w świat to tłumaczenie takie jak tu, że miało prawo się zepsuć. W ursusie jak zaczepi się większą maszynę niż jest to dopuszczalne to co się stanie przy podnoszeniu? Przód się podniesie i tyle. A tu zaraz półoś pęka.

 

 

 

Heh widać że nie masz pojęcia o pracy takimi ciągnikami. Wystarczy porównać wydajność takiego claasa a np. ursusa tej samej mocy i już wszystko wiadomo. O komforcie to już nawet wspominał nie będę. Co do podnoszenia maszyn to porównaj ile podniesie ursus a ile claas o tym samym balaście  z przodu.

A tak swoją drogą to ursusy też pękają np. skrzynia pośrednia lubi w nich walnąć więc nie pie.....ol że ursus taki wspaniały  i bezawaryjny bo miałem ursusa/zetora 16 a teraz mam claasa więc porównanie mam...... 

Stare ursusy się kończą o nowe polskie to jest dopiero plastelina......

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • darek3
  • 420 998

Też bym powiedział że to Arion bo Aresów  o takim symbolu nie było. Choć jest to pewnie Arion identyczny jak Ares tylko że nowszy trochę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

Nie mam, bo nie pracuje nimi. Ja je tylko naprawiam. A Twój wspaniały komfort widać na zdjęciu na górze. Faktycznie, można wejść do kabiny, włączyć klimatyzację, radio, ale pracować nie można, bo koło urwane. Ale ok, nakupiliście tego złomu to dalej go uwielbiajcie, tylko jak wystawiam fakturę za naprawę to nie płaczcie, że drogo.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TylkoOkragly
  • 259 2206

To napewno Arion.wiadomo każdy ciagnik sie ma prawo zepsuc ale za kase naprawy w zachodnich to juz lekka przesada jak by to było ciagnik ze złota czy czegoś

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7982 20600

Elektrotechnik, a co w takich naprawiasz ? bo mechaniki chyba nie robisz ? tylko elektryke i elektronike ? czy jeszcze cos grzebiesz ? I czy zrobienie elektryki czy elektroniki to wywoluje az placz przy placeniu za usluge ?Tak drogo ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • darek3
  • 420 998

@up bo fachmeni pokroju elektrotechnik się cenią. Bo przecież wszystkie rozumy pozjadali i tylko oni umieją coś naprawić. Zapewniam że są tańsi i też zrobią porządnie tylko trzeba poszukać a nie lecieć do pierwszego lepszego mądrali.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • g2osc
  • 25 285

Coś z tą jakością na polski rynek jest tak samo jakbyście kupili opla klepanego w Gliwicach padlina niemiłosierna

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7982 20600

ja to slyszalem ze na polski rynek bynajmniej jezeli chodzi o osobowe to idzie to co nie przeszlo pozytywnie kontroli jakosci w fabryce, zutylizowac czy zniszczyc szkoda to Polaczki kupia, a pozniej na forach cyrki, nowe auta, a ludzie pisza ze stuka, puka, silnik przerywa, cos cieknie, cos pada i to po smiesznym przebiegu, a ASO umywa rece skladajac wine na wlasciciela, bo zle uzytkuje itp. :D smiech normalnie :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grabos1981
  • 705 4213

więc nie tylko Farmery pękają..... ale Classa można usprawiedliwić bo kosztował tylko 300tyś netto.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Jest tak z autami że szajs dają na Polski rynek to czemu  z resztą ma  nie być tak samo z początku myslałem że urwana ośka koła ale po komentarzach  przeczytałem że jednak most  ten ciągnik spokojnie powinien zrobić 4 razy taki przebieg bez awarii 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

Elektrotechnik, a co w takich naprawiasz ? bo mechaniki chyba nie robisz ? tylko elektryke i elektronike ? czy jeszcze cos grzebiesz ? I czy zrobienie elektryki czy elektroniki to wywoluje az placz przy placeniu za usluge ?Tak drogo ?

Elektronikę i trochę mechanikę. Usługa aż tak droga nie jest ale części już tak. Więc za całość wychodzi drogo.

@up bo fachmeni pokroju elektrotechnik się cenią. Bo przecież wszystkie rozumy pozjadali i tylko oni umieją coś naprawić. Zapewniam że są tańsi i też zrobią porządnie tylko trzeba poszukać a nie lecieć do pierwszego lepszego mądrali.

Oczywiście, że tak, bo za wiedzę trzeba zapłacić. Naprawić każdy głupi potrafi, ale najpierw trzeba wiedzieć co naprawić. Można iść do kogoś kto wymieni części za kilkanaście tys zł, albo do kogoś kto za 1 tys zł zdiagnozuje problem i naprawi za kilka tys. Wybór należy do klienta.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mdobry
  • 87 425

Hahaha 100tyś :lol: o masakra, muszę przyznać że claas umie się popsuć z k©laasą

niech się koledzy tak nie napinają bo jeszcze co pęknie... w moście :blink: i pójdzie na lekarza 100wka hehe trzeba się czasem ponabijać jak jest z czego ;) 

A tak na serio bardzo fajne są te ich ciągniki ale to dziwna sprawa bo co jak co ale most nie powinien puścić... jeśli nie było uderzenia albo innego dziwnego szarpnięcia z winy kierowcy to prędzej śruby w kołach, piasta, wieszaki, łącznik albo belki opwinny oblecieć a nie żeliwo pękać... jak bym tego nie darował jeśli był kupiony nowy to serwis powinien to naprawić nawet jak by miał 20tyś godzin bo to kwalifikuje się na wadę odlewu. Była taka historia niedaleko mnie, gostek kupił claas Axos z tym chińskim perkinsem, i trochę po gwarancji skończył się silnik, serwis obejrzał, zajrzeli pod pokrywę zaworów a tam łopata żelaza, okazało sie że nie było kanału w bloku silnika który olej doprowadza do smarowania głowicy, gostek nie darował, kłócił sie z serwisem i dali nowy silnik, nie płacił, wada fabryczna...

Taki to cudowny ten Claas Polska :P

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

No a pamiętacie historię z Deutzem, opisywała to jakaś gazeta. Śruby z mostu wyrwały się przy podnoszeniu pługa, było to na gwarancji, serwis stwierdził, że za ciężki pług, a było widać gołym okiem, że śruby wkręcone w odlew łapały na 1/3 gwintu, były po prostu za krótkie. Rolnik zapłacił 80 tys za naprawę i nie ma pana do zwrotu tej kwoty, bo każdy umywa ręce. A rzeczoznawców od maszyn rolniczych nie ma i praktycznie do sądu nie ma po co iść bo nic się nie udowodni.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Skoczek1994
  • 453 2935

Masz chyba na myśli artykuł, z "tygodnik poradnik rolniczy" bo było coś na ten temat chyba, w zeszłym roku.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

Możliwe, nie pamiętam już jaka to była gazeta. Ale mniejsze o to. Jak się dało d..py i bierze za sprzęt takie pieniądze, to trzeba się umieć przyznać do błędu i brać za to odpowiedzialność.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dachu127
  • 80 1113

jeżeli piszemy o tym samym deutzu to z tego co wiem to ten rolnik wywalczył w sądzie swoje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zetor10145turbo95
  • 1200 9241

a mi się modrale sadzą że za całkowity remont wywale 30 tyś zetora heh :P  komfort za***isty zwłasza bez jednego koła heh poczułem to w hondzie :P  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cezar90234
  • 8 273

Skoro mówicie, że to złomy to co ludzie mają kupować? 

Na konia znów się przerzucić? Ciekawe ile koni musiało by robić aby taki traktor zastąpić. 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • darek3
  • 420 998

Każdy ciągnik się psuje i nie ważne czy jest to claas, john deere, massey, fendt czy ursus. Wiadomo części do zachodnich ciągników są droższe ale za to te ciągniki nadrabiają wydajnością i komfortem pracy. I nie mówcie że ursus czy zetor jest nie zawodny bo miałem zetora 16145 i też były poważne awarie a claasem dużo szybciej zrobię daną robotę niż zetorem i tyle w temacie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Maroslaw0770
  • 264 1031

Wytłumacz mi w jaki sposób droższy ciągnik jest wydajniejszy od tańszego?? Jeżeli porównamy ciągniki tej samej mocy to wybacz ale wydajność będzie taka sama... A komfort to już inna bajka..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • darek3
  • 420 998

Ano to dlatego że zetor ma za mało przełożeń, ja miałem skrzynie 3 i mimo tego że wzmacniacz był sprawny to i tak za mało możliwości żeby dobrać odpowiednią prędkość a w claasie mam 6 półbiegów na każdym zakresie i tutaj się wykorzysta moc w 100% no i jeszcze spalanie jest w claasie niższe niż w zetorze. To chyba wystarczające argumenty??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj