Gość

Problem z WOM w 912/914

Polecane posty

cichy84    28

Witam to jest normalne w ursusach i pochdnych zetorach w mojej 1614 wałek pużno się

włączł bo był nikropompka zchrzaniona i jak ciepłynolej to słabo podawała musiałem

też nieraz stawać ,,dziobem" z górki by załapał ale teraz już jest ok

POZDRO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

z tym włączaniem i wyłączaniem to rzeczywiście tak jest ale jak ci się wałek obracał cały czas to uważam że wymiana samych tarcz nie powinna pomóc gdyż od zatrzymania wałka są odpowiedzialne tłoczki (hamulce) które powinny być wymienione w takim przypadku.

Można zauważyć taki objaw przy porannym odpaleniu ciągnika, wraz z silnikiem zacznie się obracać wałek do czasu aż zadziała hamulec zatrzymujący. Gdyby nie było takiego rozwiązania to wałek obracał by się zawsze gdy olej jest gęsty.

Lub można było sprawdzić czy są ciśnienia na przewodach które doprowadzają olej jednym przewodem do załączenia WOM a drugim do zatrzymania WOM.

jeszcze jedna uwaga.. jeżeli nie używasz wałka to powinien być rozłączony napęd dźwignią pod siedzeniem w podłodze po prawej stronie aby się tarcze nie "zużywały"..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

U mnie też trzeba czekać kilka sekund.


Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dajeSIErade    0

kolego musiałbys cały tył wyjac od wom który sie trzyma na srubach 16" tam sa oringi i one prawdopodobnie ci przepuszczaja olej tez miałem problemy w 385 :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawas    0

Tak to wina tych oringów troszke rozbierania jest ale to maly koszt tej naprawy ;)) Miałem to w 914 mikropompka byla dobra wystarcztło wymienic ten metalowy duzy oring i działa jak nowy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vista81    0

Ile powinna mieć pompa WOM atmosfer? Do tych oringów trzeba wyciągnąć cały wałek jeśli dobrze zrozumiałem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

pompa powinna mieć ok 12 atu cały wałek trzeba wyciągnąć ze sprzęgłem oringi są zaraz za obudową na tłoczkach też mogą być walnięte uszczelniacze ja kiedyś miałem problem to do tarcz dołożyłem podkładkę z tekstolitu ale mi się nie chciał włanczać bardzo zgrzytał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1115

Ciśnienie nominalne pompy to 1MPa, prawdopodobnie jest to przyczyna tych uszczelniaczy w WOM identyczną sytuację miał kolega "mariotto"

 

To jest pompa od WOM i wzmacniacza (są 2 typy) http://hylmet.pl/wzm2.html

 

A tu skan z katalogu WOM:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/df92e56bda8d9f46.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/60d8658f4a94ba10.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f70c21587787f748.html


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tu. Jak powinien ruszać WOM w zetorze 10145 pod obciążeniem ?? bo jak sie włącza to krótko zazgrzyta w skrzyni ;) co jest nie tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bastek2210    42

Cześć mam taki problem w ursusie 902. Nie mogę włączać i wyłączać PRZEKAŹNIKA przy kierownicy.Ruszam wajchą i nic przekaźnik dalej się kręci proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub1141    76

Patrzyłeś czy ta gałka pod siedzeniem od womu jest ustawiona na dobrą pozycje ?

 

Czasem właśnie ta gałka jest wyłączona i WOM przy kierownicy nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Sprawdzałeś pod obciążeniem czy kręci się na pusto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomCase    1

Zrob wlasnie tak jak mowil @marcin8410. A mozna wiedziec dokladnie kto ma taki problem? Bo jestem z tych okolic i moze sie znamy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

ja w 385 mam taki sam problem jak włacze ta wajchą pod siedzeniem to tą pod kierownicą go nie rozłacze stale się kreci ;[nie patrzyłem pod obciązeniem czyli maszyną ale tak to go zatrzymać nie idzie mogę go jakimś kołkiem przydusić i nic kreci się nadal, dzwignia działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bastek2210    42

"Filipoo" ja słyszałem że tak jak jest włączony przekaźnik to go nie zatrzymasz. Musisz podczepic jakąś maszynę ale u mnie to nie pomaga kręci się nawet przy rozrzutnikiem z obornikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    656

kolega miał podobnie wiem że go rozpoławiał a przyczyną była mikropomka;


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

A ta usterka wystąpiła podczas użytkowania go w twoim gospodarstwie czy odkąd masz ten traktor bo to też istotne. widziałem patent gość na szybko załączył rozdzielacz w skrzyni i założył pokrywę a ten czepień to tak dla picu był złożony że z góry wszystko ok wyglądało, traktor był na handel.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

ja go tak kupiłem z tym problemem...  a kolega??  bastek2210  bo u ciebie nie idzie go właczyć i wyłaczyć a u mnie nie idze go wyłaczyć to rozdzielacz musiał się zaciąć??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

ja też mam ten problem.. rozłączam i załączam WOM po zgaszeniu silnika dźwignią pod siedzeniem i w przypadku załączenia, to po zapaleniu silnika startuje po czasie także podejrzewam zacięcie rozdzielacza pod pokrywą skrzyni a dodam że prędzej działało OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Także mam podobny problem w swojej 902, koledzy z AF wskazali, ze może to być mikropomka. Dokładnie nie wiem, ponieważ jeszcze tego nie robiłem i chyba robić w najbliższym czasie nie będę. Mam bierny agregat, więc nie koliduje. Jeśli to, to koszt może sięgnąć 400zł.


ArturKowalewo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Nieznany1235
      Jak nazywają się te dwa wałki idą do napedzania linki obrotów. I gdzie mogę je znaleźć proszę o link do sklepu. 

    • Przez chrap17
      Witam. Ostatnio zakupilem prase sipma z569/1, lecz w komplecie nie dostalem walka wom. Wiem ze musi być on z sprzeglem(sruba zrywalna) i chcialem do innego walka dolozyc widłaka z zabezpieczeniem lecz nie wiem ile ma wynosic siła  tego zabezpieczenia Nm. Jezeli ktos moglby sprawdzic na swoim wałku to bym był bardzo wdzieczny.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj